Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
- Autor:
- David Airey
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 44
- Stron:
- 226
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
- Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
- Gdzie szukać twórczych inspiracji?
- Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
- Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a.
- Zasady wyceniania projektów.
- Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
- Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
- Analiza kultowych projektów.
- Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
- Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
- Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
Wybrane bestsellery
-
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
W tym fantastycznym przewodniku znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie zakładania i prowadzenia własnej pracowni graficznej. W trakcie lektury poznasz plusy i minusy własnej działalności gospodarczej (z tego miejsca jeszcze możesz się wycofać), a następnie rozpoczniesz p...
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%)
O autorze książki
David AireyDavid Airey jest wybitnym grafikiem z Irlandii Północnej. Pasjonują go zagadnienia związane z tożsamością wizualną marek. W latach 90-tych napisał swój pierwszy kurs projektowania graficznego, Pracował dla takich gigantów rynku jak Yellow Pages(tm) (Kanada), Giacom (Anglia) czy Berthier Associates (Japonia). Jest autorem dwóch niezwykle popularnych blogów poświęconych projektowaniu graficznemu:
logodesignlove.com oraz davidairey.com.
W każdym miesiącu jego strony odwiedza około 250 tysięcy internatów, a blogi odnotowują ponad milion odwiedzin miesięcznie.
Ebooka "Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: grafmag.pl Aleksandra Wolska; 2015-09-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Za każdym razem lektura książek Davida Airleya jest dla mnie niemałą przyjemnością, trochę jak spotkanie z miłym i bardzo doświadczonym znajomym, który chętnie dzieli się wiedzą, umiejętnościami i życiowym doświadczeniem. Podobnie było i tym razem, kiedy pochyliłam się nad drugim wydaniem kultowej książki „Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona”.
Autora prawdopodobnie nie trzeba przedstawiać nikomu, kto interesuje się projektowaniem identyfikacji wizualnej i kiedykolwiek próbował się dokształcać za pomocą książek, albo szukać wartościowych informacji na ten temat w sieci. Dla tych wszystkich, którzy jednak na niego wcześniej nie trafili – David Airley jest projektantem graficznym pochodzącym z Irlandii Północnej, autorem bardzo popularnych książek oraz bloga na ten temat. O wszystkich swoich doświadczeniach pisze i dzieli się nimi od lat ucząc dobrych praktyk nowych grafików. Jeśli chcecie poznać go lepiej, koniecznie przeczytajcie nasz wywiad.
Książka ta, jak wcześniej wspomniałam, stanowić ma drugie, rozszerzone wydanie bardzo popularnej pozycji Logo Design Love. Zaprojektuj genialny logotyp!, jest jej uaktualnioną i rozwiniętą wersją. Zarówno w strukturze rozdziałów jak i samych treściach widać bardzo dużo powtarzających się wątków.
Pierwsze wrażenie
Książka stworzona, złożona i zaprojektowana została w sposób podobny do wcześniejszych wydawnictw. Zdecydowano się na bardzo wygodny, niezbyt duży format, śliskie i stosunkowo grube kartki, które pozwalają na wysoką jakość drukowanych licznie zdjęć oraz znany wcześniejszym czytelnikom układ okładki. Do składu i jakości wydruku przyłożono wystarczającą ilość staranności, także nie odrzuca czytelnika słabą jakością, a buduje profesjonalny obraz publikacji. Bardzo podobny wygląd tej wersji do poprzedniczki daje wrażenie, że wracamy do czegoś z czym mieliśmy już do czynienia, a równocześnie – mamy z tego miłe wspomnienia.
Książka ozdobiona została dużą ilością ilustracji obrazujących omawianą tematykę oraz takich, które mogą stanowić inspirację do własnych prac. Dzięki temu dłuższa lektura nie staje się monotonna, a my możemy się na chwilę oderwać od czytania i skupić na tym, co graficy lubią najbardziej, czyli obrazkach.
Czego dowiemy się z książki
Pozycja ta podzielona została na 3 główne części, a one na dalsze podrozdziały. Autor prowadzi nas w nich przez proces projektowania logo, komunikację z klientem, przedstawia też najczęstsze problemy, jakie mogą przytrafić się pracującemu zawodowo specjaliście tworzącemu identyfikacje firm. Odpowiada na pytania czytelników i dużo, dużo radzi.
Znaczenie wizerunku marki
W pierwszej części książki, David Airley dzieli się z nami swoimi przemyśleniami na temat znaczenia identyfikacji wizualnej firmy, przedsiębiorstwa czy organizacji. Jest to rozdział, który sami powinniście poznać i nauczyć się, chociaż częściowo, przekazać tą wiedzę swoim klientom. Pomaga bowiem zrozumieć po co tak naprawdę tworzy się logo i jakie cechy powinno posiadać, aby zdobyć miano kultowego. To, co jest wyjątkowego w książkach Airleyego, to widoczne na każdej stronie dogłębne zrozumienie omawianego tematu. Swoich przemyśleń autor nie pozostawia bez uzasadnienia, a oprócz samych treści i anegdot, pokazuje także całą masę przykładów, które pomagają zrozumieć przekaz.
Proces projektowania
Druga część książki pochyla się nad jednym z ważniejszych aspektów pracy grafików, a więc projektowaniu. Tytuł może być jednak nieco mylący, ponieważ nie znajdziemy tutaj poradnika opowiadającego jak po kolei stworzyć logo w Illustratorze czy jakich narzędzi używać. Autor skupia się raczej na bardzo ogólnych, teoretycznych zagadnieniach, przechodząc od gromadzenia danych i wytycznych, przez wycenę, samo projektowanie znaku po przedstawienie projektu klientowi. Rozdział dotyczący tworzenia znaków zajmuje niewiele, bo około 30 stron i jest bardzo podobny jeśli chodzi o zawartość do tego, który znaleźć można było w pierwszym wydaniu książki.
Świetnie to pokazuje, jak małą częścią tworzenia identyfikacji wizualnej jest sama praca nad znakiem, to że równie ważne, a czasem i ważniejsze, jest skupienie się na założeniach, potrzebach klienta i analiza rynku. Po raz kolejny bardzo ciekawa rzecz, którą można przekazać własnemu klientowi podczas negocjacji cenowych.
W tym rozdziale znajdziecie też szczególnie dużo sytuacji z życia samego autora, a więc uczmy się na jego błędach.
Naprzód
Ostatnia część książki ma służyć jako swego rodzaju motywator i bardziej kojarzy mi się z wpisami na stronie internetowej niż książką. Wypełniona jest krótkimi tekstami opatrzonymi nagłówkami. Znajdziecie tam całą masę sposobów na utrzymywanie motywacji, odpowiedzi na pytania czytelników zadane autorowi na blogu, 31 porad dotyczących projektowania oraz bardzo inspirujące przykłady realizacji spójnej identyfikacji wizualnej.
Moim zdaniem…
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona niczym mnie nie zaskoczyła… spodziewałam się dobrej jakości i dokładnie to otrzymałam. To, co rzuca się w oczy i trochę razi na starcie, to forma w jakiej została wydana. Rozumiem, że jest to wydanie drugie tej samej książki, jednak bardzo duża część informacji się powtarza i osoby, które przeczytały część pierwszą, mogą poczuć się nieco zawiedzione ilością nowych treści. Wydaje mi się, że zdecydowanie lepiej dla nas wszystkich byłoby poczekać nieco dłużej i otrzymać drugą część pozycji, pełną nowych informacji. Z drugiej jednak strony są to treści niezmienne i bez niektórych z nich nie można wyobrazić sobie książki o projektowaniu logo. Większość z rozdziałów bazuje na wiedzy z pierwszej części, jest jednak rozwinięta o uwagi autora i własne doświadczenia zdobyte na przestrzeni ostatnich lat.
Na uwagę zasługuje także duża ilość ilustracji bardzo dobrze wplecionych w treści książki. Bardzo często zdarza się tak, że grafiki w książkach nawiązują do treści na poprzedniej stronie, albo nie są dobrze opisane. Tutaj możemy spokojnie czytać tekst, a zdjęcia oglądać później, bo są dość dobrze opisane. Same wydruki wykonane zostały w bardzo dobrej jakości, szczegóły są wyraźne, zdjęcia zajmują często całe strony, co zdecydowanie upiększa książkę.
Bardzo dużą wartością są także dokładne przykłady omawiane ze starannością, pokazywane zarówno na zdjęciach jak i opisywane w formie tekstowej. Autor analizuje zarówno swoje projekty (gdzie zdradza też jak wyglądała współpraca) jak i realizacje innych. Takie osobiste podejście do treści sprawia, że czujemy iż wiedza nie jest wyssana z palca, a jest raczej wynikiem niemałego doświadczenia.
Moim zdaniem Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona jest bardzo dobrą pozycją, która podobnie jak pierwsza, powinna być obowiązkowa dla każdego projektanta logo, bo pokazuje jak powinien wyglądać proces jego tworzenia i do czego mamy dążyć. Polecam ją w szczególności tym, którzy nie przeczytali pierwszej części, jednak może spodobać się także stałym fanom Airleya, którzy chcieliby odświeżyć sobie pamięć i rozbudować wiedzę o dodatkowe informacje
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities, 2nd Edition
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8253-4, 9788328382534
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-02-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4743-4, 9788328347434
- Data wydania ebooka:
- 2018-06-17 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 147534
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 27.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.7MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Oryginalny produkt tylko z tym podpisem (7)
- Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy (8)
- Na oczach milionów (9)
- Tylko za zgodą królowej (10)
- Symbole nie znają granic (11)
- Projektowanie wizerunku jako element języka (13)
- O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze (21)
- Nie komplikuj (22)
- Trafność (24)
- Czerpanie z tradycji (28)
- Wyjątkowość (29)
- Logo powinno zapadać w pamięć (34)
- Małe jest piękne (35)
- Skoncentruj się na jednym aspekcie (37)
- Siedem składników Twojego popisowego dania (38)
- Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać (39)
- Pozbądź się tremy (42)
- Wszystko zależy od wytycznych projektu (43)
- Gromadzenie informacji wstępnych (44)
- Informacje szczegółowe (44)
- Słów kilka na temat decydentów (45)
- Daj klientowi czas na odpowiedź... (45)
- ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami (45)
- Czas na zadanie domowe (46)
- Opracowywanie wytycznych projektu (46)
- Misja i cele kluczem do sukcesu (47)
- Badania terenowe na ratunek (50)
- Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem (54)
- Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta (56)
- Argumenty przemawiające za rebrandingiem (60)
- Byle nie przedobrzyć (61)
- Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym (62)
- Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego (63)
- A może wystarczy poprawić to i owo? (66)
- Łączenie elementów (70)
- Nie zapomnij o manierach (71)
- Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę (72)
- Mapy myślowe (81)
- Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna (86)
- Dziesiąte przykazanie (89)
- Definiowanie ubezpieczeń (93)
- Międzynarodowy komunikat (96)
- Raz szybciej, raz wolniej (97)
- Zbyt wiele pomysłów (102)
- Czerń i biel przed kolorem (103)
- Znaczenie kontekstu (105)
- Pióro mocniejsze od myszy (108)
- Kontaktuj się z decydentami (111)
- Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową (115)
- Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji (117)
- Zasada nr 3: przejmij kontrolę (119)
- Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu (121)
- Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania (123)
- Zapomnij o swoim ego (128)
- Nigdy nie przestawaj się uczyć (132)
- Wyprzedzaj innych o cztery lata (134)
- Zrób coś ważnego (134)
- Odejdź od komputera (138)
- Twórz dla siebie (138)
- Stwórz coś nowego (138)
- Pamiętaj o początkach (139)
- Znajdź w sobie nieukojone pragnienie (140)
- Nie przepracowuj się (140)
- Nie ustawaj w zadawaniu pytań (144)
- Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej (144)
- Znajdź płaszczyznę porozumienia (144)
- Gdy zbliża się termin (145)
- Myśl lateralnie (151)
- Lepiej się komunikuj (151)
- Kontroluj swoje oczekiwania (152)
- Nigdy nie przestawaj projektować (152)
- Bądź szczęśliwy (152)
- Nie wszyscy mają tyle szczęścia (153)
- Problemy z oryginalnością pomysłów (154)
- Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt (155)
- Prawo do korzystania z logo (156)
- Problemy komunikacyjne (156)
- Jak sfinalizować transakcję (157)
- Klienci zagraniczni (158)
- Ile koncepcji? (158)
- Rodzina i przyjaciele (160)
- Poprawianie projektów (161)
- Ramy czasowe projektów (161)
- Badanie konkurentów klienta (162)
- Najgorszy projekt, najgorszy klient (162)
- Co jest czyje? (162)
- Kontrolowanie ilości pracy (163)
- 1. Zadawaj klientom pytania (164)
- 2. Myśl jasno (164)
- 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności (164)
- 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma (165)
- 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo (165)
- 6. Jeden element zapadający w pamięć (166)
- 7. Nie zapominaj o szkicowniku (166)
- 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody (166)
- 9. Sięgaj po banały (167)
- 10. Pracuj w czerni i bieli (167)
- 11. Pamiętaj o trafności (167)
- 12. Uważaj na koszty druku (167)
- 13. Bądź konsekwentny (168)
- 14. Dopasuj czcionkę do symbolu (168)
- 15. Stosuj podpisy (168)
- 16. Przedstaw wersję jednokolorową (168)
- 17. Zwracaj uwagę na kontrast (168)
- 18. Testuj wiele różnych rozmiarów (170)
- 19. Odwróć kolorystykę (170)
- 20. Odwróć projekt do góry nogami (170)
- 21. Ważny jest materiał (170)
- 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego (171)
- 23. Nie obawiaj się błędów (171)
- 24. Zachowaj elastyczność (171)
- 25. Logo to nie marka (172)
- 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy (172)
- 27. Zróżnicowanie to podstawa (172)
- 28. Świadomość kulturowa (172)
- 29. Wspomagaj rozpoznawalność (172)
- 30. Przedstaw kontekst (173)
- 31. Spraw, by inni się uśmiechali (173)
- Pyszne marzenie (176)
- Przyczyna i skutek (186)
- Diabeł tkwi w szczegółach (194)
- Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę (202)
- Pod powierzchnią wody (206)
Wprowadzenie (XII)
CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI
Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2)
Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6)
Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22)
CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA
Rozdział 4. Podstawy (42)
Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60)
Rozdział 6. Wycena projektu (72)
Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81)
Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110)
CZĘŚĆ III NAPRZÓD
Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132)
Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154)
Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164)
Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176)
Dodatek A Polecana lektura (220)
INDEKS. Szukasz czegoś? (222)
Helion - inne książki
-
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło równ...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agil...
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracu...
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma pods...
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowani...
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona David Airey (44) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(20)
(14)
(2)
(6)
(2)
(0)
więcej opinii