Wojciech Budzyński - ebooki
Tytuły autora: Wojciech Budzyński dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szko- ePub + Mobi pkt
(28,73 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł (-20%) -
Promocja
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki han- ePub + Mobi pkt
(25,13 zł najniższa cena z 30 dni)
25.89 zł
34.90 zł (-26%) -
Promocja
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny. I tu pojawia się- ePub + Mobi pkt
Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami
(25,13 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł (-20%) -
Promocja
"To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granic- ePub + Mobi pkt
Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje
(25,13 zł najniższa cena z 30 dni)
27.92 zł
34.90 zł (-20%) -
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szko
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna