Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing w praktyce

Autor:
Mirko Düssel
Wydawnictwo:
BC Edukacja
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
446
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 16,32 zł najniższa cena z 30 dni

19,20 zł (-15%)
16,32 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(16,32 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu

Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną,
lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
- Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy),
- Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
- Strategia,
- Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
- Zarządzanie,
- Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).
Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także - a nawet przede wszystkim - budowanie kompetencji w działaniu.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności