Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
- Autor:
- Łada Drozda



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 160
- Czas nagrania:
- 4 godz. 54 min.
- Czyta:
- Łada Drozda
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
JAK TO POWIEDZIEĆ? Jak rozmawiać z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem? >> PRZECZYTAJ
Jak rozmawiać dobrze i skutecznie, w życiu zawodowym oraz poza nim? Wywiad z Ładą Drozdą >> PRZECZYTAJ
Wszystko zaczyna się od... rozmowy
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.
Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?
- Odważnie
- Mądrze
- Życzliwie
- Odpowiedzialnie
Wybrane bestsellery
-
BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Dr...(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu — od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część ...
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%)
O autorze książki
Łada DrozdaŁada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
annamiotk.pl Anna Miotk
“Jak to powiedzieć?” – ta książka poświęcona jest tematowi ważnemu, a jednocześnie niedocenianemu: skutecznej rozmowie w sytuacjach zawodowych. O czym powinniśmy wiedzieć, żeby nasze rozmowy – zawodowe i nie tylko – były bardziej skuteczne? “Nazywam się Łada i jak ktoś do mnie tak mówi, to nie trąbię”. To było pierwsze zdanie, które wypowiedziała nasza kolejna trenerka na Szkole Trenerów House of Skills. Tak poznałam Ładę Drozdę, trenerkę biznesu, a od niedawna także autorkę książki o skutecznej rozmowie w sytuacjach zawodowych. Książka “Jak to powiedzieć?” wyszła niedawno nakładem wydawnictwa Onepress. jak to powiedzieć Książka “Jak to powiedzieć?” zaczyna się od objaśnienia założeń autorki. Dla Łady podstawą rozmowy jest kontakt. Poprzedza go intencja: co myślimy i czujemy w danej sprawie, jakie mamy zamiary – wpływa ona potem na jakość kontaktu. Dobry kontakt opiera się też na współczuciu – dostrzeganiu cierpienia, jakie w mniejszym lub większym stopniu dotyka tego drugiego. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do mówienia o nim, bo boimy się pokazać tę naszą wrażliwszą część. Współczucie zakotwiczone jest z kolei w czterech jakościach: odwadze, mądrości, życzliwości i odpowiedzialności. Autorka szczegółowo opisuje znaczenie tych cech i ich rolę kontakcie. Autorka poświęciła intencji jednak więcej miejsca w książce. Omawia jej znaczenie w kolejnej części książki “Jak to powiedzieć?”. Intencja ma duże znaczenie, bo jest nieodzownym elementem każdej rozmowy. Nawet, jeśli sobie jej nie uświadomimy, będzie miała wpływ na przebieg rozmowy. Dlatego samoświadomość w tym obszarze ma znaczenie. Od stopnia uświadomienia intencji zależy, w którą stronę pójdzie rozmowa i czy uda się porozumieć. Jeśli intencje pozostają nieuświadomione, rozmowa może podążyć w kierunku manipulowania – co nie sprzyja porozumieniu. Po określeniu tego, czym jest kontakt i jaką rolę pełni w nim intencja, autorka książki “Jak to powiedzieć?” przechodzi do tematów związanych z rozmowami zawodowymi. Pokazuje sposoby, jak rozmawiać z podwładnymi, udzielając im pochwał i krytyki czy informacji zwrotnych a także jak rozmawiać o zachowaniach, które sprawiają trudność. Charakteryzuje też najczęstsze błędy popełniane w rozmowach zawodowych. Zwraca również uwagę na odpowiedni dobór słów. W końcu – pokazuje, jak zmiany pokoleniowe mogą wpłynąć na sposób rozmawiania w pracy. Książka “Jak to powiedzieć?” ma też element praktyczny. Każdemu rozdziałowi towarzyszą ćwiczenia, zachęcające czytelnika do zajrzenia w swoje emocje i własnych przemyśleń dotyczących rozmowy. Mogą się one przydać, zwłaszcza w sytuacjach, gdy w perspektywie mamy jakąś trudną rozmowę. Dla kogo jest ta książka? Dla wszystkich, którzy chcieliby się skutecznie porozumiewać w pracy. Dla studentów, którzy podejmują swoje pierwsze zobowiązania zawodowe. Dla tych, dla których rozmowa jest podstawą ich zawodu – coachów, psychoterapeutów, lekarzy, osób duchownych i innych. Ale także dla tych, którzy są szefami i chcieliby umieć lepiej rozmawiać ze swoimi pracownikami.
-
negacje_ Czech Justyna
Rozmowa nie jest czymś łatwym i automatycznym, prawdziwa i wartościowa wymaga zaangażowania, i to wcale niemałego. Rozmowa, która nie jest tylko wymianą komunikatów, oparta musi być na kontakcie, a żeby można było o nim mówić, niezbędnym jest pojawienie się emocji. Konieczne są zatem dwie płaszczyzny emocjonalna i poznawcza. O tym właśnie czytamy w pierwszej części książki. Dowiadujemy się kiedy zaczyna się kontakt i na czym musi być on oparty, aby budować go świadomie. Dla autorki składnikami dzięki którym możliwe jest budowanie spełniającego nasze oczekiwania kontaktu są: współczucie, odwaga, mądrość, życzliwość, odpowiedzialność i siła założeń. Nie można zapomnieć również o intencji, której często nie uświadamiamy sobie rozpoczynając rozmowę z drugim człowiekiem. Kiedy jawi nam się w umyśle precyzyjnie nakreślona intencja bieżącej interakcji łatwiej jest nam przystąpić do niej z odpowiednim nastawieniem. Myślę, że książka przede wszystkim chce pokazać czytelnikowi, jak wiele można osiągnąć w momencie, w którym zaczynamy traktować naszego rozmówcę z szacunkiem i uwagą. Pobrzmiewają tu duże echa inteligencji emocjonalnej, której zasady stosować można w wielu dziedzinach życia. Poradnik napisany jest klarownym, przystępnym językiem, bez zbędnych powtórzeń. Jego krótka forma zachęca, żeby zapoznać się z jego treścią. Polecam go zwłaszcza osobom, które nie radzą sobie w kontaktach natury zawodowej.
-
Psychotki.pl
Temat komunikacji jest jednym z częściej omawianych zarówno w obszarze życia prywatnego, jak i zawodowego. Świadczy o tym ilość szkoleń czy warsztatów z obszaru tzw. umiejętności miękkich w miejscach pracy. Natomiast czas pandemii zrewolucjonizował zarówno obszar pracy, jak i komunikacji. Zamiast rozmów twarzą w twarz – telekonferencje, teleporady i rozmowy online stały się codziennością. Jak to wpłynęło na jakość naszej komunikacji, a co za tym idzie – relacji? O tym właśnie dowiadujemy się z książki “Jak to powiedzieć. Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem” wydawnictwa Onepress. Autorka książki Łada Drozda na samym początku zwraca naszą uwagę na problem rozumienia pojęcia komunikacja. Rozumienie to sprowadzone do czysto technicznego przekazywania komunikatu, utrudnia jednocześnie nasze budowanie wzajemnej relacji. Dlatego autorka proponuje komunikację opartą na współczuciu – czyli podejściu włączającym w naszą komunikację sferę emocji, potrzeb i pragnień. W książce poznajemy najczęstsze błędy w komunikacji zawodowej – szczególnie w relacji pracownik – menedżer. Autorka rozróżnia dwie grupy nieusatysfakcjonowanych pracowników – “porzuconych przez szefów” oraz “kwestionujących sens rozmów z menedżerami”. Odnosi to rozróżnienie do obecnego w organizacjach problemu, gdzie w związku z hierarchizacją coraz częściej słyszy się o: mobbingu pracowniczym, agresywnych komunikatach do pracowników czy motywowaniu przez zastraszanie. Autorka podsumowuje swoje wnioski wymownym stwierdzeniem: “ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą przez szefów”. Książkę tą czyta się bardzo szybko ponieważ napisana jest w sposób ciekawy, a trudne pojęcia są tłumaczone w przystępny dla czytelnika sposób. Pozycja ta zawiera w sobie zarówno fakty i wiedzę naukową, wyniki badań, a także obserwacje i wnioski autorki z lat doświadczeń praktycznych w obszarze szkoleń biznesowych. Jest to dobra książka zarówno dla wszystkich osób – pracowników, a wręcz obowiązkowa dla osób zarządzających innymi ludźmi (szefów, menedżerów etc.).
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7414-0, 9788328374140
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-06-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8371-5, 9788328383715
- Data wydania ebooka:
-
2021-06-03
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-8134-6, 9788328381346
- Data wydania audiobooka:
-
2021-06-08
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 138716
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 233.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Kiedy zaczyna się kontakt 19
- Kontakt oparty na współczuciu 22
- Odwaga 23
- Mądrość 24
- Życzliwość 26
- Odpowiedzialność 28
- Siła założeń 30
- Jak się uczyć bycia w kontakcie - ćwiczenie 32
- Model intencja - uwaga - nastawienie 38
- Manipulacja kontra dobra relacja 41
- Jaką masz intencję - ćwiczenie 45
- Porzuceni przez szefów 50
- Kwestionujący sens rozmów z menedżerami 54
- Dlaczego tu pracujesz? 56
- Rozmawiaj z ludźmi, menedżerze 61
- Gdy masz pytania 74
- Tematy przemilczane 75
- Co pokazała pandemia w sprawie rozmów szefów z pracownikami 77
- Nie mam narzędzi do motywowania 86
- Współczucie a empatia 86
- Jak zbudować empatyczne podejście w kontakcie z drugą osobą 89
- Przygotuj się do rozmowy - ćwiczenie 94
- Czego nie robić - krytyka, która zabija 99
- Słuchanie donosów to nie miara zainteresowania 103
- Pojedynczo tak, razem nie 104
- Obraził się 109
- Obiecał, ale nie dotrzymał słowa 111
- Co cię niepokoi, menedżerze? - ćwiczenie 111
- Czym jest superwizja 112
- Sposób mówienia 117
- Zadawanie pytań 119
- Czego unikać 121
- Waga słowa 126
- Powiedz jak w radio - ćwiczenie 128
- Zmień wektor 134
- Znaczenie własnej odrębności 136
- Pytaj o sens 137
- Kompetencje i zaangażowanie widać w zachowaniach 142
- Miejsce na współczucie 145
- Co milenialsi słyszą inaczej 147
- Porozmawiaj z milenialsem - ćwiczenie 149
- Po co być odważnym szefem 154
- Jaka mądrość ma znaczenie w relacji szef - pracownik 156
- Miejsce życzliwości w relacjach zawodowych 157
- Od czego zależy odpowiedzialność w funkcjonowaniu zawodowym 157
- Jak rozwijać współczucie, by służyło relacjom 158
Wstęp 9
Rozdział 1. Kontakt 15
Rozdział 2. Znaczenie intencji 35
Rozdział 3. Rozmowy w pracy 47
Rozdział 4. Jakie rozmowy kaleczą relacje zawodowe 97
Rozdział 5. Praktyka rozmawiania w sytuacjach zawodowych 115
Rozdział 6. Jak będziemy rozmawiać w przyszłości 129
Zakończenie 151
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem Łada Drozda (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Dorota,
Data dodania: 2022-03-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Justyna,
Data dodania: 2021-07-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-07-09 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii