ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing-Mix

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Hans-Dieter Zollondz
Wydawnictwo:
BC Edukacja
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
122
Dostępne formaty:
     PDF
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (9,36 zł najniższa cena z 30 dni)

11,01 zł (-15%)
9,36 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(9,36 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Marketing mix, zwany także "kompozycją marketingową", to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki "Marketing mix" dowiecie się, jak się robi "prawdziwy marketing". Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.

Wybrane bestsellery

Hans-Dieter Zollondz

BC Edukacja - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności