Komunikacja naukowa w Polsce. Szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą


- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 246
-
PDF
Opis książki: Komunikacja naukowa w Polsce. Szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą
W monografii zaprezentowano wyniki jakościowego badania przeprowadzonego w projekcie H2020 CONCISE – Communication role on perception and beliefs of EU Citizens about Science, którego celem było zbadanie roli komunikacji naukowej w kształtowaniu wiedzy, opinii i przekonań obywateli Unii Europejskiej na tematy związane z nauką. W Polsce, Hiszpanii, Portugalii, na Słowacji i we Włoszech przeprowadzono jednodniowe konsultacje społeczne, w których brało udział stu odpowiednio dobranych mieszkańców danego kraju. W niniejszej publikacji przedstawione zostały wyniki konsultacji zrealizowanych w Polsce – we wrześniu 2019 roku w Łodzi. W trakcie moderowanej dyskusji uczestnicy konsultacji podzielili się swoimi opiniami na temat komunikacji naukowej, w tym szans i barier upowszechniania informacji naukowej.
Publikacja składa się z czterech rozdziałów odpowiadających czterem tematom konsultacji – zmiany klimatyczne, szczepionki, GMO, medycyna alternatywna – oraz z podsumowania. Na podstawie wypowiedzi uczestników konsultacji przeprowadzonych w ramach projektu CONCISE udało się wysnuć wnioski na temat komunikacji naukowej dla omawianych tematów, jednak nie było możliwości znalezienia standardu dla komunikacji naukowej w Polsce, który mógłby stanowić uniwersalny drogowskaz dla naukowców, popularyzatorów nauki czy dziennikarzy. Każdy temat naukowy wymaga właściwej mu strategii komunikacyjnej. Dla każdego z tematów odbiorcy sformułowali odmienne preferencje dotyczące tego, skąd i w jakiej formie chcieliby otrzymywać informacje. Dlatego wydaje się uzasadnioną rekomendacją, aby osoby komunikujące treści naukowe w danym obszarze tematycznym wnikliwie rozpoznały preferencje odbiorców w tym zakresie, zanim przystąpią do komunikacji naukowej.
Wybrane bestsellery
-
Rodzina patchworkowa wyzwanie, któremu możesz sprostać! W Polsce rozwodzi się już co trzecie małżeństwo, a to daje ponad 60 tys. rozchodzących się par rocznie. Czy rozwód po polsku musi być dla każdego traumatycznym doświadczeniem i kończyć się wojną totalną? Czy stworzenie nowej, pozszywanej r...
Patchworki. Jak mądrze i dobrze zszyć nową rodzinę. Rozmowy Patchworki. Jak mądrze i dobrze zszyć nową rodzinę. Rozmowy
(31.12 zł najniższa cena z 30 dni)31.12 zł
39.90 zł(-22%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Chris Miller przedstawia wciągającą i solidnie udokumentowaną historię chipów, które rządzą światem. Jego książka to pasjonująca opowieść o trwającej bitwie pomiędzy Chinami i USA. Bitwie o kontrolę nad najważniejszym zasobem — technologią mikrochipów, która jest niezbędnym elementem geostr...
Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem
(54.50 zł najniższa cena z 30 dni)54.95 zł
74.90 zł(-27%) -
Ta książka stawia na głowie wszystko, co do tej pory myśleliśmy o ludzkiej inteligencji. Jak twierdzi Justin Gregg, nasze wyjątkowe umiejętności, takie jak myślenie przyczynowo skutkowe czy posługiwanie się językiem, nie sprawiają, że jesteśmy istotami lepiej przystosowanymi ewolucyjnie ani nie c...
Przekleństwo homo sapiens. Dlaczego myślenie zabija Przekleństwo homo sapiens. Dlaczego myślenie zabija
(37.36 zł najniższa cena z 30 dni)37.36 zł
47.90 zł(-22%) -
Książka jest unikalnym przewodnikiem dla początkujących, którzy chcą zacząć swoją przygodę z kryptowalutami, ale również dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i zrozumienie rynku. Cyfrowe aktywa to zbiór rzetelnych informacji, które pozwolą czytelnikom podejmować świadome decyzje w dziedzin...
Cyfrowe aktywa. Jakie możliwości dają Nam kryptowaluty? Cyfrowe aktywa. Jakie możliwości dają Nam kryptowaluty?
(37.60 zł najniższa cena z 30 dni)69.60 zł
87.00 zł(-20%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Zdrowe i stabilne poczucie własnej wartości jest w zasięgu możliwości każdego człowieka bez względu na to, jak trudną drogę ma za sobą.
Jesteś kimś więcej, niż myślisz. Przegoń chmury samokrytyki i odkryj swoją wrodzoną wartość Jesteś kimś więcej, niż myślisz. Przegoń chmury samokrytyki i odkryj swoją wrodzoną wartość
(47.42 zł najniższa cena z 30 dni)47.87 zł
59.90 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce ela...
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Pierwsza książka, która na taką skalę analizuje seksistowski charakter świata, w którym żyjemy od dostępności usług publicznych po projektowanie dóbr luksusowych. Caroline Criado Perez na setkach przykładów pokazuje, że domyślnym użytkownikiem większości dóbr i usług jest wciąż mężczyzna i pisze ...
Niewidzialne kobiety. Jak dane tworzą świat skrojony pod mężczyzn Niewidzialne kobiety. Jak dane tworzą świat skrojony pod mężczyzn
(29.53 zł najniższa cena z 30 dni)31.35 zł
39.00 zł(-20%) -
W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem? Jak państwo może wpływać na poziom zatrudnienia oraz wzrost wynagrodzeń? Jak chronić środowi...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Aneta Krzewińska, Małgorzata Dzimińska, Izabela Warwas, Justyna Wiktorowicz - pozostałe książki
-
Komunikacja naukowa (science communication), definiowana jako przekazywanie treści naukowych szerokiej grupie odbiorców, przeszła długą drogę – od jednokierunkowego przekazu, polegającego na podawaniu faktów naukowych i informacji w odpowiedzi na deficyt wiedzy, poprzez otwart...
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Książka stanowi wprowadzeni e do analizy statystycznej. Pozwala na zdobycie wiedzy z zakresu statystyki opisowej i wnioskowania statystycznego, kładąc przy tym nacisk nie na matematyczne podstawy omawianych metod, ale na warunki ich stosowania oraz ich ograniczenia. Zawiera także propozycje rozwi...
Analiza statystyczna z IBM SPSS Statistics Analiza statystyczna z IBM SPSS Statistics
Justyna Wiktorowicz, Maria Magdalena Grzelak, Katarzyna Grzeszkiewicz-Radulska
-
Publikacja dotyczy usług opiekuńczych i asystenckich świadczonych starszym osobom niesamodzielnym. W pierwszej części przedstawiono krótką analizę zjawisk starości i samotności osób starszych jako wieloaspektowych wyzwań dla polityk publicznych oraz charakterystykę wybranych modeli ...
Wsparcie osób niesamodzielnych. Perspektywa opiekunów i podopiecznych Wsparcie osób niesamodzielnych. Perspektywa opiekunów i podopiecznych
Agnieszka Kretek-Kamińska, Iwona Kukulak-Dolata, Aneta Krzewińska
-
We współczesnych organizacjach spotykają się cztery pokolenia pracowników. Każde z nich ukształtowały różne warunki społeczne, gospodarcze, historyczne, etyczne i kulturowe. Generacje posiadają odmienne systemy wartości, potrzeby i oczekiwania, różne nawyki oraz przyzw...
Kapitał ludzki a zarządzanie wieloma pokoleniami w organizacji Kapitał ludzki a zarządzanie wieloma pokoleniami w organizacji
-
Autorki, uczennice twórców i przedstawicieli łódzkiej szkoły metodologicznej w socjologii, podejmują refleksję nad analizami weryfikacyjnymi, które przez wiele lat stanowiły w tej szkole przedmiot dociekań teoretycznych oraz empirycznych. Szczególnie ważnym punk...
Analizy weryfikacyjne - przeszłe i obecne doświadczenia badawcze. Tom XIII Analizy weryfikacyjne - przeszłe i obecne doświadczenia badawcze. Tom XIII
-
Oddajemy w Państwa ręce kompendium na temat utrzymania aktywności zawodowej pracowników w wieku 50+. Kompendium zostało opracowane w ramach projektu pt. STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik – zadowolony pracodawca, ws...
Kompendium wiedzy dla pracodawców MŚP z zakresu zakresie utrzymania aktywności zawodowej osób w wieku 50+ Kompendium wiedzy dla pracodawców MŚP z zakresu zakresie utrzymania aktywności zawodowej osób w wieku 50+
-
Oddajemy w Państwa ręce kompendium na temat utrzymania aktywności zawodowej pracowników w wieku 50+. Kompendium zostało opracowane w ramach projektu pt. STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik – zadowolony pracodawca, ws...
Zdrowy i zmotywowany pracownik 50+. Zadowolony pracodawca. Kompendium wiedzy dla pracodawców MŚP z zakresu utrzymania aktywności zawodowej osób 50+ Zdrowy i zmotywowany pracownik 50+. Zadowolony pracodawca. Kompendium wiedzy dla pracodawców MŚP z zakresu utrzymania aktywności zawodowej osób 50+
-
To pierwsza w Polsce książka metodologiczna poświęcona deliberacji. Autorka z idei i praktyki demokracji deliberacyjnej wywodzi techniki, które mogą wzbogacić instrumentarium badaczy społecznych. Prezentuje zarówno przykłady zastosowań technik deliberacyjnych zebrane z całego świata...
Ebooka "Komunikacja naukowa w Polsce. Szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Komunikacja naukowa w Polsce. Szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Komunikacja naukowa w Polsce. Szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-822-0553-4, 9788382205534
- Data wydania ebooka:
-
2021-06-24
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.8MB
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
Podziękowania 7
Wstęp 8
1. Porozmawiajmy o szczepionkach 11
1.1. Wprowadzenie 11
1.2. Skąd i od kogo dowiadujemy się o szczepionkach? 14
1.2.1. Różnorodność mediów 15
1.2.2. Proces poszukiwania i weryfikowania informacji 21
1.2.3. Uwarunkowania właściwego przebiegu szczepień 24
1.3. Zaufanie do źródeł i brak zaufania 30
1.3.1. W stronę braku zaufania 31
1.3.2. Lekarz jako najbardziej wiarygodne źródło informacji 33
1.3.3. Proces pozyskiwania informacji 38
1.4. Doskonalenie komunikacji naukowej w zakresie szczepień – opinie Polaków 40
1.4.1. Media tradycyjna a cyfrowe 40
1.5. Podsumowanie 51
2. Medycyna alternatywna w opiniach Polaków 54
2.1. Wprowadzenie 54
2.2. Jak Polacy postrzegają temat medycyny alternatywnej? 58
2.3. Źródła informacji na temat medycyny alternatywnej 64
2.3.1. Z jakich źródeł informacji najchętniej korzystają Polacy? 64
2.3.2. Z jakich mediów korzystają Polacy, aby pozyskać informacje na temat medycyny alternatywnej? 69
2.4. Zaufanie do źródeł informacji 76
2.4.1. Czym charakteryzuje się proces komunikacji, który sprzyja budowaniu zaufania lub nieufności do źródeł informacji na temat medycyny alternatywnej? 76
2.4.2. Jakim źródłom informacji na temat medycyny alternatywnej ufają Polacy? 79
2.4.3. Jakim źródłom informacji na temat medycyny alternatywnej Polacy nie ufają? 82
2.4.4. W jaki sposób Polacy weryfikują informacje na temat medycyny alternatywnej? 85
2.5. Propozycje Polaków, jak doskonalić komunikację w obszarze medycyny alternatywnej 87
2.5.1. Nadawca komunikatu 88
2.5.2. Kanały komunikacji 94
2.5.3. Komunikat 100
2.6. Podsumowanie 104
3. Komunikacja naukowa w zakresie zmian klimatycznych 106
3.1. Wprowadzenie 106
3.2. Pozyskiwanie informacji naukowych na temat zmian klimatycznych 111
3.2.1. Z jakich źródeł korzystają Polacy w kwestii zmian klimatycznych? 111
3.2.2. Czy temat zmian klimatycznych jest bliski Polakom? 122
3.2.3. Jak postrzegane są informacje dotyczące zmian klimatycznych? 125
3.3. Zaufanie do informacji na temat zmian klimatycznych i jego budowanie 131
3.3.1. Zaufanie a brak zaufania 131
3.3.2. Co z autorytetami? 137
3.3.3. Co decyduje o tym, że przekaz naukowy postrzegany jest jako wiarygodny? 141
3.3.4. Czy wiedza na temat zmian klimatycznych wymaga legitymizacji? 144
3.3.5. Strategie podejmowane w celu oceny wiarygodności komunikatów naukowych 145
3.4. Oczekiwany sposób informowania na temat zmian klimatycznych 156
3.4.1. Jakie treści powinien zawierać komunikat naukowy dotyczący zmian klimatycznych? 156
3.4.2. Jakim językiem komunikować informacje naukowe o zmianach klimatycznych? 159
3.4.3. Format przekazu optymalny z punktu widzenia upowszechniania informacji naukowej _ 161
3.4.4. Kanały informacyjne rekomendowane w procesie komunikowania informacji naukowych na temat zmian klimatycznych 164
3.4.5. Oczekiwani dostarczyciele informacji o zmianach klimatycznych 167
3.4.6. Do kogo kierować przede wszystkim informacje naukowe dotyczące klimatu? 171
3.5. Podsumowanie 172
4. Polacy o genetycznych modyfikacjach organizmów 175
4.1. Wprowadzenie 175
4.2. Źródła wiedzy naukowej na temat organizmów modyfikowanych genetycznie 180
4.2.1. Tradycyjne media 180
4.2.2. Media cyfrowe 184
4.2.3. Osoby z bliskiego i dalszego otoczenia 187
4.2.4. Instytucje i organizacje przekazujące informacje na temat GMO 192
4.2.5. Własne doświadczenia jako źródło wiedzy o GMO 193
4.2.6. Ocena stopnia zainteresowania i wiedzy uczestników konsultacji na temat GMO 195
4.3. Komunikaty naukowe zawierające informacje na temat GMO. Zaufanie czy nieufność? 202
4.4. Komunikaty dotyczące GMO. Co buduje zaufanie, a co tworzy nieufność? 204
4.5. Sposoby, za pomocą których uczestnicy konsultacji dokonują weryfikacji informacji na temat GMO 208
4.6. Medium, za pomocą którego powinny być przekazywane informacje na temat GMO 210
4.7. Cechy komunikatu naukowego na temat GMO 210
4.7.1. Forma komunikatu 210
4.7.2. Język przekazu 213
4.7.3. Zawartość komunikatów 215
4.8. Główni odbiorcy komunikatów na temat GMO 218
4.9. Osoby, instytucje i grupy odpowiedzialne za przekazywanie treści
na temat GMO 219
4.10. Podsumowanie 221
5. Podsumowanie i wnioski końcowe 223
5.1. Deklarowane wykorzystanie naukowych źródeł informacji 224
5.2. Jakie podobieństwa i różnice ujawniają się pomiędzy aktualnymi i preferowanymi sposobami komunikowania treści naukowych? 227
5.3. Jak komunikować treści naukowe, aby skutecznie docierały do odbiorców i aby Polacy im ufali? 231
5.3.1. Dbałość o rzetelność naukową i standardy etyczne 231
5.3.2. Proaktywne reagowanie na kwestionowanie stanu wiedzy 232
5.3.3. Większa skuteczność rozpowszechniania wyników badań 233
5.3.4. Zarażanie pasją i budzenie emocji 233
5.4. Wnioski końcowe 233
Bibliografia 236
Summary 244
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki
-
W monografii dokonano analizy nierówności dochodowych w krajach Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Polski, a także przedstawiono mechanizmy wpływające na zmniejszenie tych nierówności. Z porównań gospodarek międzynarodowych wynika, że redystrybucyjna rola podatków i wydatków publicz...
-
L'onimia e una componente essenziale e indispensabile del linguaggio. I nomi propri designano oggetti animati e inanimati in modo individualizzato, in ogni caso risultante da processi Iinguistici e socio-comunicativi creativi. Nella padronanza di una lingua straniera non e opportuno, e, in li...
La competenza onomastica nell'insegnamento e nell'uso dell'italiano L2. Il contesto polacco La competenza onomastica nell'insegnamento e nell'uso dell'italiano L2. Il contesto polacco
-
Monografia dotyczy zagadnień nieczęsto podejmowanych w polskiej literaturze naukowej, a ważnych z punktu widzenia społeczności akademickiej. Jak zostało to zaznaczone we wstępie publikacji, podjęta problematyka odnosi się do jednego z etapów procesu komunikacji naukowej - bezpośredniego przedstaw...
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczne poświęcone są tematom aktualnie bliskim ich autorom, wszystkie zaś stanowią uhonorowanie niezap...
-
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w...
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
(9.98 zł najniższa cena z 30 dni)21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Kaukaz jest położony między Morzem Czarnym i Morzem Azowskim na zachodzie a Morzem Kaspijskim na wschodzie. Obniżenie Kumsko-Manyckie stanowi jego północną granicę. Na południu Kaukazu znajdują się natomiast takie państwa, jak Gruzja, Armenia i Azerbejdżan, które stały się przedmiotem rozważań w ...
Rozwój gospodarczy i społeczny republik Kaukazu Południowego Rozwój gospodarczy i społeczny republik Kaukazu Południowego
-
Analiza sytuacji ekonomicznej na podstawie nierówności dochodowych i ubóstwa jest bardzo ważnym zagadnieniem, które wymaga ciągłego monitoringu. W publikacji analiza taka została przeprowadzona dla województwa łódzkiego, które w badanym okresie (2016-2020) było narażone z jednej strony na wpływ p...
Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w województwie łódzkim Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w województwie łódzkim
-
Czy sztuczna inteligencja pozbawia nas pracy? Algorytmy przejmują władzę nad światem? Czy big data sprawia, że jesteśmy bezustannie inwigilowani, a ogromna ilość danych zastępuje ekspertów i naukowców? Cokolwiek sądzimy na te tematy, jedno jest pewne - istnieje heterogeniczne środow...
Data science: najseksowniejszy zawód XXI wieku w Polsce. Big data, sztuczna inteligencja i PowerPoint Data science: najseksowniejszy zawód XXI wieku w Polsce. Big data, sztuczna inteligencja i PowerPoint
-
Książka jest efektem wieloletnich badań. Analiza została sporządzona na podstawie wywiadów biograficznych przeprowadzonych z byłymi i aktualnymi więźniami, którzy na różnych etapach życia doświadczyli wykluczenia ze społeczeństwa. Ekskluzja społeczna to proces rozciągający si...
Skazani na przestępczość? Wykluczenie społeczne i reintegracja społeczna w doświadczeniu biograficznym byłych więźniów Skazani na przestępczość? Wykluczenie społeczne i reintegracja społeczna w doświadczeniu biograficznym byłych więźniów
(13.98 zł najniższa cena z 30 dni)29.71 zł
34.95 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Komunikacja naukowa w Polsce. Szczepionki, medycyna alternatywna, zmiany klimatyczne, GMO pod lupą Aneta Krzewińska, Małgorzata Dzimińska, Izabela Warwas, Justyna Wiktorowicz (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.