Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
- Autor:
- Danuta Piasecka
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.
Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
O autorze książki
Danuta PiaseckaDanuta Piasecka - praktyk i teoretyk biznesu. Absolwentka Master of Business Administration, przedsiębiorczyni z ponad siedmioletnim stażem, trenerka i doradczyni specjalizująca się w opracowywaniu strategii biznesowej z dziesięcioletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów z sektora publicznego, moderatorka design thinking. Swoich klientów uczy między innymi planowania strategicznego, co zwiększa wyniki sprzedażowe, a tym samym przychody firmy.
Ebooka "Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Insta i FB osobisty i firmowy Bartkowiak RadosławRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nowym pojęciem biznesowym jest Design Thinking. Danuta Piasecka autorka kursoksiążki, praktyk i teoretyk biznesu przygotowała publikację która dostarcza teoretycznej wiedzy oraz możliwość sprawdzenia się w tym temacie. Design Thinking jest niczym innym jak myśleniem projektowym które pomoże i ułatwi funkcjonowanie każdej firmy. Książka została podzielona na 2 moduły. Pierwszy, szczegółowo definiuje zagadnienia: proces projektowania oraz podejście do biznesu. Drugi moduł skupia się na procesie projektowania nowych produktów i usług. Zmierzymy się w tej kursoksiążce z celem projektu, przygotowaniem oraz podsumowaniem. Każdy z podrozdziałów posiada przestrzeń na wykonywanie zadań, analizę oraz podsumowanie. Bardzo pozytywną stroną książki jest przystępny język, ciekawe wzięte z życia biznesowe przykłady oraz gotowe narzędzia gotowe do zastosowania.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8495-8, 9788328384958
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-05-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9468-1, 9788328394681
- Data wydania ebooka:
- 2022-05-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 151544
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 13.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Wstęp (7)
- Autorka (8)
- Profil czytelnika i kursanta (11)
- Wprowadzenie (13)
- Weź udział w bezpłatnym kursie online (15)
- Co znajdziesz w kursoksiążce (15)
- Bohaterzy kursoksiążki (16)
- Jak pracować z kursoksiążką (16)
- Czego potrzebujesz do pracy z kursoksiążką (17)
- Słownik pojęć (18)
- 01_Wprowadzenie do Design Thinking (21)
- Definicja Design Thinking (24)
- Proces projektowania metodą Design Thinking (25)
- Twórcy Design Thinking (26)
- Trzy perspektywy Design Thinking (27)
- Podejście do biznesu - klasyczne vs. myślenie projektowe (30)
- Podsumowanie (33)
- 02_Zwiększenie zysków Twojej firmy (35)
- Czym jest zysk (38)
- Błędy, które nie pozwalają Ci zwiększać zysków (38)
- Analiza potencjału zysku Twojej firmy (51)
- Myślenie projektowe szansą na zwiększenie zysków Twojej firmy (60)
- Podsumowanie (61)
- 03_Projekt: proces projektowania nowych rozwiązań (65)
- Cel projektu (67)
- Dekalog projektanta (69)
- Przygotowanie do projektu (71)
- Podsumowanie (75)
- 04_Empatia (77)
- Cel etapu (79)
- Główne wyzwanie (79)
- Przebieg etapu (80)
- Metody i narzędzia badawcze (85)
- Zadanie do wykonania (104)
- Podsumowanie (106)
- 05_Synteza (107)
- Cel etapu (109)
- Główne wyzwanie (109)
- Przebieg etapu (109)
- Wyzwanie projektowe (114)
- Efekty (114)
- Narzędzia (114)
- Zadanie do wykonania (118)
- Podsumowanie (119)
- 06_Generowanie pomysłów (121)
- Cel etapu (123)
- Główne wyzwanie (123)
- Przebieg etapu (123)
- Narzędzia do generowania pomysłów (124)
- Narzędzia dodatkowe (126)
- Narzędzia selekcji (128)
- Zadanie do wykonania (132)
- Podsumowanie (133)
- 07_Prototypowanie (135)
- Cel etapu (137)
- Główne wyzwanie (137)
- Przebieg etapu (137)
- Narzędzia (138)
- Zadanie do wykonania (139)
- Podsumowanie (140)
- 08_Testowanie (141)
- Cel etapu (143)
- Główne wyzwanie (143)
- Przebieg etapu (143)
- Testowanie prototypów (144)
- Karta informacji zwrotnej (146)
- Zadanie do wykonania (146)
- Podsumowanie (148)
- 09_Zakończenie projektu (149)
- 10_Przygotowanie do wdrożenia (155)
- Szablon modelu biznesowego (157)
- Podsumowanie (165)
- Szablon Lean (167)
- Podsumowanie (173)
- Oferta (175)
- Przedsprzedaż (180)
- Crowdfunding (181)
- Zadanie do wykonania (182)
- Podsumowanie (185)
- 11_Konkretny plan działania na zwiększenie zysków Twojej firmy (7-dniowy sprint) (189)
- Przygotowanie do sprintu (191)
- Dzień 1 (194)
- Dzień 2 (197)
- Dzień 3 (203)
- Dzień 4 (206)
- Dzień 5 (209)
- Dzień 6 (211)
- Dzień 7 (214)
- Zakończenie sprintu (216)
- Minikampania marketingowa (217)
- Podsumowanie (221)
- Często zadawane pytania (221)
- Zakończenie (225)
- Bibliografia (226)
- Dodatkowe materiały (227)
- Grupa Mastermind (227)
- Checklista etapu Empatii (229)
- Checklista etapu Syntezy (230)
- Checklista etapu Generowania pomysłów (230)
- Checklista etapu Prototypowania (230)
- Checklista etapu Testowania (230)
- Kampanie marketingowe - polecane źródła (231)
- Karta wniosków (232)
MODUŁ 1. Design Thinking (19)
MODUŁ 2. Proces projektowania nowych produktów i usług (63)
MODUŁ 3. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy (187)
Oceny i opinie klientów: Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Danuta Piasecka (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.