Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Innovation and Entrepreneurship. Theory and practice

Innovation and Entrepreneurship. Theory and practice Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Krystyna Poznańska, Janusz Michałek - okladka książki

Innovation and Entrepreneurship. Theory and practice Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Krystyna Poznańska, Janusz Michałek - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
230
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Innovation is a complex, multi-aspect, global, regional and industry process. It is a consequence of the interaction of creativity, entrepreneurship, competitiveness, knowledge, management and economic growth. A competitive position of countries and companies is the outcome of their capacity and predisposition for innovations, shaped by their sizes, resources at their disposal (including human), system of management and relations with the environment. This volume, painting a diverse and versatile picture of innovation, co-existing together with creativity and entrepreneurship, is an effect of authors common interest in this subject matter.

Wybrane bestsellery

Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Krystyna Poznańska, Janusz Michałek - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności