- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 384
- Czas nagrania:
- 9 godz. 19 min.
- Czyta:
- Andrzej Pinkowski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Kompetencje menedżera
Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR!
Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również Mirosław Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdę całe zawodowe życie poświęcił jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera.
Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteś. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które są Ci niezbędne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogą budować Twoją przyszłość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiętaj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz ją pochłonąć lub rozcieńczać innymi lekturami.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Mirosław KotMirosław Kot — ekspert, praktyk i trener z zakresu planowania i realizacji celów strategicznych oraz prawa pracy z ponad 18-letnim doświadczeniem. Doradca zarządów spółek. Wykładowca na studiach menadżerskich z zakresu zarządzania, prawa pracy i coachingu. Właściciel firmy doradczo-rekrutacyjnej Dea Trening. Pomysłodawca i współtwórca projektów: Akademia Menadżera, ABC Trenera wewnętrznego oraz trenera biznesu, jak również Akademia Lidera Biznesu. Przeprowadził ponad 2000 szkoleń z zakresu zarządzania i prawa pracy oraz ponad 3000 godzin coachingu indywidualnego i zespołowego przeznaczonego dla biznesu. Uwielbia podróże. Ze swoimi klientami pracował na całym świecie, także w Nowym Jorku i Los Angeles, Pekinie i Szanghaju, w Meksyku oraz na Balearach i Wyspach Kanaryjskich. Najwięcej nauczył się właśnie od nich.
Ebooka "Kompetencje menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kompetencje menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kompetencje menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Kompetencje menedżera (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Atenum SŁAWOMIR ŻYWCZAKRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Aby skutecznie monitorować poziom kompetencji, trzeba nimi skutecznie zarządzać". Z tego założenia wychodzi Mirosław Kot, autor książki "Kompetencje menedżera", który całe swoje doświadczenie i praktykę zawarł na kartach tego jakże potrzebnego w pracy menedżera poradnika. Mirosław Kot to ekspert, praktyk i trener z zakresu planowania i realizacji celów strategicznych oraz prawa pracy z ponad 18-letnim doświadczeniem. Przekonuje, że bycie dobrym menedżerem to stałe dążenie do rozwoju: swojego, zespołu i całej firmy. Aby ten rozwój miał szansę się udać, konieczna jest ciągła praca nad kompetencjami, które autor definiuje jako zachowanie lub postępowanie w określonej sytuacji. Na poziom kompetencji ma wpływ środowisko zewnętrzne, w jakim dana osoba się znajduje, kultura organizacyjna firmy, w której ta osoba pracuje, oraz samoświadomość pracownika. "Kompetencje menedżera" to zbiór cennych porad, wskazówek i ćwiczeń, które mają za zadanie pozwolić nam odkryć lub rozwinąć w sobie i innych kompetencje, które są najbardziej pożądane na danym stanowisku. Jednak Mirosław Kot nie skupia się tylko na kompetencjach. Wskazuje, jak rozmawiać i komunikować się z pracownikami, jak ich motywować oraz oceniać. Wszystko zostało poparte ogromną liczbą przykładów, które możemy przełożyć na własne praktyki menedżerskie.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Według autora książka ta stanowi lekturę obowiązkową menedżera, specjalisty HR czy właściciela firmy. Nie tylko na dziś - także na bliższą i dalszą przyszłość, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej pracującym oznacza stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. W książce tej suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre Czytelnik może uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie się znajduje.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4272-9, 9788328342729
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-06-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4734-2, 9788328347342
- Data wydania ebooka:
- 2018-06-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-6336-6, 9788328363366
- Data wydania audiobooka:
- 2020-01-09 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 67991
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.6MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 422.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- ABC kompetencji (11)
- Podział i właściwości kompetencji (13)
- Kompetencje i work-life balance (17)
- Tworzenie modelu (księgi kompetencji) (19)
- Model kompetencji (21)
- Zarządzanie procesem szkoleniowym (25)
- Określanie celu szkolenia (28)
- Określanie grupy odbiorców (28)
- Ewaluacja szkolenia (33)
- Przykład praktycznego wykorzystania metody Donalda L. Kirkpatricka (35)
- Rekrutacja i selekcja pracowników (37)
- Zarządzanie oceną pracowniczą (50)
- Zarządzanie talentami (59)
- Inteligencja emocjonalna (63)
- Kompetencje wchodzące w zakres inteligencji emocjonalnej (66)
- Inteligencja niezbędna w codziennym życiu i w pracy (70)
- Komunikacja menedżera (75)
- Reguła wzmacniaczy i osłabiaczy komunikacyjnych (76)
- Bomby i wkręty komunikacyjne (79)
- Reguła jasnych i prostych komunikatów (81)
- Reguła wzmocnienia i osłabienia emocji a zachęta do zmiany bądź wykonania zadania (82)
- Reguła niespełnienia (84)
- Reguła zaprzeczeń (84)
- Reguła presupozycji (85)
- Reguła "Nie oceniaj człowieka, tylko jego zachowania" (87)
- Reguła faktów i dowodów (88)
- Reguła imadła komunikacyjnego, czyli pytania zamknięte sugerujące (89)
- Reguła jasnych komunikatów - zero ukrytych intencji (91)
- Reguła asertywności na "nie" (91)
- Reguła asertywności na "tak" (92)
- Asertywna odmowa (94)
- Asertywna pochwała i krytyka (96)
- Wystąpienia publiczne (101)
- Efektywność osobista (114)
- Jak być efektywnym? (117)
- Radzenie sobie z manipulacją (119)
- Zarządzanie sobą w stresie (129)
- Zarządzanie sobą w czasie (135)
- Kreatywność i innowacja (147)
- Komunikacja wewnętrzna w firmie (155)
- Zarządzanie zespołem (159)
- Co to oznacza, że ktoś jest z pokolenia X, Y lub Z? (169)
- Motywacja (płacowa i pozapłacowa) (175)
- Etykieta biznesu (184)
- Zasada 1 - pierwszeństwo (186)
- Zasada 2 - punktualność (187)
- Zasada 3 - przywitanie i pożegnanie (187)
- Zasada 4 - stosowny ubiór (188)
- Zasada 5 - mowa ciała (189)
- Zasada 6 - cel spotkania (190)
- Zasada 7 - wizytówka (nie ulotka) (190)
- Zarządzanie wizerunkiem firmy (192)
- Przywództwo i autorytet (197)
- Delegowanie zadań i uprawnień (205)
- Zarządzanie konfliktem (211)
- Zarządzanie strategiczne (218)
- Zarządzanie zmianą (225)
- Akceptowanie zmiany (227)
- Coaching i mentoring w zarządzaniu zespołem (231)
- Zarządzanie przez cele (239)
- Nawiązanie stosunku pracy (umowa o pracę) (253)
- Umowa na okres próbny (258)
- Umowa na czas określony (260)
- Umowa na czas nieokreślony (262)
- Umowa na zastępstwo (265)
- Zmiana warunków umowy o pracę - porozumienie zmieniające (aneks) i wypowiedzenie zmieniające (266)
- Prawa i obowiązki stron stosunku pracy (268)
- Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (269)
- Obowiązki pracownika (271)
- Sankcje za niewłaściwe wykonywanie obowiązków pracowniczych (273)
- Dokumentacja związana z udzielaniem kar (276)
- Notatka służbowa (277)
- Przeciwdziałanie dyskryminacji, molestowaniu, nierównemu traktowaniu i mobbingowi (278)
- Przeciwdziałanie dyskryminacji (278)
- Przeciwdziałanie molestowaniu (284)
- Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu (286)
- Przeciwdziałanie mobbingowi (287)
- Czas pracy (298)
- Okresy zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (300)
- Szkolenia zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (303)
- Dyżur (304)
- Podróż służbowa (306)
- Systemy czasu pracy (307)
- Planowanie, rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy - główne pojęcia (316)
- Ewidencja czasu pracy (328)
- Zwolnienia okolicznościowe i nieobecności pracownika (332)
- Urlopy wypoczynkowe (wymiar, udzielanie, odmowa i odwołanie z urlopu) (335)
- Uprawnienia związane z rodzicielstwem (340)
- Prawa rodziców (345)
- Ochrona danych osobowych i kadrowych (350)
- Co to są dane osobowe? (350)
- Ochrona i przetwarzanie danych kadrowych (353)
- Ochrona wizerunku pracownika (354)
- Dane wrażliwe (356)
- Zasady kontroli przetwarzania danych osobowych (357)
- Powierzenie danych osobowych (360)
- Dokumentacja kadrowa: osobowa i płacowa (363)
- Rozwiązywanie stosunku pracy (za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia) (365)
- Wydanie świadectwa pracy (372)
- Strony internetowe (384)
Rozdział 1. Kompetencje HR (11)
Rozdział 2. Kompetencje osobiste (63)
Rozdział 3. Kompetencje zarządcze (155)
Rozdział 4. Prawo pracy (253)
Akty prawne (377)
Orzeczenia sądów (379)
Bibliografia (381)
Onepress - inne książki
-
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Kompetencje menedżera Mirosław Kot (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii