Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii

Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii Tomasz Lesiów red. - okladka książki

Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii Tomasz Lesiów red. - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
436
Dostępny format:
     PDF

Ebook 62,54 zł najniższa cena z 30 dni

65,00 zł (-4%)
62,34 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(62,54 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni


W prezentowanej monografii skupiono się na przedstawieniu możliwości doskonalenia jakości pracy przewodnickiej (pilockiej). Książka ma na celu przedstawienie wieloaspektowego podejścia do doskonalenia kompetencji przewodnickich (pilockich) i jego roli w promowaniu turystyki przyjazdowej i wyjazdowej. Ze względu na zmiany społeczno-ekonomiczne będące następstwem pandemii COVID-19 położono nacisk na wskazanie zmian w organizacji ruchu turystycznego i powstanie nowych trendów wynikających z ograniczeń dotyczących przemieszczania się. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: wiedza żywieniowa dotycząca turystyki, zróżnicowanie możliwości wykorzystania herbaty w turystyce; grzybobranie jako forma sylwaturystyki; ocena jakości sensorycznej i stopnia akceptacji nowych produktów kuchni fusion z kiszonych warzyw i owoców; nanoturystyka - nanomateriały i nanotechnologie w turystyce; różnicowanie możliwości wykorzystania herbaty w turystyce; dostosowania społeczne do potrzeb turystyki dostępnej; witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny; barokowe kaplice grobowe i epitafia we wrocławskich kościołach; Wrocław miastem św. Edyty Stein - patronki Europy

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności