ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Praca zbiorowa pod redakcją Pawła Smółki

Lista Kafelki

Wszystkie
Data wydania

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

Dr Paweł Smółka - trener, konsultant, wykładowca akademicki, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania innowacjami. Domeną jego zainteresowań jest metodologia pomiaru i doskonalenia kompetencji zawodowych, w szczególności kompetencji społecznych. Propagator coachingu opartego na dowodach (evidence based coaching), w tym coachingu umiejętności interpersonalnych oraz coachingu innowacyjności. Twórca programów szkoleniowych, w tym certyfikacyjnych, oraz dydaktycznych, w tym realizowanych on-line (e-learning). Prelegent konferencji naukowych i branżowych. Autor licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych (instruktażowych).

Anna Pyrek — Business Coach z doświadczeniem biznesowym i doradczym. Dyrektor Programowy Coaching Center odpowiedzialny za zawartość merytoryczną oraz szkolenie trenerów. Członek ICF (akredytacja na poziomie ACC, w trakcie uzyskiwania PCC, przeprowadzone ponad 700 godzin coachingu) i Coaching Training Institute oraz CoachWise Graduate. Prowadzi indywidualne programy executive, a także career coachingu oraz szkolenia z kompetencji menedżerskich dla kadry zarządzającej. Konsultant doradczych projektów rozwojowych. Specjalizuje się w tematach dotyczących przywództwa, transformacji biznesowych, zmian roli, komunikacji w zarządzaniu, a szczególnie we wdrożeniach coachingu organizacyjnego łączącego elementy pracy zespołowej i indywidualnej wynikające ze strategii firmy. Master Trener i Superwizor akredytowanej w ICF szkoły coachingu CoachWise.

Henryk Szmidt, PCC, CPCC — doświadczony executive coach, konsultant strategiczny, międzynarodowy certyfikowany Superwizor i Mentor Coach CoachWise™. Posiada drugi poziom akredytacji International Coach Federation — PCC (Professional Certified Coach) oraz tytuł CPCC (Certified Professional Co-Active Coach). W praktyce coachingowej specjalizuje się w pracy z klientami na poziomie senior executive. W Coaching Center prowadzi sesje superwizowane i sesje mentor coachingu.

Zbigniew Brzeziński — ukończył studia z zakresu: zarządzania, nauk społecznych i politycznych oraz podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i MBA. Na ukończeniu doktorat w zakresie nauk organizacji i zarządzania. Umiejętności coacha zdobywał w The Coca-Cola Company w połowie lat dziewięćdziesiątych. Certyfikowany executive coach amerykańskiej Leadership Management International. Od końca lat dziewięćdziesiątych zajmuje się rozwojem oraz doradza menedżerom wyższego i średniego szczebla w obszarach związanych z przywództwem i efektywnością menedżerską oraz zarządzaniu zmianą. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich średniego i wyższego szczebla w dużych ponadnarodowych organizacjach o różnym profilu działalności, takich jak Coca-Cola, Orkla Group, CEDC, Pekao SA. Pełnił funkcję prezesa zarządu i dyrektora generalnego na Polskę jednej z największych europejskich firm doradztwa personalnego. Pracował w Holandii, Czechach, Francji i na Węgrzech. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów typu executive consulting oraz programów ciągłego doskonalenia. Autor ponad 60 publikacji z zakresu szeroko rozumianego zarządzania oraz współautor dwóch książek. Brał udział jako prelegent w wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach i seminariach. Przez ostatnie lata związany jako Interim Manager (zarządzanie tymczasowe) z największymi światowymi koncernami i polskimi firmami z różnych branż (przez ostatnie lata najbardziej aktywny w branży farmaceutycznej). Doradza zarządom firm w kraju i za granicą, jak również zajmuje się procesami Mergers & Acquisitions oraz zarządzaniem wyczynowym. Założyciel i właściciel kilku firm doradczych i szkoleniowych, skupionych w ramach Extreme Group (obejmujących między innymi doradztwo strategiczne, coaching, szkolenia, konsulting HR, executive search).

Paweł Gniazdowski — od 2001 roku szef DBM Polska, polskiego przedstawicielstwa DBM Inc., globalnego lidera w branży coachingu kariery, executive outplacementu i coachingu biznesowego, a także wspierania organizacji w czasie zmian. Poza kierowaniem DBM Polska Paweł specjalizuje się w coachingu kariery i on-boardingu. Od siedmiu lat prowadzi indywidualne programy coachingu kariery, executive outplacementu, a także seminaria menedżerów w komunikowaniu zmian. Zrealizował ponad 150 pełnych programów coachingu kariery dla menedżerów czołowych międzynarodowych i polskich koncernów. Od 2005 roku prowadzi także programy business i team coachingu oraz indywidualny on-boarding. Anglista (Uniwersytet Łódzki); odbył podyplomowy kurs Training Development (Uniwersytet w Amsterdamie); absolwent szkoły coachów The Coaches Training Institute oraz Team Coaching International; posiada certyfikat wewnętrzny DBM Inc. W przeszłości nauczyciel, szef w instytucji administracji rządowej, doradca personalny, trener, konsultant executive search.

Katarzyna Pieciul — od 2004 szef konsultingu w DBM Polska; przygotowuje i modyfikuje strukturę programów coachingu kariery i outplacementu. Kasia prowadzi nadzór merytoryczny nad pracą 10 coachów kariery i konsultantów oraz prowadzi indywidualne programy z klientami. Przez siedem lat zrealizowała ponad 160 indywidualnych programów coachingu kariery dla menedżerów i specjalistów czołowych firm w Polsce. Od 2006 roku prowadzi także indywidualne programy executive coachingu. Psycholog (Uniwersytet Łódzki), absolwentka podyplomowych studiów MBA w WSPiZ im. Koźmińskiego, a także szkoły coachów The Coaches Training Institute oraz Team Coaching International; posiada certyfikat wewnętrzny DBM Inc. Prowadzi zajęcia dotyczące zarządzania w szkole im. Koźmińskiego. W przeszłości doradca personalny, trener.

Olga Rzycka — coach, trener, psycholog. Ukończyła Uniwersytet Jagielloński. Posiada międzynarodowy certyfikat International Coach Community, jest także członkiem The International Association of Coaching (IAC). Swoje umiejętności zawodowe doskonaliła m.in. w Szkole Psychoterapii Psychodynamicznej, Szkole Trenerów i Konsultantów Zarządzania, Szkole Psychoterapii Krótkoterminowej oraz w trakcie wielu szkoleń i warsztatów dotyczących pracy coachingowej. Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów. Od kilku lat jej zainteresowania zawodowe krążą wokół wykorzystywania psychologii w szeroko pojętych organizacjach. Szczególnie uczuciem darzy coachingi, szkolenia i warsztaty, czyli to, co związane jest z rozwojem kadry menedżerskiej. Różnorodne doświadczenia sprawiły, że jest specjalistą w budowaniu i pogłębianiu relacji interpersonalnych. Cechuje ją wysoka kultura osobista, a świetna organizacja pracy własnej oraz efektywne wykorzystywanie czasu są jej mocnymi stronami. Pasja, zaangażowanie oraz poczucie osobistej odpowiedzialności towarzyszą jej w każdej dziedzinie życia. Skuteczna komunikacja pomaga jej w pracy zespołowej oraz efektywnym rozwiązywaniu sytuacji trudnych, zarówno grupowych, jak i indywidualnych. Pracowała w i pracowała dla: korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji non profit, firm rekrutacyjnych, szkoleniowych, doradczych. Zajmowała się także osobami indywidualnymi. W życiu prywatnym jest żoną, córką, siostrą, przyjaciółką, koleżanką... i uwielbia makaron.

Piotr Wieczorek — od ponad 12 lat zawodowo związany z korporacjami. Rozpoczynał karierę w logistyce, a ostatnie cztery lata spędził w Dubaju, zajmując się rozwijaniem działalności Customer Care firmy Nokia na nowych, szybko rozwijających się rynkach (tzw. emerging markets) w ponad 60 krajach na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Obecnie piastuje stanowisko Head of Projects and Strategy Office w Nokia Middle East & Africa. Jego specjalnością jest przekształcanie ciekawych pomysłów w niezwykle skuteczne i funkcjonalne projekty, a następnie ich implementacja. Ponadto zajmuje się budowaniem strategii, tworzeniem i sprzedażą produktów usługowych oraz zarządzaniem jakością. Wyznaje zasadę work hard, but smart, zbudowaną na ogromnym doświadczeniu operacyjnym, a w swoim dorobku ma wdrożone projekty kontrolingowo-serwisowe o wartości kilkunastu milionów dolarów. Jest członkiem Polskiej Grupy Biznesowej w Emiratach Arabskich.

Dawid Smółka — jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Zawodowo związany od lat z branżą e-learningową. Ekspert i konsultant, posiada wieloletnie doświadczenie i umiejętności w kierowaniu projektami z zakresu tworzenia oraz wykorzystywania dedykowanych rozwiązań e-learningowych. Kierownik licznych projektów e-learningowych realizowanych dla korporacji oraz sektora SME. Obecnie w spółce WiedzaNet SA pełni obowiązki dyrektora działu rozwiązań dla sektora finansowego. Kontakt: dawid@smolka.pl.

Małgorzata Lasota — Menedżer HR w Fabryce GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. w Poznaniu, która zatrudnia ponad 700 osób. Od półtora roku pracuje w obecnej firmie i usprawnia narzędzia rozwojowe. Odpowiada jednocześnie za całość działań personalnych. Od ośmiu lat jej praca zawodowa związana jest z personelem. W poprzedniej firmie z sukcesem zbudowała od podstaw dział personalny w amerykańskiej firmie motoryzacyjnej, która zainwestowała w Polsce. Jest certyfikowanym trenerem i specjalizuje się w szkoleniach rozwijających umiejętności menedżerskie oraz sprzedażowe. Obecnie odpowiada za wdrożenie coachingu w Fabryce.

Anna Wojczyńska — Koordynator Rozwoju Ludzi i Organizacji w dziale HR Fabryki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. w Poznaniu. Od roku 1996 zajmuje się szkoleniami i rozwojem pracowników i pełniła funkcję Kierownika Działu Szkoleń. Od roku 2006 pracuje w charakterze biznes partnera HR, prowadząc szerokie spektrum działań HR-owych, wspierając wybrane obszary Fabryki GSK w Poznaniu. Jest trenerem wewnętrznym, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne oraz w zakresie wdrażanych w organizacji systemów takich jak: ocena pracy, kompetencje, zachowania wysoko efektywne. W ostatnich miesiącach realizuje wewnątrzzakładowe projekty coachingowe.

więcej »