Michał Kaczmarczyk - ebooki
Tytuły autora: Michał Kaczmarczyk dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Strategia rozwoju może być istotnym instrumentem wspierającym procesy zarządzania w szkole wyższej. Umożliwia ona uczelni określenie, jakie cele chce osiągnąć w określonym czasie i jaki kierunek rozwoju powinna obrać, co wydaje się ważne zarówno dla samej uczelni, jak i dla jej pracowników, studentów oraz innych interesariuszy wewnętrznych i zewnętBudowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas
(24,51 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
35.00 zł (-30%) -
Promocja
Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego przedstawienia założeń konkursu „Samorządowy Lider Edukacji” i sposobów ich realizacji w kontekście roli, jaką przedmiotowy konkurs odgrywa w procesie zarządzania jakością w jednostce samorządu terytorialnego. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposóbKonkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu "Samorządowy Lider Edukacji" Konkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu "Samorządowy Lider Edukacji"
(30,99 zł najniższa cena z 30 dni)
30.80 zł
44.00 zł (-30%) -
Promocja
Niniejsza monografia jest próbą syntetycznego opisu i krytycznej oceny działań polskiej administracji publicznej w obszarze zarządzania kryzysowego w warunkach epidemii wywołanej koronawirusem SARS-CoV-2, ze szczególnym uwzględnieniem okresu tzw. pierwszej fali pandemii, a zatem okresu przypadającego na miesiące wiosenne 2020 roku. AuZarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia
(21,15 zł najniższa cena z 30 dni)
21.00 zł
30.00 zł (-30%) -
Promocja
"(...) Autor książki przekonuje nas, że dialog uniwersytetu z jego otoczeniem jest współcześnie warunkiem koniecznym przetrwania i rozwoju uniwersytetu oraz – co równie istotne – czynnikiem rozwoju tegoż otoczenia, które – dzięki mechanizmom komunikacji społecznej – uzyskuje w relacjach z uniwersytePublic relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej
(102,00 zł najniższa cena z 30 dni)
102.00 zł
120.00 zł (-15%) -
Promocja
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń ko(14,37 zł najniższa cena z 30 dni)
14.34 zł
20.49 zł (-30%) -
Promocja
Monografia „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcją Michała Kaczmarczyka stanowi udaną próbę uporządkowania współczesnej myśli na temat zarządzania jakością, przede wszystkim w sektorze administracji publicznej. Książka wnosi wiele cennych, nowJakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
(18,52 zł najniższa cena z 30 dni)
18.52 zł
26.46 zł (-30%) -
Promocja
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Huma(23,22 zł najniższa cena z 30 dni)
23.22 zł
27.32 zł (-15%)