Catherine Seda jest specjalistką w dziedzinie marketingu internetowego i autorką książki "Search Engine Advertising". Zajmuje się także szkoleniami, prowadzi odczyty oraz współtworzy szereg magazynów internetowych. Przez wiele lat pracowała jako redaktor w magazynie Entrepreneur. Obecnie piastuje funkcję dziekana Wydziału Marketingu Internetowego w LA College International.
Catherine Seda - książki
Tytuły autora: Catherine Seda dostępne w księgarni Onepress
-
Książka Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowi
- Druk pkt
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku. Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przeds
- Druk pkt
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.