Artur Sajnóg - ebooki
Tytuły autora: Artur Sajnóg dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania majątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, zawarte w niej treści mogą w szczególności zainteresować osoby prowadzące firmy rodzinne, a także- ePub + Mobi pkt
Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Publikacja poświęcona jest analizie fundamentalnej przedsiębiorstwa pojmowanej jako proces badania rynku kapitałowego w oparciu o dane fundamentalne pochodzące ze spółki i rynku dla potrzeb oszacowania wartości wewnętrznej akcji. Ma charakter merytoryczno-metodycznym. Główny nacisk położono w niej na problemy wykorzystania analizy finAnaliza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa
(15,49 zł najniższa cena z 30 dni)
15.49 zł
22.45 zł (-31%) -
Promocja
Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w istotny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Treść książki dotyczy merytoryczno-metodycznychPodstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne
(16,68 zł najniższa cena z 30 dni)
16.63 zł
22.95 zł (-28%) -
Niniejsza monografia dotyczy kluczowych problemów działalności przedsiębiorstw, które odnoszą się do szeregu czynników efektywnego wykorzystania zasobów materialnych i niematerialnych dla budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Wskazują one na potrzebę eksponowania oceny operacyjnych, finansowych oraz inwestycy
Ekonomiczne i pozaekonomiczne czynniki zarządzania wartością przedsiębiorstwa Ekonomiczne i pozaekonomiczne czynniki zarządzania wartością przedsiębiorstwa
-
Problematyka pomiaru efektywności działania przedsiębiorstwa zawsze odgrywała zasadniczą rolę w ekonomii i finansach, szczególnie w kontekście podejmowania decyzji inwestycyjnych przez inwestorów. Przez dekady kategoria zysku operacyjnego bądź zysku netto i wskaźniki szacowane na ich podstawie były uznawane za kluczowe mierniki oceny
Wynik całkowity - jakość i użyteczność w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych Wynik całkowity - jakość i użyteczność w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych
Niedostępna