Agata Matuszewska-Kubicz - ebooki
Tytuły autora: Agata Matuszewska-Kubicz dostępne w księgarni Onepress
-
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też w
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Robert Kozielski, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Agata Mardosz-Grabowska, Agata Matuszewska-Kubicz, Michał Moneta
Niedostępna
-
Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bar
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.