O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
- Autorzy:
- Paweł Borek, Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Petriczek, Karol Zielinski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?
Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.
Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
* dane na 2012 rok według szacunków SMB, Kelkoo, Forrester Research
Wybrane bestsellery
-
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło; 2017-01-29
Pisana jest w formie FAQ i dzięki temu unika lania wody, bo czytelnik czyta to co go interesuje. Wymaga, by człowiek już coś wiedział. Idealny odbiorca tej książki to osoba, która zastanawia się nad własnym biznesem i trochę już czytał. Ma szczątkową wiedzę z różnych tematów i ta pozycja pomaga mu ją uporządkować. Moja ocena tej książki będzie strasznie krzywdząca, bo to dobra pozycja, która spełnia swoje założenia, ale … no właśnie – jest po prostu DUŻO, dużo lepsza pozycja na rynku, a nazywa się „Biblia E-Biznesu 2”. Ta druga całkowicie wyczerpuje temat w mojej subiektywnej ocenie wypierając wszystkie pozostałe książki o e-commerce. Jeśli priorytetem jest dla was cena, albo nie przeszkadza ci to co właśnie napisałem – wtedy sięgnij.
-
jaceklipski.pl jacek Lipski, 2013-09-01
Dumny podtytuł „wszystko, co chcielibyśmy wiedzieć, ale baliście się zapytać” jest nieco mylący i wymaga doprecyzowania. Licząca niespełna 250 stron książka nie może raczej aspirować do miana „Biblii e-commerce”. Na pewno może być za to traktowano jako wartościowa lektura dla planujących założenie e-biznesu.
Zwykle nie czytam książek, które tak jak „O biznesie w internecie”, są napisane na zasadzie zbioru Q&A (pytań i odpowiedzi). W tym wypadku muszę jednak stwierdzić, że ta formuła jest dobrze dobrana do zakresu tematycznego prezentowanych treści.
Pozycja obejmuje 8 podstawowych bloków tematycznych związanych z e-commerce:
- „Startup – tworzenie nowego biznesu” – np. czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem?
- „Prowadzenie e-biznesu” – np. jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B?
- „Promocja” – np. czy działalność w social media ma sens, jeżeli prowadzi się firmę w modelu B2B?
- „Sprzedaż i obsługa klienta” – np. czy warto inwestować w suport wielojęzyczny?
- „Płatności elektroniczne” – np. Czy to prawda, że płatności cykliczne nie działają w Polsce?
- „Bezpieczeństwo” – np. Czy płatność za pobraniem jest najbezpieczniejsza?
- „Urządzenia mobilne” – np. czy aplikacja napisana na Android/IOS będzie działać na wszystkich urządzeniach mobilnych?
- „Prawo” – np. czy mogę wykorzystać na swojej stronie zdjęcie znalezione w internecie?
Jak widać na przykładzie przytoczonych zagadnień książka „O biznesie w internecie” jest przeznaczona dla planujących założenie e-biznesu lub początkujących e-przedsiębiorców. Stanowi dobre wprowadzenie w specyfikę i reguły e-commerce. Grupa autorów-ekspertów gwarantuje wysoki poziom merytoryczny opracowania,
Jeżeli więc należycie do jednej z tych dwóch grup, polecam lekturę. -
mapymysli.com 2013-07-06
Słuchajcie, przeczytałam wczoraj ciekawą książkę O biznesie w Internecie. Publikacja ma prostą strukturę – pytania i odpowiedzi. Czyta się szybko i w dobrym tempie. Zwłaszcza, że można ją czytać na wyrywki, łapiąc się za to, co nas akurat interesuje – e-startupy, bezpieczeństwo w sieci, płatności w internecie, czy prawa autorskie do zdjęć wykorzystywanych na naszych stronach www. Generalnie dużo tematów, rzeczowe wyjaśnienia i naprawdę sporo wskazówek praktycznych. To, co mnie urzekło najbardziej – to promowanie polskich przedsiębiorców poprzez pokazanie, jak wiele Polakom udało się zdziałać – nawet na arenie światowej (bo przecież Internet nie zna granic) – w tworzeniu biznesów czy aplikacji internetowych i mobilnych. Dla przykładu, produkty takie jak: Manubia (monitoring Allegro), Sotrender (analizy Facebook-a), IVONA (syntezator mowy), Nozbe (narzędzie wspomagające produktywność), czy PayU (płatności elektroniczne) są znanymi polskimi produktami / markami, które zdobyły już rynek polski i światowy.
W książce podoba mi się także to, że dotyka tematu szerzej, niż tylko promocja i sprzedaż w internecie. Autorzy piszą dużo o płatnościach elektronicznych, tworzeniu stron internetowych na różne rodzaje ekranów (m.in. na tablety i smartfony), działaniach na pograniczu on-line i off-line, opisują wybrane, ale bardzo ważne aspekty prawne prowadzenia firmy w Internecie. A wszystko to poparte wieloma przykładami i prawdziwymi przypadkami.
Oczywiście można się czepiać, że tematy są potraktowane powierzchownie, ale nie jest to podręcznik dla zakładających firmę, a jedynie poradnik wręczający nam, jak na tacy, przydatne wskazówki. Ja to kupuję i polecam. -
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-06-17
Jak sobie radzić w e-biznesie, czyli realne zyski w wirtualnym świecie
Dwa bardzo praktyczne poradniki wydane przez One Press/Helion z pewnością ułatwią pracę tym, którzy postawili na e-biznes. „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" - taką propozycję gotowych odpowiedzi na temat robienia „interesów" w przestrzeni wirtualnej składa grupa autorów One Pressu. Pokazują oni, jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet.
Poradnik to o tyle niezbędny, że nie tylko coraz więcej kupujemy, ale i sprzedajemy przez internet, a polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ponad 21,5 mld zł. Nic dziwnego, że z roku na rok rośnie rzesza zainteresowanych tym, by stworzyć własny punkt usługowy czy sklep w internecie. Wtedy też pojawiają się pierwsze pytania. Niektóre już na etapie planowania biznesu, inne -w chwili rozpoczęcia działalności.
Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu, choćby poprzez proponowaną lekturę.
Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Podpowiadają, jak promować firmy w sieci, prezentują specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym oraz poruszają tematy, o których często zapomina się lub je lekceważy - kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi porządkują i ułatwiają lekturę.
Równoważna propozycja to „E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II", a to oznacza, że książka Macieja Dutko już znalazła tysiące nabywców. To pochodna tego, że sprzedaż internetowa - prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne - już od dawna odgrywa bardzo znaczącą rolę w biznesie. Nim jednak na serio rozkręci się własny e-biznes, warto zyskać solidną teoretyczną podstawę i przeczytać, jak to robią praktycy.
W tej publikacji znajdujemy opisy działań, których nie można zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsuwa pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych czy obłaskawienie klienta.
Przedstawia zalety i wady telepracy, definiuje e-marketing oraz przypomina o prawnych aspektach działania w sieci.
A ponieważ „lubimy" uczyć się na błędach, prezentuje ich wachlarz, byśmy potrafili ich uniknąć i od razu zaczęli zarabiać realne pieniądze w wirtualnym świecie. -
Proseed ajaskolka, 2013-05-17
Jak budować startup? Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? Czy promocja może odbywać się tylko w internecie? Czy zasada „klient ma zawszę rację” obowiązuje w każdym przypadku? Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? Gdy podejmujemy decyzję o założeniu własnej firmy online, w głowie pojawiają się od razu tysiące pytań. Gdy rozwijamy już istniejący projekt – przybywa ich jeszcze więcej. Zresztą kto pyta, nie błądzi. Ważne tylko, by znaleźć dobre odpowiedzi.
Dziś ukazała się na rynku publikacja wydawnictwa Onepress (Helion) pod patronatem merytorycznym PayLane – „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać.” Została napisana w formie pytań i odpowiedzi poruszających popularne kwestie dotyczące biznesu w sieci. Wśród nich znalazły się: zakładanie startupu, prowadzenie e-biznesu, promocja, sprzedaż i obsługa klienta, a także płatności elektroniczne, bezpieczeństwo, urządzenia mobilne oraz kwestie prawne.
Co wyróżnia tę książkę spośród innych pozycji?
Książki biznesowe zazwyczaj pisane są przez jednego autora, eksperta w swojej dziedzinie. W przypadku „O biznesie w internecie” sytuacja wygląda nieco inaczej. Wśród autorów znaleźli się prawnik, grafik, marketingowiec, frontendowiec, biznesmen i programista. Każdy z nich podzielił się wiedzą ze swojego obszaru działań internetowych. Dzięki temu książka jest kompendium wiedzy dla właścicieli i pracowników nowych oraz rozwijających się firm internetowych.
Skąd pomysł na książkę?
Autorzy już od dłuższego czasu pracują nad własnym projektem online, obecnym na rynku polskim, jak i zagranicznym. Ale poza rozwijaniem go, prowadzą także działania edukacyjne: na blogach, w mediach internetowych i tradycyjnych, na konferencjach. Bywają także mentorami na startupowych spotkaniach (jak Startup Weekend Trójmiasto, Startup Contest czy Inwestornia). Podczas rozmów spotykają się wielokrotnie z pytaniami na temat zakładania biznesu internetowego, rozwijania go za granicą, wprowadzania nowych rozwiązań biznesowych. W końcu postanowili zebrać najczęstsze pytania i wydać je właśnie w postaci książki. Jest to więc wiedza pochodząca od praktyków.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7119-9, 9788324671199
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-05-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7902-7, 9788324679027
- Data wydania ebooka:
-
2013-06-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 13790
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Jak budować startup - najpierw Polska czy od razu cały świat? (11)
- Czy to prawda, że biznes internetowy szybko zaczyna przynosić zyski? (15)
- Czy potrzeba dużych nakładów finansowych, aby osiągnąć sukces w e-biznesie? (18)
- Czy to prawda, że łatwiej i przyjemniej prowadzić własny biznes, niż pracować na etacie? (20)
- Czy polskie startupy odnoszą sukcesy na świecie? (22)
- Czy pomysł rzeczywiście jest najważniejszy i trzeba być pierwszym, by osiągnąć sukces? (24)
- Jeśli mój biznes doskonale funkcjonuje offline, to czy opłaca się inwestować w sprzedaż online? (28)
- Czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem? (32)
- Czy to prawda, że prowadzenie sklepu internetowego wymaga stosunkowo niewiele pracy i nakładów finansowych? (34)
- Jaką opinię ma e-commerce, czy w ogóle jest postrzegany jako poważna działalność? (36)
- Czy jeśli moja firma ma stronę WWW, to znaczy, że jest e-biznesem? (41)
- Mówi się, że wiele biznesów internetowych prowadzą studenci, nierzadko w domach czy akademikach. Czy to prawda? (46)
- Czy bez znajomości w internetowych środowiskach biznesowych można coś osiągnąć w e-biznesie? (48)
- Czy mogę kusić klientów czymś poza ceną? (51)
- Jak ważny jest interfejs sklepu internetowego? (56)
- Co bardziej się opłaca - współpraca i dzielenie się sukcesem czy samodzielne budowanie marki? (60)
- Czy koniecznie trzeba stworzyć nową potrzebę na rynku (i zaspokoić ją), by osiągnąć sukces? (64)
- Jak dużych nakładów wymaga prowadzenie biznesu online? (66)
- Czy uzależnienie swojego biznesu od innego produktu jest błędem? (69)
- Co mogą nam powiedzieć statystyki odwiedzin strony? (72)
- Jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B (74)
- Co należy umieszczać na landing page? (77)
- Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu kluczowego elementu strony - wyszukiwarki? (80)
- Na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu zdjęć produktowych? (83)
- Ile trzeba zainwestować w reklamę, żeby wypromować swój biznes w internecie? (89)
- Nawet dobry produkt sam się nie sprzeda - jak pomóc mu zaistnieć? (93)
- Czy warto bywać na branżowych eventach, czy lepiej skupić się na prowadzeniu firmy? (97)
- Jak istotne jest pierwsze miejsce w Google'u? To konieczność czy mit? (99)
- Jak być obecnym w social mediach i czy jest to trudne? (101)
- Czy prowadząc stronę lub bloga, można dobrze zarabiać na reklamach? (104)
- Czy przeceny są skutecznym środkiem do rozreklamowania sklepu lub marki? (107)
- Czy promocja może odbywać się wyłącznie w internecie? (111)
- Czy działalność w social mediach ma sens, jeśli prowadzi się firmę w modelu B2B? (115)
- Media raz wynoszą na piedestał, a innym razem szukają sensacji - czy to oznacza, że bardziej opłaca się ich unikać? (118)
- Co zrobić, jeśli nie mam zbyt wielkich funduszy na poszczególne zlecenia (grafikę, wykonanie strony itp.)? (122)
- Czy opłacenie wypozycjonowania strony jest dobrym i bezpiecznym sposobem na SEO? (125)
- Czy działania na Facebooku są jedynie wizerunkowe, czy mogą też realnie wpływać na sprzedaż? (129)
- Na co warto zwrócić uwagę przy działaniach SEM? (133)
- Jakie są korzyści z używania systemów monitorujących media, działania SEO, SEM? (136)
- Co oferują branżowe media społecznościowe i czy warto ich używać? (143)
- Czy warto korzystać z systemów do zarządzania relacjami z klientami? (146)
- Czy rezygnacja z "tradycyjnego" supportu i przeniesienie obsługi na social media może się sprawdzić? (148)
- Czy warto inwestować w support wielojęzyczny i native speakerów? (150)
- Czy opłaca się tworzyć program partnerski? (153)
- Czy zasada "klient ma zawsze rację" obowiązuje w każdym przypadku? (156)
- Czy warto zatrudnić sprzedawców w firmie internetowej? (158)
- Czy do płatności w internecie potrzebna jest karta kredytowa? (163)
- Czy jest możliwe, by ktoś poznał login i hasło do mojego konta bankowego, gdy będę płacić przez internet? (165)
- Czy prawdą jest, że jeśli chcę zapłacić kartą w internecie, musi to być karta kredytowa? (168)
- Czy przelew internetowy natychmiast dociera do odbiorcy? (170)
- Czy sklep internetowy przechowuje dane mojej karty kredytowej? (172)
- Czy to prawda, że płatności przelewami są szybsze i wygodniejsze od płatności kartami? (173)
- Czy konto agregowane jest legalne? (175)
- Czy to prawda, że przyjmowanie płatności na swojej stronie internetowej jest nielegalne? (178)
- Czy w Polsce można przyjmować płatności jednym kliknięciem? (181)
- Czy to prawda, że płatności cykliczne nie działają w Polsce? (183)
- Czy istotnie w Polsce mamy wyższe ceny i marże (np. za usługi płatnicze) niż na Zachodzie? (185)
- Czy płatność za pobraniem jest najbezpieczniejsza? (189)
- Czy kradzież karty kredytowej oznacza, że konto może zostać wyczyszczone? (190)
- Czy odzyskanie pieniędzy jest zawsze tak samo kłopotliwe, niezależnie od sposobu płatności? (193)
- Czy podawanie danych karty przez telefon jest niebezpieczne? (195)
- Jak ważny jest certyfikat SSL? (198)
- Po co analizować swoje transakcje i kiedy umieścić je na blackliście? (200)
- Czy zabezpieczenie 3-D Secure nie jest zbyt problematyczne? (202)
- Czy warto dopasować stronę sklepu do urządzeń mobilnych? (207)
- Czy aplikacja napisana na Androida/iOS będzie działała na wszystkich urządzeniach mobilnych? (210)
- W jaki sposób przenieść swój e-biznes do mobile business - aplikacja czy strona mobilna? (212)
- Jak można przyjmować płatności w aplikacjach mobilnych? (215)
- Czy to prawda, że przyjmowanie płatności przelewem jest niemożliwe na urządzeniach mobilnych? (217)
- Czy mogę wykorzystać na swojej stronie zdjęcie znalezione w internecie? (221)
- Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? (224)
- Co muszę zrobić, aby prowadzić sprzedaż na Allegro? (226)
- Czy założenie firmy w tzw. raju podatkowym może pomóc obejść prawo? (229)
- Czy firmy zarejestrowane w rajach podatkowych powinny budzić podejrzliwość? (231)
- Co należy zrobić, aby zorganizować loterię promocyjną? (233)
- Czy można sprzedawać określony towar w poszczególnych krajach? Jakie prawo wtedy obowiązuje? (235)
- Co i kiedy powinien zrobić klient - podpisać umowę czy zaakceptować regulamin? (237)
- W jakich sytuacjach działalność może być ograniczona przez ochronę patentową? (239)
Rozdział 1. Startup - tworzenie nowego biznesu (9)
Rozdział 2. Prowadzenie e-biznesu (39)
Rozdział 3. Promocja (87)
Rozdział 4. Sprzedaż i obsługa klienta (141)
Rozdział 5. Płatności elektroniczne (161)
Rozdział 6. Bezpieczeństwo (187)
Rozdział 7. Urządzenia mobilne (205)
Rozdział 8. Prawo (219)
Oceny i opinie klientów: O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Petriczek, Karol Zielinski (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(0)
(1)
(1)
Data dodania: 2013-06-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian W,
Data dodania: 2013-06-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-06-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2013-06-15 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Bartek,
Data dodania: 2013-06-05 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii