ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Badanie rynków zagranicznych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Badanie rynków zagranicznych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek, Justyna Wieloch - okładka książki

Badanie rynków zagranicznych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek, Justyna Wieloch - okładka książki

Badanie rynków zagranicznych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek, Justyna Wieloch - okładka audiobooka MP3

Badanie rynków zagranicznych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek, Justyna Wieloch - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
122
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Prezent last minute w onepress.pl

Współcześnie przedsiębiorcy coraz odważniej definiują swoje cele biznesowe w skali międzynarodowej. Aby je skutecznie realizować, a także sprostać potrzebom i oczekiwaniom konsumentów, muszą dokładnie rozpoznać zarówno własne zasoby i możliwości, jak i otoczenie zewnętrzne – zjawiska oraz procesy, które mają wpływ na realizowanie podstawowych funkcji przedsiębiorstwa. Do podjęcia decyzji o kierunku umiędzynarodowienia kluczowe są informacje o strukturze i cechach charakterystycznych potencjalnego rynku, a także umiejętność przetwarzania i analizowania takiej wiedzy. Konieczna wydaje się zatem znajomość wachlarza metod i technik badawczych, dzięki którym firma poznaje otoczenie międzynarodowe, staje się elastyczna i otwarta na podejmowanie ciągłych wyzwań.

Głównym celem monografii jest prezentacja wybranych zasad prowadzenia międzynarodowych badań rynkowych i marketingowych ułatwiających rozpoznanie makro- i mikrootoczenia firmy oraz podjęcie decyzji o ekspansji zagranicznej. Publikacja zawiera nie tylko typowo akademickie rozważania, ale pokazuje także, jak wyglądają badania zagranicznego otoczenia firmy, oparte na źródłach wtórnych, na przykładzie rynku niemieckiego. Odbiorcami książki mogą być m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menadżerska.

Wybrane bestsellery

Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek, Justyna Wieloch

Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek, Justyna Wieloch - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności