Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
- Autor:
- Michael R. Solomon
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 640
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
Jak zarobić na ludzkiej percepcji?
- Zajrzyj za kulisy -- techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne "ja" konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda.
- Poznaj produkty, które mają władzę nad ludźmi.
Zachowania konsumentów na rynku są powodowane wieloma czynnikami. Niektórzy przywiązują się do marki, inni są skłonni przepłacać bez konkretnego powodu, a jeszcze inni nieświadomie wybierają produkty odwołujące się do ich przekonań duchowych i intuicji. Nie do końca wiadomo, co skłania ludzi do wydawania pieniędzy w ten czy inny sposób. Zachowania konsumentów to obszar, który dopiero zaczęliśmy badać i który kryje w sobie niezmierzony potencjał marketingowy.
Michael R. Solomon, współautor sukcesów marketingowych firm takich, jak DuPont, Black & Decker, Visa i Calvin Klein opisuje wiele różnych modeli zachowań konsumentów. Jego odkrycia uświadamiają, że w produktach tkwią niewidoczne bodźce oddziaływujące na ludzką percepcję. Oto zaledwie mała próbka wniosków i przełomowych obserwacji, jakie autor rozwija w tej książce:
- Teoria ról. Ludzie zmieniają decyzje odnośnie zakupów w zależności od roli, jaką odgrywają w danej chwili. Gdy robią zakupy szybko, wybierają strój na specjalną okazję, rozważają kosztowny zakup czy marzą o tygodniu na Karaibach, zwracają uwagę na całkiem inne składniki oferty.
- Nałogowa konsumpcja. Nieustanne robienie zakupów staje się lekarstwem na stres, depresję i nudę... a także szansą dla innowacyjnych marketerów.
- Prawdziwe postawy konsumentów. 91% ankietowanych przyznaje, że regularnie kłamie, a 25% podaje w ankietach nieprawdziwe zarobki. To tylko wierzchołek góry lodowej w sferze ukrytych potrzeb, motywacji i dążeń konsumentów.
- Teoria różnych aktorów. Nabywca i użytkownik to czasami dwie różne osoby. Grymas na twarzy dziecka bywa dla rodzica ważniejszy niż racjonalne przesłanki, takie jak cena, trwałość czy jakość produktu.
- Konsumpcja wirtualna. Internet to nowy rynek dla produktów, które mało kto kupuje w zwykłych sklepach. Dowiedz się, jak marketerzy działający w sieci żerują na ludzkiej ciekawości.
- Mroczne zachowania konsumentów. Tradycyjna teoria marketingu uczy, że konsument działa racjonalnie i jest dobrze poinformowany. Życie pokazuje coś innego -- ludzie irracjonalnie szkodzą sobie i innym, wpadają w nałogi i dają się wykorzystywać jako króliki doświadczalne.
"Odkryj znaczenie symboli tkwiących w produktach. Dobry produkt to taki, który możesz poczuć, możesz go skosztować i powąchać -- a wszystko to za pomocą oczu. I nie będziesz wiedział, dlaczego się nim interesujesz"Michael R. Solomon
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł (-30%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
57.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Promocja
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i biernym czekaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł (-30%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
57.00 zł (-30%)
Ebooka "Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 27-11-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Klient jest nagi! - chce się zakrzyknąć po lekturze biblii Michaela R. Solomona "Zachowania i zwyczaje konsumentów". Słowo biblia wydaje sie tu bardziej na miejscu niż książka, skoro mowa o dziele liczącym ponad 600 stron formatu A4, pięknie wydanym, bogato i barwnie zilustrowanym, a przy tym merytorycznie fascynującym.
Oczywiście, pozycja adresowana jest przede wszystkim do ludzi zza lady, którzy chcą się dowiedzieć, w jaki sposób produkty rządzą ludźmi, jak są przez nich odbierane, jak je sprzedać (dosłownie i w przenośni). Jednak z pewnością zainteresuje także "obnażonych" klientów, którzy chcą dostać się za kulisy, odbywającej się na każdym kroku manipulacji marketingowej.
W szóstym wydaniu swej książki prof. Solomon nie ogranicza się do samego aktu kupowania. Idzie znacznie dalej - analizuje, jak posiadanie przedmiotu (dobytku) wpływa na nasze życie, na to, jak my siebie i inni nas postrzegają. Wzbogaca swe spostrzeżenia o nowe elementy, jak szum medialny, szał zakupów, wszechobecna reklama, piractwo handlowe, a nawet nowe religie (realianie). Choć jest Amerykaninem, opisuje doświadczenia konsumentów z różnych części świata. Nie umyka mu także z pola widzenia, mający coraz większe znaczenie dla konsumentów, świat wirtualny. Choć, oczywiście - tak jak księżyc - i Internet ma dla Solomona swoje ciemne strony - możliwość manipulacji, naruszenie prywatności konsumentów, żerowanie na ciekawości dzieci.
Autor pokazuje, jak dalece zróżnicowani są adresaci marketingowych działań. Jak istotne są: wiek, płeć, struktura rodzinna, styl życia konsumenta. Wszystkie analizy ilustrowane są barwnymi przykładami. Osobno rozpatrywane są procesy myślowe nabywców, wpływ obrazu, dźwięku, zapachu, dotyku, smaku oraz "wzmocnień" (nagród). Osobną część poświęcono zachowaniom konsumentów po 11 września 2001 r. (powrót do tradycji rodzinnych, zwracanie uwagi na bezpieczeństwo). Uwzględniono obsesje na punkcie szczupłej sylwetki.
Książka jest bardzo "czytelna". Na marginesach wyodrębniono szanse i pułapki marketingowe związane z omawianym tematem. Tu i ówdzie pojawia się notka "czysty zysk", czyli prawie pewniak w zachowaniach klientów. Po każdym rozdziale dokonano podsumowania, przypomniano kluczowe terminy, proponując zagadnienia do dyskusji. Z każdą stroną klient jest coraz bardziej obnażany, ale też marketingowiec ujawnia jedną swoją sztuczkę po drugiej. Co z tego, gdy kolejne rzesze kupujących wciąż dają się na te "sztuczki" nabierać...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Consumer Behavior, Sixth Edition
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Kasoń-Opitek, Bartosz Sałbut, Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0059-0, 8324600590
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-10-23
- Format:
- A4
- Numer z katalogu:
- 2857
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Obsługa klienta
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Zachowania i zwyczaje konsumentów - ludzie na rynku (24)
- Czym są zachowania i zwyczaje konsumentów? (25)
- Wpływ konsumentów na strategię marketingową (27)
- Segmentacja konsumentów (27)
- Marketing relacyjny - budowanie więzi z konsumentami (31)
- Wpływ marketingu na konsumentów (31)
- Marketing a rzeczywistość - zamazane granice (38)
- Etyka handlowa i polityka społeczna (39)
- Etyka handlowa (39)
- Potrzeby i pragnienia - czy marketingowcy manipulują konsumentami? (40)
- Polityka społeczna i konsumeryzm (43)
- Przykłady negatywnych zachowań konsumentów (48)
- Terroryzm konsumencki (48)
- Nałogowa konsumpcja (48)
- Nałogowe robienie zakupów (49)
- Wykorzystywani konsumenci (49)
- Nielegalne działania (50)
- Zachowania i zwyczaje konsumenta jako przedmiot badań (52)
- Interdyscyplinarność w badaniach zachowań konsumenta (52)
- Kwestia strategicznego podejścia (53)
- Dwa spojrzenia na badania zachowań konsumentów (54)
- Układ książki (55)
- Podsumowanie rozdziału (57)
- Kluczowe terminy (58)
- Zagadnienia do dyskusji (58)
- Przypisy (59)
- Wstęp (66)
- Układ sensoryczny (67)
- Obraz (68)
- Zapach (72)
- Dźwięk (74)
- Dotyk (75)
- Smak (76)
- Ekspozycja bodźca (77)
- Progi czuciowe (77)
- Percepcja podprogowa (subliminalna) (79)
- Uwaga (81)
- Cechy odbiorców wpływające na selektywną percepcję (83)
- Cechy bodźców wpływające na selektywną percepcję (84)
- Struktura bodźców (87)
- Punkty widzenia, czyli stronniczość interpretacji (89)
- Semiotyka - symbole wokół nas (90)
- Umiejscowienie percepcyjne (93)
- Podsumowanie rozdziału (94)
- Kluczowe terminy (95)
- Zagadnienia do dyskusji (95)
- Przypisy (96)
- Proces uczenia się (100)
- Behawiorystyczne teorie uczenia się (101)
- Warunkowanie klasyczne (102)
- Marketingowe zastosowania behawiorystycznych reguł uczenia się (105)
- Warunkowanie instrumentalne (108)
- Zastosowania reguł warunkowania instrumentalnego (110)
- Poznawcze teorie uczenia się (111)
- Czy uczenie się jest świadome, czy nie? (111)
- Uczenie się przez obserwację (111)
- Zastosowanie reguł poznawczego uczenia się (112)
- Rola pamięci w uczeniu się (113)
- Kodowanie informacji do późniejszego odtworzenia (113)
- Rodzaje pamięci (115)
- Przechowywanie informacji w pamięci (116)
- Odtwarzanie informacji przy podejmowaniu decyzji zakupowych (118)
- Czynniki przyspieszające zapominanie (120)
- Produkty jako znaczniki pamięci (120)
- Dokładność pamięci a bodźce marketingowe (121)
- Problemy związane z kryteriami pomiaru pamięci (124)
- Podsumowanie rozdziału (125)
- Kluczowe terminy (126)
- Zagadnienia do dyskusji (126)
- Przypisy (126)
- Wprowadzenie (132)
- Proces motywacji (132)
- Siła motywacji (134)
- Potrzeby biologiczne a wyuczone (134)
- Kierunek motywacji (134)
- Potrzeby a wymagania (135)
- Rodzaje potrzeb (135)
- Konflikty motywacyjne (136)
- Klasyfikacja potrzeb konsumentów (138)
- Zaangażowanie konsumenta (142)
- Poziomy zaangażowania - od inercji do pasji (143)
- Rozmaite oblicza zaangażowania (145)
- Pomiar zaangażowania (146)
- Wartości (149)
- Wartości kluczowe (149)
- Świat wartości a zachowania konsumenta (151)
- Materializm - "Ten, kto umiera z największą liczbą zabawek, wygrywa" (156)
- Zachowania konsumenckie po 11 września (161)
- Podsumowanie rozdziału (162)
- Kluczowe terminy (163)
- Zagadnienia do dyskusji (163)
- Przypisy (163)
- Perspektywy naszego prawdziwego ja (168)
- Czy istnieje własne ja? (168)
- Koncepcja własnego ja (168)
- Tożsamość sytuacyjna (170)
- Skrępowanie (171)
- Konsumpcja i koncepcja własnego ja (172)
- Produkty, które kształtują własne ja (172)
- Zgodność własnego ja z produktem (174)
- Rozszerzenie własnego ja (174)
- Role płci (177)
- Różnice płci a proces socjalizacji (177)
- Płeć a tożsamość seksualna (179)
- Role płci żeńskiej (180)
- Role płci męskiej (181)
- Konsumenci geje, lesbijki i transseksualiści (GLBT) (183)
- Wyobrażenie o własnym ciele (186)
- Ideały piękna (186)
- Praca nad własnym ciałem (191)
- Ozdabianie i okaleczanie ciała (195)
- Podsumowanie rozdziału (199)
- Kluczowe terminy (200)
- Zagadnienia do dyskusji (200)
- Przypisy (200)
- Osobowość (206)
- Psychoanaliza zachowania konsumentów - teoria freudowska (206)
- Badania motywacyjne (208)
- Teorie neofreudowskie (210)
- Teoria cech (210)
- Osobowość marki (213)
- Style życia i psychografia (216)
- Style życia - czyli kim jesteśmy i co robimy (216)
- Psychografia (222)
- Typologie segmentacji psychograficznej (225)
- Regionalne różnice w konsumpcji - jesteś tym, co jesz! (231)
- Kultura jedzenia (232)
- Geodemografia (232)
- Podsumowanie rozdziału (236)
- Kluczowe terminy (237)
- Zagadnienia do dyskusji (237)
- Przypisy (237)
- Potęga postaw (242)
- Funkcje postaw (242)
- Model postaw ABC (245)
- Postawy wobec produktów to nie wszystko (248)
- Kształtowanie postaw (249)
- Nie wszystkie postawy są kształtowane w taki sam sposób (249)
- Zasada spójności (250)
- Modele postaw (257)
- Wieloatrybutowe modele postaw (257)
- Wykorzystywanie postaw do przewidywania zachowania (260)
- Próba konsumowania (263)
- Śledzenie postaw w dłuższym okresie czasu (264)
- Podsumowanie rozdziału (266)
- Kluczowe terminy (266)
- Zagadnienia do dyskusji (267)
- Przypisy (267)
- Zmiana opinii jako rezultat komunikacji (272)
- Decyzje, decyzje - taktyczne opcje komunikacyjne (272)
- Elementy komunikacji (273)
- Nowoczesne spojrzenie - komunikacja interaktywna (273)
- Źródło (276)
- Wiarygodność źródła (276)
- Atrakcyjność źródła (279)
- Komunikat (284)
- Nadawanie komunikatu (285)
- Przygotowywanie argumentacji (287)
- Charakter komunikatu (290)
- Źródło a komunikat - sprzedawać stek czy skwierczenie tłuszczu? (299)
- Model opracowania informacji (299)
- Podsumowanie rozdziału (301)
- Kluczowe terminy (302)
- Zagadnienia do dyskusji (302)
- Przypisy (303)
- Jak konsumenci rozwiązują problemy (310)
- Perspektywy badawcze dotyczące procesu podejmowania decyzji (310)
- Rodzaje decyzji o charakterze konsumpcyjnym (313)
- Rozpoznanie problemu (314)
- Poszukiwanie informacji (315)
- Warianty poszukiwania informacji (315)
- Czy konsumenci zawsze prowadzą poszukiwania w sposób racjonalny? (317)
- Ocena poszczególnych opcji (323)
- Identyfikacja możliwości (323)
- Klasyfikacja produktów (324)
- Wybór produktu spośród możliwych opcji (326)
- Kryteria oceny (326)
- Cyberpośrednicy (328)
- Heurystyka - skróty myślowe (329)
- Zasady podejmowania decyzji (337)
- Podsumowanie rozdziału (339)
- Kluczowe terminy (340)
- Zagadnienia do dyskusji (340)
- Przypisy (341)
- Wpływ sytuacji na zachowania konsumentów (346)
- Otoczenie społeczne i naturalne (349)
- Czynniki związane z czasem (350)
- Stany poprzedzające - jeśli Ci się podoba, kup to... (355)
- Zakupy - praca czy przygoda? (356)
- Przyczyny, dla których robimy zakupy (356)
- E-handel - myszka kontra wózek z zakupami (357)
- Sprzedaż jako spektakl (359)
- Podejmowanie decyzji w sklepie (363)
- Sprzedawca (365)
- Satysfakcja z zakupu (366)
- Postrzeganie jakości produktu (366)
- Pozbywanie się produktu (371)
- Różne możliwości (371)
- Drugi obieg - śmieci kontra "starocie" (373)
- Podsumowanie rozdziału (376)
- Kluczowe terminy (376)
- Zagadnienia do dyskusji (377)
- Przypisy (378)
- Grupy odniesienia (384)
- Kiedy grupy odniesienia są ważne (384)
- Typy grup odniesienia (387)
- Konsumenci działają w grupach (391)
- Konformizm (394)
- Marketing szeptany (397)
- Negatywny marketing szeptany i siła plotki (399)
- Nowatorskie strategie marketingu szeptanego (401)
- Społeczne grupy opiniotwórcze (406)
- Istota społecznych grup opiniotwórczych (406)
- Jak wpływowy jest lider opinii? (407)
- Typy liderów opinii (408)
- Identyfikowanie liderów opinii (410)
- Podsumowanie rozdziału (412)
- Kluczowe terminy (413)
- Zagadnienia do dyskusji (414)
- Przypisy (414)
- Podejmowanie decyzji w organizacji (420)
- Podejmowanie decyzji w organizacji a indywidualne podejmowanie decyzji (421)
- Jak działają zaopatrzeniowcy (422)
- E-handel w sektorze B2B (425)
- Rodzina (425)
- Opis współczesnej rodziny (425)
- Cykl życia rodziny (432)
- Intymna organizacja - podejmowanie decyzji w rodzinnym gronie (435)
- Decyzje podejmowane w gospodarstwie domowym (436)
- Rola płci i obowiązki związane z procesem podejmowania decyzji (437)
- Dzieci podejmują decyzję - trening przed dorosłym życiem (442)
- Socjalizacja konsumenta (444)
- Socjalizacja do roli zależnej od płci (445)
- Rozwój poznawczy (446)
- Badania marketingowe a dzieci (447)
- Podsumowanie rozdziału (449)
- Kluczowe terminy (450)
- Zagadnienia do dyskusji (450)
- Przypisy (451)
- Zachowania konsumenta związane z pieniędzmi i ich wydawaniem (458)
- Kształtowanie się zarobków (459)
- Wydawać czy nie wydawać - oto jest pytanie (460)
- Pewność siebie (460)
- Klasa społeczna (462)
- Uniwersalna hierarchia (462)
- Rozwarstwienie społeczne (463)
- Wyznaczniki klasy społecznej (467)
- Badanie przynależności do klasy społecznej (469)
- Jak przynależność do danej klasy społecznej wpływa na decyzje konsumpcyjne (473)
- Różnice światopoglądowe a klasa społeczna (473)
- Kultury gustu, kody i kapitał kulturowy (473)
- Symbole statusu (479)
- Rzucająca się w oczy konsumpcja (480)
- Podsumowanie rozdziału (484)
- Kluczowe terminy (485)
- Zagadnienia do dyskusji (485)
- Przypisy (486)
- Subkultury a tożsamość konsumentów (490)
- Subkultury etniczne i rasowe (492)
- Przynależność etniczna a strategie marketingowe (492)
- Stereotypy etniczne i rasowe (497)
- Afroamerykanie (497)
- Latynosi (498)
- Rock en Espańol - cechy charakterystyczne latynoskiego rynku (500)
- Poziomy akulturacji - zrozumieć latynoską tożsamość (501)
- Amerykańscy Azjaci (503)
- Subkultury religijne (505)
- Wzrost uduchowienia (505)
- Religie stare i nowe (506)
- Wpływ religii na konsumpcję (508)
- Podsumowanie rozdziału (510)
- Kluczowe terminy (511)
- Zagadnienia do dyskusji (511)
- Przypisy (512)
- Wiek a tożsamość konsumenta (516)
- Rynek nastolatków - Generacja Y bierze wszystko! (518)
- Wartości, konflikty i pragnienia nastolatków (519)
- Przyciąganie uwagi młodego rynku (521)
- Badania młodego rynku (526)
- Pokolenie wyżu demograficznego (528)
- Dojrzały rynek (531)
- Dojrzała siła - wpływ seniorów na gospodarkę (531)
- Zrozumieć seniorów (532)
- Sprzedawać seniorom (534)
- Podsumowanie rozdziału (536)
- Kluczowe terminy (537)
- Zagadnienia do dyskusji (537)
- Przypisy (538)
- Zrozumieć kulturę (544)
- Mity i rytuały (546)
- Mity (548)
- Rytuały (554)
- Sfera sacrum i sfera profanum (562)
- Konsumpcja w sferze sacrum (562)
- Ze sfery sacrum do profanum i z powrotem (565)
- Podsumowanie rozdziału (566)
- Kluczowe terminy (567)
- Zagadnienia do dyskusji (567)
- Przypisy (568)
- Tworzenie kultury (572)
- Selekcja kulturowa (574)
- Systemy tworzenia kultury (576)
- Kultura wysoka a kultura popularna (577)
- Projektowanie rzeczywistości (581)
- Product placement (582)
- Gry reklamowe (584)
- Proces dyfuzji innowacji (585)
- Przyjmowanie innowacji (585)
- Wpływ innowacji na zachowania (587)
- Warunki pozytywnego przyjęcia (588)
- System mody (588)
- Kategorie kulturowe (589)
- Zjawisko mody z punktu widzenia analizy behawioralnej (590)
- Cykl przyjmowania się mody (594)
- Migracja znaczeń związanych z produktami do innych kultur (598)
- Myśl globalnie, działaj lokalnie (599)
- Różnice kulturowe i ich rola w marketingu (602)
- Czy globalne podejście do marketingu jest skuteczne? (603)
- Proces dyfuzji kultury konsumenckiej (603)
- Chciałbym kupić światu colę... (604)
- Rozwój kultury konsumenckiej w krajach przechodzących transformację gospodarczą (605)
- Podsumowanie rozdziału (608)
- Kluczowe terminy (609)
- Zagadnienia do dyskusji (609)
- Przypisy (610)
O autorze (12)
Wstęp (13)
Podziękowania (17)
CZĘŚĆ 1: KONSUMENCI NA RYNKU (21)
Rozdział 1: Decyzja należy do... konsumenta (22)
CZĘŚĆ 2: KONSUMENCI JAKO JEDNOSTKI (63)
Rozdział 2: Percepcja (64)
Rozdział 3: Uczenie się i pamięć (98)
Rozdział 4: Motywacja i wartości (130)
Rozdział 5: Tożsamość indywidualna (166)
Rozdział 6: Osobowość i style życia (204)
Rozdział 7: Postawy (240)
Rozdział 8: Zmiana opinii a komunikacja interaktywna (270)
CZĘŚĆ 3: KONSUMENCI PODEJMUJĄ DECYZJE (307)
Rozdział 9: Decyzje podejmowane indywidualnie (308)
Rozdział 10: Kupowanie i wyrzucanie (344)
Rozdział 11: Wpływ grupy i środowisk opiniotwórczych (382)
Rozdział 12: Decyzje podejmowane w rodzinnym gronie oraz w organizacji (418)
CZĘŚĆ 4: KONSUMENCI A SUBKULTURY (455)
Rozdział 13: Dochody a klasa społeczna (456)
Rozdział 14: Subkultury etniczne, religijne i rasowe (488)
Rozdział 15: Subkultury wiekowe (514)
CZĘŚĆ 5: KONSUMENT I KULTURA (541)
Rozdział 16: Wpływ kultury na zachowania konsumenta (542)
Rozdział 17: Powstawanie i dyfuzja globalnej kultury konsumenckiej (570)
Słownik (613)
Źródła zdjęć (623)
Skorowidz (625)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI Michael R. Solomon (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.