strategia komunikacji w social mediach, zestawienie, książki o marketingu internetowym, okładka1. Strategia komunikacji w social mediach 

Naucz się mądrze korzystać z mediów społecznościowych! W końcu dziś stanowią bardzo ważny element naszej rzeczywistości. Zaglądamy do nich po przebudzeniu, scrollujemy w ciągu dnia, w przerwie od pracy, a także zaraz przed snem sprawdzamy, co nowego się wydarzyło. Wykorzystaj więc potencjał tych narzędzi dzięki dobrze zaplanowanej strategii komunikacji,. W ten sposób łatwiej zdobędziesz obserwatorów – a co za tym idzie, zwiększą się zyski w Twojej firmie. Przekonaj się, że każda marka może zaistnieć w SM, wystarczy opracowanie dobrej strategii! 
 

 

internet a prawo, jak się nie potknąć, zestawienie, książki o marketingu internetowym, okładka2. Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców 

Działasz w świecie wirtualnym od dawna? Sądzisz, że zasady, które w nim obowiązują są ci dobrze znane? W książce Tomasza Palaka znajdziesz wiele prawnych kwestii, które wcale oczywiste nie są. Jednak jeśli chcesz tworzyć w Internecie i „nie wywalić się o paragraf” – ta pozycja jest obowiązkowa! Autor w książce przytacza prawdziwe historie błędów marek i influencerów. Dowiedz się na czym te błędy polegały i jak ich unikać!  

 

 

skuteczna reklama na linkedin, artur jabłoński, zestawienie, książki o marketingu internetowym, okładka3. Skuteczna reklama na LinkedInie 

Kiedy mówimy o reklamie w mediach społecznościowych, zwykle dotyczy to Instagrama czy Facebooka – najbardziej popularnych, zrzeszających ludzi z całego świata. Jednak jest jeszcze pewne narzędzie, które świetnie sprawdza się w nawiązywaniu kontaktów zawodowo-biznesowych – LinkedIn. To niepozorne medium, które dzięki odpowiednio przeprowadzonej komunikacji i dbałość o zamieszczane tam treści, pomoże Ci znaleźć klientów biznesowych. To właśnie dzięki niemu możesz znaleźć konkretnych odbiorców, np. właścicieli firm, pracowników kadry zarządzającej. W tej książce autor przedstawił plan reklamowy LinkedIna, dzięki któremu dowiesz się, jak dotrzeć z przesłaniem do właściwych osób, zrealizować założone cele biznesowe i wygenerować nowe leady! 

 

jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować, zestawienie, książki o marketingu internetowym, okładka4. Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting 

Poznaj zasady pisania, które pomoże Ci sprzedawać! Artur Jabłoński w swojej książce opisał zasady copywritingu oraz webwritingu, które nie tylko sprzedają, ale także są przyjemnie w odbiorze. Dowiesz się z niej, jak ludzie przyswajają teksty (np. reklamowe w internecie), dlaczego czasem forma bywa ważniejsza niż treść, a także w jaki sposób pisać skutecznie oraz przystępnie dla odbiorców. Sięgnij po tę publikację i poznaj konkretne rozwiązania oraz schematy efektywnych tekstów reklamowych, które z łatwością wdrożysz! 

 


content marketing, książki o marketingu internetowym, zestawienie, copywriting, okładka5. Content marketing. Od strategii do efektów 

Twórz skuteczne treści i oczekuj wielkich efektów! No dobrze, ale jak to zrobić? Zacznij od przeczytania tej propozycji! Znajdziesz w niej wskazówki, jak wyróżnić się w internecie, jak przebić się w nadmiarze informacji. Fakt, nie jest to łatwe, jednak przy odpowiednim planie, jest jak najbardziej możliwe! Z tej publikacji dowiesz się m.in.: jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści, jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają i wiele, wiele więcej. Nie zostawaj niezauważonym w e-świecie i twórz content, którego szukają odbiorcy i który sprzedaje. 

 


skuteczny marketing na tiktoku, zestawienie, okładka6. Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

To z początku niepozorne narzędzie dzisiaj zdecydowanie nie może być pomijane, gdy chcemy prowadzić skuteczny marketing internetowy! Każda marka powinna z niego korzystać m.in. dlatego, że zrzesza miliardy ludzi z całego świata. TikTok ma wiele zalet, a jedna z nich to łatwe docieranie do odbiorców. Druga to niedrogie reklamy w porównaniu do innych mediów społecznościowych. Dlatego koniecznie sięgnij po tę publikację i dowiedz się, jak prosto nakręcić film promocyjny, który obejrzą tysiące, a nawet miliony osób. Naucz się kondensować przekaz, by wciąż był wartościowy i konkretny, ale nie tracił na wartości Dzięki tej książce dowiesz się co robić, by zostać mistrzem TikToka, któremu wszyscy będą zazdrościć ogromnych zasięgów!

 

Jeśli chcesz zawodowo zajmować się marketingiem w mediach społecznościowych, wymienione książki stanowią branżowy must have. Dzięki wiedzy przekazanej przez specjalistów zwiększysz swoje szanse na znalezienie wymarzonej pracy w marketingu. Dzisiaj social media manager powinien umieć tworzyć wartościowe treści, pisać językiem przyjemnym dla odbiorców i mieć perfekcyjnie opanowane takie narzędzia, jak: Facebook, Instagram, TikTok czy LinkedIn. Zaplanuj więc swoją strategię komunikacji w mediach społecznościowych, naucz się tworzyć wartościowe treści na LinkedInie i TikToku i pisz teksty, które sprzedają! Stwórz swój niepowtarzalny styl przekazu!