EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast


- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 228
-
PDF
Opis książki: EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast
W pierwszych rozdziałach publikacji autorzy skupiają uwagę na wyzwaniach dotyczących warunków i jakości życia w mieście oraz możliwościach rozwiązywania problemów społecznych. Kontekstem zachowań społecznych i jednocześnie potencjałem rozwojowym jest spuścizna i dziedzictwo kulturowe. W tej części pracy uwaga czytelnika zwrócona zostaje na rolę społeczności miejskich w tworzeniu tożsamości miasta i materialnych wartości kulturowych oraz ich wykorzystaniu i ochronie.
Kolejne rozdziały dotyczą znaczenia i warunków kształtowania aktywnego zaangażowania mieszkańców w procesy rozwoju, odnosząc się do takich zagadnień, jak: współtworzenie społeczeństwa obywatelskiego poprzez organizacje pozarządowe i ruchy miejskie, komunikacja i partycypacja społeczna, kapitał społeczny, konflikty społeczne i negocjacje.
Ostatnie rozdziały traktują o wyzwaniach i potencjale w zakresie budowania społeczeństwa informacyjnego w mieście oraz istocie zdrowia środowiskowego.
Wybrane bestsellery
-
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce ela...
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Aleksandra Nowakowska, Zbigniew Przygodzki, Agnieszka Rzeńca - pozostałe książki
-
Ekonomiczna wartość przestrzeni publicznych. Kapitał, wycena, zarządzanie to pozycja wpisująca się w szeroki nurt badań nad przestrzenią miejską. Autorzy wychodzą jednak poza prowadzone dotychczas badania na gruncie architektury i socjologii. W książce przedstawiona została bowiem perspektywa eko...
Ekonomiczna wartość przestrzeni publicznych. Kapitał, wycena, zarządzanie Ekonomiczna wartość przestrzeni publicznych. Kapitał, wycena, zarządzanie
-
Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonow...
Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne
(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
Miasta narażone są na nadmierną konsumpcję zasobów, nadprodukcję odpadów oraz koncentrację negatywnych efektów działalności człowieka. Książka EkoMiasto#Środowisko stara się odpowiedzieć na powyższe, jakże aktualne i ważne problemy gospodarowania środowiskiem w mieście. Jej i...
EkoMiasto#Środowisko. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast EkoMiasto#Środowisko. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast
-
Miasto jest szczególnym, cennym systemem wymagającym właściwej interpretacji i zrozumienia przez podmioty kształtujące jego obraz oraz determinujące procesy rozwoju zrównoważonego. Publikacja EkoMiasto#Zarządzanie koncentruje się na metodach i narzędziach zarządzania, które p...
EkoMiasto#Zarządzanie. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast EkoMiasto#Zarządzanie. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast
-
Autorzy książki EkoMiasto#Gospodarka koncentrują swoją uwagę na gospodarczym wymiarze trwałego i zrównoważonego rozwoju miasta. Rozważania ogniskują się wokół nowych czynników i uwarunkowań rozwoju współczesnych miast i osadzone są w kontekście globalnych przemia...
EkoMiasto#Gospodarka. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast EkoMiasto#Gospodarka. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast
-
Praca ma charakter przekrojowy i prezentuje ciekawy poznawczo i metodycznie zbiór tekstów, które łączy tematyka znaczenia nowych czynników produkcyjnych i ich umiejscowienia w terytorialnie zakorzenionych środowiskach przemysłowych. Opracowanie to stanowi ciekawą pozy...
Functioning of the Local Production Systems in Bulgaria, Poland and Russia. Theoretical and Economic Policy Issues Functioning of the Local Production Systems in Bulgaria, Poland and Russia. Theoretical and Economic Policy Issues
-
Prezentowany zbiór wypełnia lukę na rynku wydawniczym w zakresie współczesnych metod i narzędzi zarządzania rozwojem. Ze względu na swoją zawartość wpisuje się w nowy paradygmat, określany mianem terytorialnego podejścia do rozwoju. Zaproponowano w nim nowe metody i sposoby stymulow...
Nowoczesne metody i narzędzia zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym Nowoczesne metody i narzędzia zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym
-
Książka zawiera rozważania na temat terytorium i terytorialnego wymiaru rozwoju. Opisano czynniki, które decydują o dynamice tego rozwoju oraz warunków włączania się lokalnych gospodarek w szybki i skomplikowany proces globalizacji. Myślą przewodnią jest analiza relacji społec...
-
Głównym wyzwaniem, przed jakim obecnie stoją wszystkie gospodarki, bez względu na ich wielkość i zaawansowanie w rozwoju lub w transformacji jest globalizacja i ściśle z nią związana regionalizacja. Z jednej strony obserwujemy zjawisko coraz większego umiędzynarodowienia produkcji, c...(10.97 zł najniższa cena z 30 dni)
10.97 zł
12.90 zł(-15%) -
Ostatnie kilkanaście lat przyniosło radykalne przewartościowanie czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. W centrum uwagi znalazły się zasoby informacji, wiedzy, innowacji, a współczesna gospodarka otrzymała miano gospodarki opartej na wiedzy. Nastąpiło przeskalowanie proces...
Innowacyjność regionów w gospodarce opartej na wiedzy Innowacyjność regionów w gospodarce opartej na wiedzy
(10.97 zł najniższa cena z 30 dni)10.97 zł
12.90 zł(-15%)
Ebooka "EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-796-9983-4, 9788379699834
- Data wydania ebooka:
-
2016-04-29
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.0MB
- Kategorie:
Ekonomia
Social Media
Spis treści książki
-
1. Kształcenie na rzecz zrównoważonego, inteligentnego i partycypacyjnego rozwoju miast (Aleksandra Nowakowska, Agnieszka Rzeńca, Zbigniew Przygodzki) 9
1.1. Kierunek „Ekonomia miasta zrównoważonego” - odpowiedź na wyzwania w rozwoju współczesnych miast 10
1.2. Kierunek „Ekonomia miasta zrównoważonego” - nowoczesna edukacja na poziomie wyższym 11
1.3. Kierunek „Ekonomia miasta zrównoważonego” - nowatorska logika i specyfika kształcenia 14
1.4. Kierunek „Ekonomia miasta zrównoważonego” - integracja metod i narzędzi dydaktycznych 18
2. Jakość życia w mieście (Monika Zarychta) 21
2.1. Jakość życia - istota i złożoność pojęcia 22
2.2. Jakość życia - ujęcie obiektywne i subiektywne 25
2.2.1. Poziom życia a jakość życia 25
2.2.2. Dobrobyt a dobrostan 26
2.2.3. Paradoks zadowolenia 26
2.3. Czynniki kształtujące jakość życia w mieście 27
2.4. Pomiar jakości życia 29
3. Polityka społeczna miasta (Justyna Przywojska) 39
3.1. Społeczny kontekst rozwoju miast 40
3.2. Zakres i nowe obszary lokalnej polityki społecznej 41
3.2.1. Istota i cele polityki społecznej 41
3.2.2. Lokalna polityka społeczna - istota i obszary działania 42
3.2.3. Nowe obszary polityki społecznej 44
3.3. System instytucjonalny i instrumenty miejskiej polityki społecznej 49
3.3.1. Instrumentarium polityki społecznej 49
3.3.2. Aktorzy lokalnej polityki społecznej 49
3.4. Modele i strategie realizacji polityki społecznej miast 53
3.4.1. Aktywna polityka społeczna 53
3.4.2. Programowanie lokalnej polityki społecznej 55
3.5. Wykluczenie społeczne a polityka społeczna miasta 57
4. Dziedzictwo kulturowe i tożsamość miasta (Jakub Zasina, Ewa Boryczka) 63
4.1. Dziedzictwo kulturowe w rozwoju miasta 64
4.1.1. Istota dziedzictwa kulturowego 64
4.1.2. Dziedzictwo kulturowe jako zasób ekonomiczny 66
4.1.3. Wartość dziedzictwa kulturowego 68
4.1.4. Interesariusze na rynku dziedzictwa kulturowego 70
4.1.5. Uwarunkowania popytu na dziedzictwo kulturowe 73
4.1.6. Wybrane płaszczyzny oddziaływania dziedzictwa na rozwój miasta 74
4.1.7. Narodziny zarządzania dziedzictwem kulturowym. Nowe wyzwania 75
4.2. Tożsamość miasta 77
4.2.1. Wymiary i znaczenie tożsamości miasta 77
4.2.2. Przemiany przestrzenne, gospodarcze, społeczne i ustrojowe w kształtowaniu tożsamości polskich miast 81
4.3. Tożsamość a wizerunek miasta 82
5. Organizacje pozarządowe i ruchy miejskie (Jacek Chądzyński) 87
5.1. Geneza, istota, cechy i funkcje trzeciego sektora 88
5.2. Formy działalności i finansowanie trzeciego sektora w Polsce 91
5.2.1. Stowarzyszenia, fundacje i spółdzielnie socjalne 91
5.2.2. Finansowanie trzeciego sektora 98
5.3. Ruchy miejskie - miasto jako kolebka narodzin „czwartego sektora” 102
5.4. Trzeci sektor a działalność pożytku publicznego 105
5.5. Wpływ działalności podmiotów sektora obywatelskiego na zrównoważony rozwój miast 107
6. Partycypacja społeczna (Ewa Boryczka) 115
6.1. Partycypacja społeczna w nowoczesnym zarządzaniu miastem 116
6.1.1. Istota i cele partycypacji społecznej 116
6.1.2. Warunki skutecznej partycypacji społecznej 117
6.2. Aktywność mieszkańców jako filar budowania społeczeństwa obywatelskiego 121
6.2.1. Zakres i formy aktywizacji mieszkańców miast 121
6.2.2. Nowoczesne instrumenty partycypacyjne w zarządzaniu miastem 124
6.3. Korzyści procesu partycypacji społecznej 129
6.4. Bariery i pułapki procesów partycypacyjnych 133
7. Kapitał społeczny miasta (Ewelina Kina, Zbigniew Przygodzki) 137
7.1. Kapitał społeczny - istota, wartość i determinanty 138
7.2. Zaufanie, czyli siła grawitacji procesów urbanizacji 141
7.3. Znaczenie miejsca w budowaniu kapitału społecznego 144
7.4. Wirtualne miasto relacji i wartość kapitału społecznego 145
7.5. Metody i kryteria pomiaru wielkości kapitału społecznego 149
8. Komunikacja społeczna, negocjacje, konflikt społeczny (Małgorzata Matusiak) 155
8.1. Komunikacja społeczna 156
8.1.1. Rodzaje komunikacji społecznej 156
8.1.2. Bariery komunikacyjne 160
8.2. Negocjacje 163
8.2.1. Style negocjacyjne 164
8.2.2. Fazy negocjacji 166
8.2.3. Strategie, taktyki i techniki negocjacyjne 167
8.2.4. Negocjacje w sferze publicznej 168
8.2.5. Mediacje 171
8.3. Konflikt społeczny 172
8.3.1. Podejścia teoretyczne 172
8.3.2. Elementy, fazy, sposoby rozwiązywania konfliktu społecznego 173
8.3.3. Konflikty środowiskowe 175
9. Społeczeństwo informacyjne w mieście (Łukasz Arendt, Iwona Kukulak-Dolata) 181
9.1. Rewolucja informacyjna i budowanie nowego ładu społecznego182
9.1.1. Dyfuzja technologii informacyjnych i komunikacyjnych, determinizm technologiczny182
9.1.2. Społeczeństwo informacyjne183
9.1.3. Wymiary społeczeństwa informacyjnego i wykluczenie cyfrowe184
9.2. Społeczeństwo informacyjne a rozwój miast. Koncepcja smart city188
9.3. Budowanie społeczeństwa informacyjnego - podejście strategiczne190
9.3.1. Europejska Agenda Cyfrowa 190
9.3.2. Rozwój cyfrowy w polskich dokumentach strategicznych 191
9.3.3. Cyfrowa aktywność miast w wymiarze strategicznym 193
9.4. Metody i narzędzia pomiaru rozwoju społeczeństwa informacyjnego (SI) 194
9.5. Miasto w cyfrowym zwierciadle - cyfrowe usługi publiczne 198
9.5.1. Cyfrowe systemy obsługi mieszkańców 198
9.5.2. Ponadgraniczne cyfowe usługi publiczne 200
10. Environmental Health-global and urban aspects (Elżbieta Antczak) 205
10.1. What is the environmental health? 206
10.2. Main aims and themes 210
10.3. Determinants 213
10.4. Economic aspects 216
10.5. Environmental health in Poland 220
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki
-
Głównymi adresatami książki są badacze korzystający z metody eksperymentu, w szczególności w naukach społecznych. Czytelnicy dowiedzą się, dlaczego rozwiązanie wielu typowych dla tych nauk problemów badawczych powinno nastąpić poprzez włączenie czynników losowych do planu eksperymentalnego oraz d...
Wprowadzenie do analizy wariancji z czynnikami losowymi Wprowadzenie do analizy wariancji z czynnikami losowymi
-
W publikacji omówiono podstawowe zagadnienia teoretyczne związane z tematyką standingu finansowego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwrócono na prezentację statystycznej oceny standingu finansowego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw oraz modeli ekonometrycznych poz...
Standing finansowy a zrównoważony rozwój przedsiębiorstw w Polsce. Badania sektorowe Standing finansowy a zrównoważony rozwój przedsiębiorstw w Polsce. Badania sektorowe
-
W monografii dokonano analizy nierówności dochodowych w krajach Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Polski, a także przedstawiono mechanizmy wpływające na zmniejszenie tych nierówności. Z porównań gospodarek międzynarodowych wynika, że redystrybucyjna rola podatków i wydatków publicz...
-
L'onimia e una componente essenziale e indispensabile del linguaggio. I nomi propri designano oggetti animati e inanimati in modo individualizzato, in ogni caso risultante da processi Iinguistici e socio-comunicativi creativi. Nella padronanza di una lingua straniera non e opportuno, e, in li...
La competenza onomastica nell'insegnamento e nell'uso dell'italiano L2. Il contesto polacco La competenza onomastica nell'insegnamento e nell'uso dell'italiano L2. Il contesto polacco
-
Monografia dotyczy zagadnień nieczęsto podejmowanych w polskiej literaturze naukowej, a ważnych z punktu widzenia społeczności akademickiej. Jak zostało to zaznaczone we wstępie publikacji, podjęta problematyka odnosi się do jednego z etapów procesu komunikacji naukowej - bezpośredniego przedstaw...
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczne poświęcone są tematom aktualnie bliskim ich autorom, wszystkie zaś stanowią uhonorowanie niezap...
-
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w...
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Kaukaz jest położony między Morzem Czarnym i Morzem Azowskim na zachodzie a Morzem Kaspijskim na wschodzie. Obniżenie Kumsko-Manyckie stanowi jego północną granicę. Na południu Kaukazu znajdują się natomiast takie państwa, jak Gruzja, Armenia i Azerbejdżan, które stały się przedmiotem rozważań w ...
Rozwój gospodarczy i społeczny republik Kaukazu Południowego Rozwój gospodarczy i społeczny republik Kaukazu Południowego
-
Analiza sytuacji ekonomicznej na podstawie nierówności dochodowych i ubóstwa jest bardzo ważnym zagadnieniem, które wymaga ciągłego monitoringu. W publikacji analiza taka została przeprowadzona dla województwa łódzkiego, które w badanym okresie (2016-2020) było narażone z jednej strony na wpływ p...
Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w województwie łódzkim Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w województwie łódzkim
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: EkoMiasto#Społeczeństwo. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miast Aleksandra Nowakowska, Zbigniew Przygodzki, Agnieszka Rzeńca (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-10-05 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem