Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon
- Autor:
- Andrzej Stempa
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 124
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon
- Hipnotyzujący głos
- Ekscytujący przekaz
- Sfinalizowana transakcja
Odrobina perswazji przez telefon
Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.
Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.
- Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
- Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
- Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
- Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
- Rozwijanie swojego daru przekonywania
Wybrane bestsellery
-
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, posta...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
32.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej — sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z To...
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i syg...
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do ...
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominą...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP 2010-03-01
Sztuka przekonywania przydaje się wszystkim w rozmaitych okolicznościach, nie tylko podczas rozmów handlowych. Autor skoncentrował się jednak na sprzedaży telefonicznej, tym samym książka dedykowana jest przede wszystkim telemarketerom i trenerom grup sprzedażowych. Zapraszamy do lektury, a potem... zapomnij o odmawianiu, rzucaniu słuchawką przez klienta, ciągłych wymówkach, długim katalogu obiekcji, nie chcę, nie jestem zainteresowany, itp. Po kursie perswazji i wywierania wpływu na ludzi podczas rozmowy telefonicznej pt. Mowa słowa, witaj hipnotyzujący głosie, ekscytujący przekazie i w końcu sfinalizowana transakcjo...
-
Dziennik Łódzki N, 27/10/2008
Nie ma dodatku ogłoszeniowego, by nie poszukiwano na jego łamach telemarketerów. By wykonywać tę pracę profesjonalnie, warto sięgnąć po wydany przez Onepress poradnik Andrzeja Stempy "Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon". Dowiemy się, kto może wykonywać to zajęcie i jakie cechy posiadać. Ale nawet gdy jesteśmy "urodzonymi telemarketerami", lektura poradnika pozwoli udoskonalić sztukę zawodowej rozmowy telefonicznej. Nauczy reakcji na wymówki klienta a nawet zaprzyjaźniania się z nim. Oczywiście pod warunkiem, że unikać będziemy przynajmniej głównych błędów wymienionych w ostatnim rozdziale książki. A jest czego unikać...
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1921-6, 8324619216
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-09-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-3513-9, 9788324635139
- Data wydania ebooka:
-
2011-06-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 4533
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 1.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 2.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Dobrze brzmiący głos (14)
- Entuzjazm (15)
- Optymizm (16)
- Dar opowiadania (17)
- Wyobraźnia (18)
- Kreatywność (18)
- Determinacja w dążeniu do celu (19)
- Otwarcie (24)
- Prezentacja (26)
- Zamknięcie (27)
- Scenariusz rozmowy (29)
- Język cech i korzyści (31)
- Klient nie potrzebuje, klient chce (35)
- Zadawanie pytań (36)
- Znajomość produktu (38)
- Notatki są niezbędne (39)
- Częstotliwość rozmów (40)
- Kolejna rozmowa - najpóźniej pojutrze (41)
- Spotkanie z cerberem
- czyli jak ominąć sekretarkę? (43)
- Sprzedaż z ręki (46)
- Baza telefoniczna (47)
- Telefony z polecenia (48)
- Praca zespołowa (50)
- "Nie" klienta - czyli normalka (53)
- Najczęściej spotykane wymówki (56)
- Odpieranie obiekcji (60)
- 3 x "tak" (63)
- Ostatnia okazja (65)
- Specjalne ustępstwo (67)
- Metoda tylnych drzwi (69)
- Metoda Colombo (75)
- Pierwsze wrażenie (80)
- Aktywne słuchanie (81)
- Wyobrażenie sobie rozmówcy (83)
- Parafrazowanie (85)
- Komplementowanie (86)
- Zwracanie się po imieniu (88)
- Magiczne słowa, pozytywne skojarzenia (88)
- Odwoływanie się do podobieństw (94)
- Mówienie o własnych słabościach (94)
- Pogodne pożegnanie (95)
- Uczciwość (96)
- Świadome używanie własnego głosu (99)
- Malowanie słowem (101)
- Intonacja (102)
- Aktorstwo (103)
- Rozmowa z niekompetentną osobą (108)
- Nieuważne słuchanie rozmówcy (109)
- Traktowanie odmowy jako osobistej porażki (109)
- Mylenie cech z korzyściami (110)
- Podawanie ceny na początku rozmowy (111)
- Uleganie wymówkom (112)
- Przekładanie kolejnej rozmowy
na odległy termin (113)
- Okazywanie klientowi wyższości (114)
- Zdrabnianie słów (115)
- Używanie słów w trybie przypuszczającym (115)
- Powtarzanie złych opinii o konkurencji (117)
Kilka słów wstępu (7)
Rozdział 1. Telemarketing (9)
Rozdział 2. Nie każdy może być telemarketerem (13)
Rozdział 3. Etapy rozmowy telefonicznej - czyli sztuka w trzech aktach (21)
Rozdział 4. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych (29)
Rozdział 5. Obiekcje i wymówki (53)
Rozdział 6. Rodzaje zamknięć (63)
Rozdział 7. Pozytywne relacje
- czyli jak zaprzyjaźnić się
z klientem? (79)
Rozdział 8. Jak zostać gwiazdą telemarketingu? (99)
Rozdział 9. Główne błędy telemarketerów (107)
Zakończenie (119)
Skorowidz (121)
Oceny i opinie klientów: Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon Andrzej Stempa (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.