Iwona Lupa - ebooki
Tytuły autora: Iwona Lupa dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Słowo autora Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. WydajMEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw
(66,98 zł najniższa cena z 30 dni)
66.48 zł
76.82 zł (-13%) -
Promocja
Słowem autora Monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomii, finansów i zarządzania. W pierwszym rozdziale okWybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I (red.) Ireneusz Miciuła Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I (red.) Ireneusz Miciuła
Iwona Lupa, Sylwia Stachowska, Artur Sawicki, Kinga Kozłowska, Iwona Białomazur, Tadeusz Trębacz, Ewelina Franke, Bożena Freund, Joanna Kadłubska, Anna Nurzyńska, Henryk Wojtaszek
(15,54 zł najniższa cena z 30 dni)
15.54 zł
23.90 zł (-35%)