ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Content marketing. Od strategii do efektów (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
200
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

O autorze

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.

Zamknij

Wybierz metodę płatności