Paweł Bryła - ebooki
Tytuły autora: Paweł Bryła dostępne w księgarni Onepress
-
Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjności oferty istotną rolę odgrywają instrumenty gwarantowania wysokiej jakośc
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta
-
Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tutaj do czynienia z rosnącą świadomością konsument&oac
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
-
W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór tematu wynikał z jednej strony z rosnącego znaczenia pozacenowych atrybutów produktów żyw
Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe na rynku produktów żywnościowych Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe na rynku produktów żywnościowych
Niedostępna 0.00 zł
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.