- Wydawnictwo:
- Ridero
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 164
-
ePub
- Publikacja stworzona ze wsparciem AI
Opis książki: Komunikacja z klientami
Komunikacja z klientami przedstawia istotę i funkcje komunikacji, techniki komunikacji, modele komunikacji.
Czytelnik znajdzie tu informacje o różnych stylach komunikacji, sposobach ich przekazywania.
Autor opisuje różnice między komunikacją werbalna i niewerbalną w kontekście kontaktu z klientem.
Książka zawiera liczne wskazówki, które pomagają radzić sobie z trudnymi sytuacjami oraz jak unikać konfliktów, a jednocześnie utrzymać dobre relacje z klientami.
Książka stworzona przy pomocy AI.
Wybrane bestsellery
-
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)28.74 zł
44.90 zł(-36%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać. Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Najczęściej wynika ono z akceptacji tego...
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do ...
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)29.49 zł
59.00 zł(-50%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka pozwoli Ci zrozumieć zasady skutecznej, ciekawej prezentacji. W interesujący sposób pokaże Ci, jak przygotować się do wystąpienia, mówić i wykorzystać obrazy do opowiedzenia swojej historii. Wskazówki, które tutaj znajdziesz, umożliwią Ci nauczenie się sztuki wypowiadania się i ...
Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też...
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
49.90 zł(-45%)
Ebooka "Komunikacja z klientami" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Komunikacja z klientami" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Komunikacja z klientami" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-4919-3, 9788383249193
- Data wydania ebooka:
- 2024-01-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku ePub:
- 987.1kB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Ridero - inne książki
-
Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej. Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć.(18.88 zł najniższa cena z 30 dni)
18.88 zł
22.21 zł(-15%) -
Ta unikalna książka jest niezastąpionym przewodnikiem dla tych, którzy dążą do osiągnięcia swoich celów(5.15 zł najniższa cena z 30 dni)
5.15 zł
6.06 zł(-15%) -
Ta wspaniała książka zawiera niesamowitą kolekcję wskazówek sławnych przedsiębiorców
Jak zostać przedsiębiorcą i odnieść sukces w biznesie Jak zostać przedsiębiorcą i odnieść sukces w biznesie
(8.59 zł najniższa cena z 30 dni)8.59 zł
10.10 zł(-15%) -
Book for people who want to achieve success in life, have their goals, and strive to accomplish them(6.87 zł najniższa cena z 30 dni)
6.87 zł
8.08 zł(-15%) -
This extraordinary book, created for individuals striving towards their goals, is a handy philosophy of success that can be accessed at any time(8.59 zł najniższa cena z 30 dni)
8.59 zł
10.10 zł(-15%) -
This magnificent book contains an incredible collection of tips from famous entrepreneurs
How to become an entrepreneur and be successful in business -- advice of real entrepreneurs How to become an entrepreneur and be successful in business -- advice of real entrepreneurs
(8.59 zł najniższa cena z 30 dni)8.59 zł
10.10 zł(-15%) -
This book is a compilation of proven and safe advice that can be easily applied to anyone's life
Psychological tricks and how to make a good first impression Psychological tricks and how to make a good first impression
(6.87 zł najniższa cena z 30 dni)6.87 zł
8.08 zł(-15%) -
Odkryj kluczowe kroki przenoszenia strategii biznesowej na strategię zarządzania zasobami ludzkimi
Jak przenieść strategię firmy na strategię HCM (2) Jak przenieść strategię firmy na strategię HCM (2)
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
44.42 zł(-15%) -
To drugie wydanie poradnika
Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko
(25.75 zł najniższa cena z 30 dni)25.75 zł
30.29 zł(-15%) -
Książka składa się z 7 zestawów ćwiczeń leksykalnych, które mogą być przydatne zarówno podczas pracy z nauczycielem/rodzicem, jak i podczas nauki samodzielnej(25.75 zł najniższa cena z 30 dni)
25.75 zł
30.29 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Komunikacja z klientami Elisabeth Coleger (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.