Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 320
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership
Companies from startups to corporate giants face massive amounts of disruption today. Now more than ever, organizations need nimble and responsive leaders who know how to exploit the opportunities that change brings. In this insightful book, Jean Dahl, a senior executive and expert in the Lean mindset and its methods, demonstrates why you need to embrace Modern Lean principles and thinking to redefine leadership in this age of digital disruption in order to continuously evolve the Lean enterprise.
Drawing on nearly three decades of corporate and consulting experience, Ms. Dahl lays out a new holistic framework for developing Modern Lean leaders. Through personal experiences and compellingreal-world case studies, she explains specific steps necessary for you and your company to proactively understand and respond to change.
- Understand the leadership challenges Lean leaders face in our 21st century global economy
- Explore the six dimensions of the Modern Lean Framework™
- Learn and apply the nine steps necessary to become a Lean leader
- Use Modern Lean methods to build a culture of continuous learning that can be sustained and maintained within your organization
- Seize competitive advantage by embracing Modern Lean to tbuild an enterprise that understands how to respond to disruption
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, co prowadzi do unieszczęśliwiającego perfekcjonizmu. Poznasz jego mechanizmy i rozprawisz się z licznymi mitami dotyczącymi dążenia do ideału i doskonałości. Dowiesz się także, jak rozróżnić niezdrowy perfekcjonizm od ważnego celu, jakim jest samodoskonalenie. Ten z...
Radość z niedoskonałości. 18 prostych kroków do pokonania perfekcjonizmu Radość z niedoskonałości. 18 prostych kroków do pokonania perfekcjonizmu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Relacje mają wielkie znaczenie w życiu. Kontakty z innymi ludźmi są równocześnie źródłem licznych emocjonalnych trudności i okazją do tego, by łatwiej rozwiązywać tego rodzaju problemy. Ot, paradoks. W każdym razie na świecie nie jesteśmy sami i nie żyjemy tylko dla siebie. Współistniejemy w skom...
Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2 Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka "Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-920-4624-0, 9781492046240
- Data wydania ebooka:
- 2019-12-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 9.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 35.4MB
- Kategorie:
Rozwój osobisty
Spis treści książki
- Foreword
- Preface
- OReilly Online Learning
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- 1. Overcoming Todays Crisis in Leadership
- Delivering Customer Value: An Enterprises Ultimate Goal
- Defining Value
- Delivering Customer Value: An Enterprises Ultimate Goal
- Recognizing the Crisis in Leadership Today
- Ten 21st-Century Leadership Challenges
- Challenge #1: Self-Development for Leaders
- Challenge #2: Outdated Leadership and Management Styles
- Challenge #3: Customer Centricity and Value Delivery
- Challenge #4: Prioritizing Profit Above All Else
- Challenge #5: Cost Reduction Survival Strategies
- Challenge #6: Strategic Misalignment
- Challenge #7: Hierarchies and Silos
- Challenge #8: Traditional Development Practices
- Challenge #9: Technological Advances and Global Competition
- Challenge #10: Outmoded Workforce Development Practices
- Why Agility Isnt Easy for Leaders
- Leading Lean Is All About Embracing Agility
- Conclusion
- 2. The Modern Lean Framework
- Staving Off Extinction through Continuous Evolution
- Leading in Our 21st-Century Connected World
- Understanding the Journey Ahead of You
- Toyota and the Lean Mindset
- The Toyota Production System
- The Lean mindset
- Lean thinking
- The Toyota Production System
- The Pillars of The Toyota Way
- Continuous improvement (CI) pillar
- The spirit of challenge
- Kaizen
- Genchi genbutsu
- Respect for people pillar
- Teamwork
- Respect
- Leading in the Era of Modern Lean
- Leading Self
- Leading Others
- Leading Outside In
- Leading Enterprise Wide
- Leading Innovation
- Leading Culture
- Conclusion
- 3. Leading Self
- Believing and Trusting in Yourself Through Self-Development
- Developing a Healthy Mind and Body
- Eliminating Chaos
- Keeping a Healthy Body
- Make Time for Yourself
- Understand Your Own Reality
- Developing a Bias Toward Action
- Facing Challenging Situations Head-On
- Leveraging Common Sense for Problem Solving and Decision Making
- Just the Facts
- An Ounce of Common Sense
- Tapping into Your Emotional Intelligence
- Displaying Persistence and Tenacity
- Allowing Yourself to Always Become the Student
- Conclusion
- 4. Leading Others
- Defining Servant Leadership for the 21st Century
- Origins of Servant Leadership
- Characteristics of Servant Leadership
- Why Servant Leaders Are So Important to the Lean Enterprise
- Becoming a Lean Servant Leader
- Develop your True North
- Drop the Lone Ranger act
- See the potential in everyone
- Seek out and provide whatever is needed
- Look at problems as opportunities for improvement
- Develop an inquisitive mind in yourself and others
- Build a tolerance for failure
- Encourage independent thinking
- Leave your ego and pride at the door
- Defining Servant Leadership for the 21st Century
- Respecting Others on the Road to Continuous Improvement
- Giving Context to Respecting Others
- Thinking with a Kaizen Mind
- Acknowledging Your Responsibility to Develop Others
- Learning to Serve While Developing Others
- Kaizen and the PDCA Cycle
- The Evolution of PDCA and TBP
- Learning to Serve through TBP
- Case Study: The Eight Steps of TBP in Action
- Step 1: Clarify the Problem (Plan)
- Step 2: Break Down the Problem (Plan)
- Step 3: Set Targets (Plan)
- Step 4: Perform Root Cause Analysis (Plan)
- Step 5: Develop Countermeasures (Plan)
- Step 6: See Countermeasures Through (Do)
- Step 7: Monitor Both Results and the Process (Check)
- Step 8: Standardize Successful Processes (Act)
- Using OJD to Develop Others
- Step 1: Pick a Problem with Your Team (Plan)
- Step 2: Appropriately Divide the Work Among Accountable Team Members, Making the Direction Compelling (Plan)
- Step 3: Execute within Broad Boundaries, Monitor, and Coach (Do and Check)
- Step 4: Feedback, Recognition, and Reflection (Act)
- Conclusion
- 5. Leading Outside In
- Measuring Success in Customer-Centric Companies
- Churn Rate
- Customer Lifetime Value
- Net Promoter Score
- Measuring Success in Customer-Centric Companies
- Zeroing In on Your Target: Customer Experience
- Understanding the Eight Stages of CXLC
- Identifying Customer Personas
- Developing Relevant Customer Personas
- Keeping Personas Simple
- Designing Customer Journeys That Matter
- Research
- Evaluate
- Purchase
- The Role of Emotions in the Customer Experience
- Conducting Customer Experience Journey Mapping (CXJM)
- Step 1. Define the scope and objectives of the journey mapping exercise
- Step 2. Perform research to analyze and evaluate existing customer data
- Step 3. Identify the personas youll use to map the journeys
- Step 4. Conduct a CXJM workshop to create the initial maps
- Step 5. Validate the CX journey map using your customer research
- Step 6. Publish and socialize your CX journey maps
- Step 7. Prioritize and implement your improvement ideas
- Building a Mindful Omnichannel Customer Experience Strategy
- How Do You Define Omnichannel, Anyway?
- BMW, The Ultimate Driving Machine
- BMWs Crystal-Clear Messaging
- The BMW OCXS
- Considerations for Building a Mindful OCXS
- Simplicity and fluidity
- Reachability
- Personalization
- Purchase convenience
- Service Convenience
- Building a Comprehensive OCXS in Eight Steps
- Step 1. Create a clear OCX mission and vision across the entire CXLC
- Step 2. Identify your CXLC
- Step 3. Create your CXJMs using your personas
- Step 4. Create your brand that integrates well across all channels
- Step 5. Build out and/or revise your channels
- Step 6. Capture customer feedback and gather insights in real time
- Step 7. Personalize the experience across your channels
- Step 8. Constantly strategize, monitor, and scale
- Conclusion
- 6. Leading Enterprise Wide
- Recognizing the Importance of Enterprise Alignment
- Understanding the Importance of Alignment and Engagement
- Recognizing the Importance of Enterprise Alignment
- Starting with the Endgame in Mind
- Building a Centralized Strategic Decision-Making Framework
- Understanding the Strategic Planning Process
- Nine Steps to Creating Your Strategic Planning Canvas
- Step 1 (Plan): Scan your environment
- Step 2: State your customers
- Step 3: Identify your strategic objectives
- Step 4 (Plan): Identify competitive opportunities
- Step 5 (Plan): Design your key results
- Step 6 (Plan): Define tactics and operational tasks
- Step 7 (Do): Engage the workforce to execute the strategy
- Step 8 (Check): Measure and report the results
- Step 9 (Act): Evolve and optimize the process
- The New Horizons Strategic Planning Canvas
- Creating Your Investment Strategy
- Developing a Successful Investment Strategy: Apple Disrupts Sony
- Factors to Consider When Setting Your Targets
- Developing Your Investment Allocation Targets
- Setting investment targets for New Horizons
- Developing Your Strategic Roadmap
- Building the New Horizons Strategic Roadmap
- Releasing Value in Increments: MVP Release Planning
- Completing the MVP Release Plan
- Building the New Horizons Service Department MVP Release Plan
- Conclusion
- 7. Leading Innovation
- Fighting Off Extinction Through Innovation
- Innovation Isnt New!
- Defining the Qualities of Innovation
- Human thinking
- Context
- Collaboration
- Iterative and incremental processes
- Failure tolerance
- Moxie
- Disruption
- Fighting Off Extinction Through Innovation
- Thinking with a Disruptive Mind
- Examining the Sources of Disruption
- Markets/industry
- Technology
- Economy
- Political climate
- Workforce
- Lean enterprise
- Examining the Sources of Disruption
- Finding Disruption in the Voice of Your Customer
- Seven Steps to Conducting a VoC Analysis
- Step 1. Conduct VoC interviews
- Step 2. Analyze the customer interview transcripts to develop a detailed list of customer needs
- Step 3. Sort the list by customer type or segment and importance
- Step 4. Prioritize and categorize each need
- Step 5. Validate your findings
- Step 6. Organize the needs into a hierarchy
- Step 7. Determine how youre going to fulfill each need
- Achieving Success Through Innovation
- Unearthing Apples Epic Failure
- Learning from LISA
- Designing and Building Innovative and Disruptive Products and Services
- Defining the Design Thinking + Lean Startup Cycle
- Leveraging the Lean Product Canvas
- #1. Why: The problem statement
- #2. Who: Customer/consumer (persona) identification
- #3. What: Value identification
- #4. Where: Target markets and channels
- #5. When: Product/service roadmap
- #6. How: Product/service development
- The New Horizons Service and Repair Mobile Device App Canvas
- Developing Iteratively and Incrementally
- Fostering Innovation Through Continuous Learning
- Conclusion
- 8. Leading Culture
- Defining Culture
- Motivation: The Essential Ingredient
- Defining Culture in the Context of the Lean Enterprise
- Defining Culture
- Defining the Leading Culture Dimension
- Quadrant I: Identifying Your Beliefs
- Quadrant II: The Role of Values in Defining Culture
- Quadrant III: Using Strategy to Solidify Your Behaviors
- Quadrant IV: Bringing a Culture to Life Through Your Actions
- Executing on the Eight Steps to a Lean Culture: New Horizons
- Step 1: Assess Your Current Culture
- Analyzing the New Horizons service departments culture
- Step 1: Assess Your Current Culture
- Step 2: Establish Your Lean Belief System
- Choosing your weapons wisely
- Turning beliefs into values through repetition
- Preparing for the inevitable culture clash
- Building New Horizons belief system
- Step 3: Identify the Values That Define Your Culture
- Bringing New Horizons Lean culture to life
- Step 4: Define Your Motivating Behaviors by Creating Your Strategic Framework
- Recapping New Horizons strategic framework
- Finalizing New Horizons values
- Step 5: Formalize the Actions Required to Transform Your Culture
- Conducting your gap analysis
- Determining the behaviors and actions needed to close the gap
- Identifying your themes and kaizen teams
- Step 6: Connect Strategy to Execution by Implementing OKRs
- Creating a culture of perpetual forward motion
- Measuring what matters using OKRs
- Establishing OKRs at New Horizons
- Ensuring accountability at the gemba level
- Determining the practically of developing individual OKRs
- Step 7: Conduct CFR Check-Ins to Ascertain Forward Progress
- Conducting CFRs at New Horizons
- Step 8: Report Progress and Make Adjustments
- Focusing on the Critical Need for Continuous Performance Management
- Understanding the Benefits of CPM
- Seven Things That Must Be True to Develop a Lean Culture
- Conclusion
- 9. Becoming a Self-Led Lean Leader
- Seven Things That Must be True to Develop Yourself into a Lean Leader
- Understanding the Lean Leaders Self-Development Process
- Finding Your Sensei
- Nine Steps to Becoming a Self-Led Lean Leader
- Step 1: Assess Your Leading Self Beliefs
- Assessing Jannie Petersons Leading Self Beliefs
- Step 1: Assess Your Leading Self Beliefs
- Step 2: Define Your Values and Purpose
- Building Your Personal True North
- Developing Jannie Petersons True North
- Step 3: Define Your Lean Leadership Objectives
- Step 4: Identify Your Growth Opportunities
- Step 5: Develop Your Key Results (KRs)
- Step 6: Define Your Tactics and Operational Tasks
- Step 7: Engage and Execute
- Step 8: Measure and Report Results
- Step 9: Evolve and Optimize the Process
- Summary: Jannie Petersons Q1 Lean Leaders Self-Development Canvas
- Conclusion: Committing Yourself to the Modern Lean Leaders Way
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
Decentralized finance (DeFi) is a rapidly growing field in fintech, having grown from $700 million to $100 billion over the past three years alone. But the lack of reliable information makes this area both risky and murky. In this practical book, experienced securities attorney Alexandra Damsker ...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Analytics projects are frequently long, drawn-out affairs, requiring multiple teams and skills to clean, join, and eventually turn data into analysis for timely decision-making. Alteryx Designer changes all of that. With this low-code, self-service, drag-and-drop workflow platform, new and experi...(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(169.14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership Jean Dahl (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.