Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

MarkEthic

MarkEthic Mariusz Ryciak - okladka książki

MarkEthic Mariusz Ryciak - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
156
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook 37,73 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-20%)
39,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu. W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności