Dostawca w procesie rozwoju produktu
- Autor:
- Grażyna Kędzia
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 280
-
PDF
Opis książki: Dostawca w procesie rozwoju produktu
W publikacji w sposób kompleksowy zaprezentowano problematykę angażowania dostawców w rozwój produktów (Supplier involvement in product development, SIPD). Zawarte w niej rozważania opierają się na rezultatach systematycznego przeglądu światowej literatury przedmiotu oraz na wynikach autorskich badań ilościowych i jakościowych. Opracowanie łączy zagadnienie SIPD ze współczesną potrzebą konfigurowania odpornych na zakłócenia łańcuchów dostaw, a także z wyzwaniami zrównoważonego rozwoju i gospodarki o obiegu zamkniętym.
*
Monografia ma przede wszystkim niezaprzeczalny walor naukowy, ale jako pozycja odnosząca się wprost do praktyki biznesu oraz przedstawiająca poprzez wyniki badań empirycznych wycinek rzeczywistości gospodarczej posiada również walor utylitarny.
prof. dr hab. Maciej Szymczak
Książka stanowi nowość na rynku polskim. Do tej pory nie pojawiła się publikacja, która w takim zakresie odnosiłaby się do problematyki dostawcy i jego roli w procesie rozwoju produktu.
dr hab. Blanka Tundys, prof. US
Wybrane bestsellery
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
-
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów.
Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Ta książka posłuży Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a może nawet w społeczności, w której żyjesz. Dowiesz się, jak do tej pory się organizowaliśmy, jak ewoluowały metody zarządzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzajów — zarządzaniem turkus...
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy ...
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
47.00 zł(-68%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-12-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-822-0965-5, 9788382209655
- Data wydania ebooka:
-
2022-11-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 191203
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
-
- Produkt i proces jego rozwoju 15
- Rozwój produktu w łańcuchu dostaw 37
- Współczesne kierunki projektowania produktów 57
-
- Zastosowanie metody systematycznego przeglądu literatury przedmiotu 73
- Rezultaty systematycznego przeglądu literatury przedmiotu 81
-
- Podsumowanie systematycznego przeglądu literatury przedmiotu 160
-
- Metodyka badania 169
- Włączanie dostawców w obszar rozwijania produktów – wyniki badania ankietowego 172
- Podsumowanie wyników badania ankietowego – dyskusja i wnioski 194
-
- Metodyka badania 205
- Studium przypadku 1 – etap pozyskiwania surowców 210
- Studium przypadku 2 – etap projektowania 212
- Studium przypadku 3 – etap produkcji 216
- Studium przypadku 4 – etap dystrybucji 221
- Studium przypadku 5 – etap użytkowania 224
- Studium przypadku 6 – etap utylizacji 227
Wykaz skrótów 7
Wstęp 11
Rozdział 1. Wprowadzenie do zagadnienia rozwoju produktów we współpracy z dostawcami 15
Rozdział 2. Systematyczny przegląd literatury z zakresu włączania dostawców w rozwój produktów 73
2.2.1. Istota i sposób włączania dostawców w rozwój produktów 82
2.2.2. Atrybuty produktu a włączanie dostawców w rozwój produktów 91
2.2.3. Wybór i ocena dostawców 96
2.2.4. Modele portfolio dostawca–nabywca w obszarze rozwijania produktów 106
2.2.5. Cechy relacji dostawca–nabywca 122
2.2.6. Integracja funkcjonalna w procesie rozwijania produktów 126
2.2.7. Teorie wykorzystywane w dotychczasowych badaniach 141
2.2.8. Synteza uwarunkowań włączania dostawców w rozwój produktów 144
2.3.1. Włączanie dostawców w rozwój produktów a zagadnienie negatywnego wpływu produktów na środowisko przyrodnicze 161
2.3.2. Włączanie dostawców w rozwój produktów a dokonania dostawców 162
2.3.3. Równoległe angażowanie dostawców drugiego szczebla oraz innych ogniw łańcucha dostaw 162
2.3.4. Włączanie dostawców w rozwój produktów a strategia zarządzania łańcuchem dostaw 163
2.3.5. Włączanie dostawców w rozwój produktów, ryzyko i konfigurowanie odpornego na zakłócenia łańcucha dostaw 164
2.3.6. Włączanie dostawców w rozwój produktów a technologie informacyjno-komunikacyjne oraz Przemysł 4.0 165
2.3.7. Włączanie dostawców w rozwój produktów a ekonomia współdzielenia 166
2.3.8. Włączanie dostawców w rozwój produktów a kapitał relacyjny 166
Rozdział 3. Współpraca przedsiębiorstw z dostawcami w procesie rozwoju produktów w Polsce 169
Rozdział 4. Przykłady współpracy z dostawcami w świetle procesu NPD oraz etapów cyklu życia produktu 205
Zakończenie 231
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 237
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu 247
Bibliografia 249
Spis rysunków 275
Spis tabel 277
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki
-
Książka powstała w efekcie teoretyzacji procesu trójstronnego (akademia /studenci + młodzi mieszkańcy miejskich defaworyzowanych sąsiedztw + pracownicy instytucji zaangażowanych w system wsparcia mieszkańców takich miejsc) współtworzenia przestrzeni miejsca życia w przebiegu ...
Małe rewitalizacje podwórek. Społeczno-pedagogiczne badania-działania Małe rewitalizacje podwórek. Społeczno-pedagogiczne badania-działania
(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Przedsiębiorstwa funkcjonują w konkurencyjnym i niestabilnym otoczeniu, co w gospodarce wolnokonkurencyjnej jest uznawane za zjawisko normalne. Nieustannie poszukują coraz lepszych rozwiązań dla efektywnej działalności. Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa (MMSP) to kluczowy element każdej gos...
Wybrane źródła finansowania mikro -, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Wybrane źródła finansowania mikro -, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
-
Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie naukowych i praktycznych podstaw współpracy na rynkach europejskich i światowych”; w rama...
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa
Beata Glinkowska-Krauze, Iegor Chebotarov, Viacheslav Chebotarov, Bogusław Kaczmarek
(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza bezpośrednią sferą praktyki planistycznej i decyzyjnej lub wykorzystywanych tylko w wąskich ujęciach ...
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju
Tadeusz Markowski, Maciej J. Nowak, Małgorzata Blaszke, Małgorzata Żak-Skwierczyńska
(23.33 zł najniższa cena z 30 dni)32.22 zł
37.90 zł(-15%) -
W książce przedstawiono podejście interdyscyplinarne, łącząc różne perspektywy naukowe reprezentowane przez pedagogikę społeczną, socjologię i antropologię kulturową. Publikacja jest wynikiem badań prowadzonych na zamówienie Urzędu Miasta Łodzi. Projekt ten dotyczył modelowania n...
Dynamika procesów rewitalizacji na przykładzie Łódzkiego Centrum Wsparcia i Rozwoju. Szanse i ograniczenia realizacji Dynamika procesów rewitalizacji na przykładzie Łódzkiego Centrum Wsparcia i Rozwoju. Szanse i ograniczenia realizacji
Andrzej Kacprzak, Małgorzata Kostrzyńska, Inga B. Kuźma, Alicja Piotrowska, Małgorzata Potoczna
-
Współczesny świat jest zdominowany przez miasta, które są motorem jego rozwoju. Ulegają one jednak ciągłym przemianom, a współcześnie – w okresie intensywnych, dynamicznych zmian geopolitycznych i społeczno-gospodarczych – borykają się z wieloma trudnościami. Prob...
Przekształcenia współczesnych miast. Nurty i instrumenty Przekształcenia współczesnych miast. Nurty i instrumenty
-
Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wys...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
27.45 zł(-15%) -
A characteristic feature of the modern global economy is the deepening economic interdependence and increasingly closer business-to-business trade relations. The growth of international trade has been significantly supported by transaction financing mechanisms. Extensive use of traditional as wel...
The Role of Export Credit Agencies in Trade Financing The Role of Export Credit Agencies in Trade Financing
-
Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbar...
Drogowskazy bankowości. Współczesne kierunki rozwoju bankowości w Polsce Drogowskazy bankowości. Współczesne kierunki rozwoju bankowości w Polsce
-
Monografia Total Logistic Management. Logistyka i łańcuchy dostaw 4.0 prezentuje futurystyczny model logistyki i łańcuchów dostaw wykorzystujący dźwignię technologiczną Przemysłu 4.0 oraz założenia koncepcji Społeczeństwa 5.0 na tle dynamicznie zmieniającego się otoczenia. Praca podzielona...
Total Logistic Management. Logistyka i łańcuchy dostaw 4.0 Total Logistic Management. Logistyka i łańcuchy dostaw 4.0
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Dostawca w procesie rozwoju produktu Grażyna Kędzia (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.