ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces

Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.7/6  Opinie: 3
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Książka

59,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook 29,49 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Zaprojektuj sukces swojej firmy!

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?

Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.

Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:

  • zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,
  • kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,
  • metody projektowania modeli biznesowych,
  • narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,
  • metody weryfikacji pomysłów.

Patrick van der Pijl i Justin Lokitz należą do kadry zarządzającej Business Models Inc. Ich pasją jest pomaganie innym firmom w budowaniu innowacyjnych modeli biznesowych i przyszłościowych strategii działania.

Lisa Kay Solomon zajmuje się strategiami przywódczymi w California College of the Arts oraz na Singularity University.

Maarten van Lieshout oraz Erik van der Pluijm zaangażowali się w utworzenie firmy Thirty-X. Zajmują się integrowaniem tworzenia strategii z projektowaniem i programowaniem.

Jonas Louisse zajmuje się wykorzystywaniem metod myślenia wizualnego i osiągnięć neuropsychologii w projektowaniu i rozwiązywaniu złożonych problemów.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
59,00 zł
Czasowo niedostępna
Ebook
32,45 zł
Dodaj do koszyka