Przemysław Stodulny - ebooki
Tytuły autora: Przemysław Stodulny dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal pozostaje aktualne.Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
(13,99 zł najniższa cena z 30 dni)
14.50 zł
17.06 zł (-15%) -
Promocja
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal pozostaje aktualne.Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności
(2,89 zł najniższa cena z 30 dni)
2.89 zł
3.40 zł (-15%) -
Promocja
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal pozostaje aktualne.Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku
(2,89 zł najniższa cena z 30 dni)
2.89 zł
3.40 zł (-15%) -
Promocja
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal pozostaje aktualne.Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów
(2,89 zł najniższa cena z 30 dni)
2.89 zł
3.40 zł (-15%) -
Promocja
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal pozostaje aktualne.Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych
(2,89 zł najniższa cena z 30 dni)
2.89 zł
3.40 zł (-15%) -
Promocja
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku" - nadal pozostaje aktualne.Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków
(2,89 zł najniższa cena z 30 dni)
2.89 zł
3.40 zł (-15%)