Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
- Autor:
- Barbara Stawarz
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 182
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.59 zł
54.90 zł(-37%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-9767-4, 9788301197674
- Data wydania ebooka:
- 2018-01-23 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 72187
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Rozdział 1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu
- 1.1. Zbuduj dom dla swojej marki w internecie
- 1.2. Czym jest content marketing
- 1.3. Rynek content marketingu w Polsce
- 1.4. Mity na temat content marketingu
- Rozdział 2. Przedpokój. Budowanie persony
- 2.1. Do kogo kierujesz swoją komunikację
- 2.2. Czy to koniec demografii
- 2.3. Jak budować personę
- 2.4. Persony w procesie zakupowym
- 2.5. Z czego powinna składać się persona
- 2.6. Stwórz mapę empatii dla persony
- 2.7. Jaki jest współczesny konsument
- 2.7.1. Narcyzm
- 2.7.2. Mobilność
- 2.7.3. Pośpiech
- 2.7.4. Indywidualizm
- Rozdział 3. Gabinet. Webwriting jak pisać teksty do internetu
- 3.1. Treści internetowe rozszyfrowane
- 3.2. Jak czytamy w internecie
- 3.3. Copywriting internetowy
- 3.4. Zasady webwritingu
- 3.4.1. M-copywriting, pisanie na smartfony
- 3.4.2. Neuromarketing na smartfonie
- 3.5. Google is king
- 3.5.1. Czego nie lubią algorytmy Googlea
- 3.5.2. Jaką treść lubi Google
- 3.5.3. Porozmawiaj ze swoim smartfonem
- 3.5.4. Indeks czytelności treści (FOG)
- 3.6. Idealna długość treści w internecie
- 3.6.1. Stwórz czytelną strukturę tekstu
- 3.6.2. Jakie treści preferuje Google
- 3.6.3. W poszukiwaniu złotego środka
- 3.6.4. Blogi
- 3.6.5. Tytuł e-maila
- 3.6.6. Długość linijki tekstu
- 3.6.7. Długość paragrafu
- 3.6.8. Długość wideo na YouTubie
- 3.6.9. Podcasty
- 3.6.10. Posty na Facebooku
- 3.6.11. Posty na Twitterze
- 3.6.12. Długość ma znaczenie
- 3.7. Sposoby na tytuły internetowe
- 3.8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej
- 3.9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce
- Rozdział 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa
- 4.1. Serce domu i marketera strategia
- 4.2. Audyt i analiza
- 4.3. Potrzeby grupy docelowej budowa person
- 4.4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru
- 4.5. Kalendarz redakcyjny
- 4.6. Realizacja i pomiar działań
- 4.7. Storytelling w content marketingu
- 4.7.1. Neurony lustrzane
- 4.7.2. Monomit i podróż bohatera
- 4.7.3. Archetypy w budowaniu marki
- 4.8. Od storytellingu do life-story
- 4.9. Content marketing w personal brandingu
- 4.9.1. Bądź widoczny
- 4.9.2. Blog jako narzędzie personal brandingu
- 4.9.3. Pokora przede wszystkim
- 4.10. Content marketing marek luksusowych
- 4.11. CSR w content marketingu
- Rozdział 5. Warsztat. Narzędzia content marketingowe
- 5.1. Najpopularniejsze narzędzia
- 5.2. Marketing momentów i komunikacja wizualna
- 5.3. Social media w content marketingu
- 5.3.1. Wprowadzenie
- 5.3.2. Facebook
- 5.3.3. Instagram
- 5.3.4. Twitter
- 5.3.5. YouTube
- 5.3.6. LinkedIn
- 5.3.7. SlideShare
- 5.3.8. Pinterest
- 5.4. Blog firmowy
- 5.4.1. Od czego zacząć prowadzenie bloga firmowego
- 5.4.2. Blog firmowy w praktyce
- 5.5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu
- 5.6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media
- Rozdział 6. Ogród. Dystrybucja treści
- 6.1. Narzędzia dystrybucji treści
- 6.2. Recykling treści
- 6.3. SEO a dystrybucja treści
- 6.3.1. SEO kiedyś i dzisiaj
- 6.3.2. Content marketing to nowe SEO
- 6.3.3. Aktywny monitoring
- 6.4. Influencer marketing
- 6.5. Publikacje u wydawców
- 6.6. Zautomatyzowana dystrybucja treści
- 6.7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej
- 6.8. Growth hacking
- 6.8.1. Wprowadzenie
- 6.8.2. PS. Kocham Cię
- 6.8.3. Guest blogging
- 6.8.4. Wzywaj do działania
- 6.8.5. Grywalizacja i współpraca
- 6.8.6. Komitywa WWW z social media
- 6.8.7. Bezpłatna edukacja
- 6.8.8. Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści
- 6.8.9. Webwriting w growth hackingu
- 6.8.10. Oswajamy Google+
- 6.8.11. Testuj stronę o nas
- 6.8.12. Pozwól sobie na więcej
- 6.8.13. Martwe linki
- 6.9. Ego bait
- Rozdział 7. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet
- 7.1. Kobieta to Twój kluczowy klient
- 7.2. Jaką konsumentką jest kobieta
- 7.3. Kobiety mają głos?
- 7.4. Jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji
- 7.5. Dont think pink!
- 7.6. Womanology
- Rozdział 8. Poddasze. Przyszłość content marketingu
- 8.1. Podsumowanie
- 8.2. Trendy na najbliższe lata
- 8.2.1. Mobile First
- 8.2.2. Strona WWW content i design
- 8.2.3. Wideo
- 8.2.4. Real Time Marketing
- 8.2.5. Komunikacja efemeryczna
- 8.2.6. Sztuczna inteligencja i boty
- 8.2.7. Omnichannel marketing
- 8.2.8. Custom-content
- 8.2.9. Big data wiemy jeszcze więcej!
- 8.2.10. Contentowe tu i teraz!
- 8.3. Trendy na nieco dalszą przyszłość
- 8.3.1. Virtual i Augmented Reality
- 8.3.2. Nowe nośniki treści
- 8.3.3. Inteligentne gadżety
- 8.3.4. Content przyszłości
- Bibliografia
- Spis rysunków i wykresów
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.