Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 488
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Dowiedz się więcej o Autorach >>
E-handel w pytaniach i odpowiedziach
Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!
Z tej książki dowiesz się między innymi:
- jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
- w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
- jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
- jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
- jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
- jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
- jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację
Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!
PATRONAT MEDIALNY:
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Czas wolny, na pierwszy rzut oka tak łatwy w definiowaniu, obecnie nabiera nowych znaczeń i kontekstów, o jakich jeszcze dwie dekady temu nawet nie myślano. Już w 1930 r. J.M. Keynes uzasadnił tezę, która wraca współcześnie - w krajach uprzemysłowionych nadchodzi epoka permanentnych wakacji. Wyzwaniem zatem stają się sposoby radzenia sobie z nadmia(32,34 zł najniższa cena z 30 dni)
33.60 zł
42.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Bestseller Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%)
O autorze książki
Grzegorz Godlewski – programista z wieloletnim doświadczeniem. Zawodowo związany z tworzeniem nowoczesnych i funkcjonalnych stron internetowych. Swoją wiedzą dzieli się z innymi prowadząc szkolenia z programowania front-end i back-end. Nie lubi stać w miejscu, dlatego ciągle rozwija swoje kompetencje i poznaje nowe technologie. W wolnych chwilach czyta książki i organizuje piesze wędrówki.
Ludzie sądzą, że informatyka to sztuka dla geniuszy, ale w rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie. To praca wielu zwykłych ludzi, którzy razem tworzą coś większego, jak mur zbudowany z wielu małych kamieni.
Donald Knuth
Ebooka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Sukces Krzysztof Jędrzejczak, 2014-03-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to praca zbiorowa pod redakcją Piotra Karwatki, doświadczonego programisty oraz project managera. Zawarte w niej artykuły pokazują, jak wdrożyć e-commerce - od pomysłu do realizacji i weryfikacji technicznej. Niewątpliwym atutem tego poradnika jest połączenie tematyki informatycznej z biznesową i prawną, co stanowi pewne novum na polskim rynku wydawniczym. Dotychczas te kwestie rozpatrywane były bowiem na ogół w odrębnych publikacjach. I, co znów warte podkreślenia, w pracach nad „Technologią..." uczestniczyło 12 ekspertów: informatyków, biznesmenów, konsultantów biznesowych, a także specjalistów od mediów i ochrony własności intelektualnej oraz danych osobowych. Książka została napisana w sposób bardzo przejrzysty,w formie odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ1 Dla programistów, team leaderów, menedżerów IT zajmujących się wdrażaniem i utrzymaniem platform sprzedażowych powinna to być lektura obowiązkowa.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Marta Ratomska, 2014-01-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po książkę Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, sięgnęłam pomimo rozbieżności moich zainteresowań z tematyką poradnika. Szczerze mówiąc była ona dla mnie swoistym wyzwaniem i celem działania w myśl zasady, że należy poszerzać swoje horyzonty myślowe i nie zamykać się tylko na to, co jest nam dobrze znane.
Po przeczytaniu kilku stron nabrałam przekonania, że spotkanie z tą lekturę będę mogła zaliczyć do wartościowych i wzbogacających. Autorzy sprostali nie lada wyzwaniu. Potraktowali sprawę kompleksowo i z dbałością o wiele detali rzeczowych oraz kwestii formalnych, a jednocześnie zadbali o to, aby książka była przystępna i przyjazna dla Czytelnika. Choć zaznaczają na wstępie, że lektura przeznaczona jest głównie dla specjalistów (programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT), którzy posiadają podstawową (lecz nie pobieżną!) wiedzę w zakresie tworzenia i prowadzenia biznesu internetowego, to według mnie z poradnika może śmiało korzystać o wiele szersze grono Czytelników. Przecież każdy z nas niejednokrotnie w swoim życiu tak prywatnym, jak i zawodowym, staje przed mniej lub bardziej skomplikowanym zadaniem zaplanowania, skoordynowania, zrealizowania i monitorowania jakiegoś projektu grupowego.
Wydanie zawiera 11 rozdziałów, analogicznych do procesu planowania i realizacji projektów wprowadzenia usług on-line i aplikacji mobilnych do biznesu. W ten sposób możemy prześledzić ścieżkę tworzenia, wdrażania i ewaluacji działania nowoczesnych technologii informatycznych we współczesnym świecie. Każdy rozdział podzielony jest na podrozdziały, z których każdy zaczyna się od kluczowego pytania postanowionego w sposób prosty i konkretny, jak np. Jak budować i rozwijać zespół technologiczny? Jak wybrać dostawcę hostingu i na co zwracać uwagę w umowach hostingowych? Co to jest SLA i jakie powinno mieć parametry? W jaki sposób zintegrować system księgowy ze sklepem? Co zrobić, jeśli sklep ma problemy wydajnościowe? Jak zwiększyć widoczność produkty w wyszukiwarce? W jaki sposób monitorować dostępność aplikacji? Na te i wiele innych pytań czytelnik znajdzie jasną i wyczerpującą odpowiedź. Dzięki temu, że autorzy legitymują się nie tylko rzetelnym wykształceniem, ale także wieloletnią praktyką zawodową, potrafią omówić poruszaną problematykę w kontekście realnych szans i zagrożeń dla proponowanych rozwiązań. Dosyć wyraźnie oddzielają teorię od praktyki i uczulają na wiele niuansów, które osoba początkująca w tym temacie może w sposób naturalny pominąć.
Wielką zaletą książki jest to, iż zawiera ona bardzo kompleksowe spojrzenie na podejmowany temat. Wypowiedzi specjalistów z branży nie tylko IT, ale także takich jak prawo czy HR wydają się niezwykle cenne i wzbogacające niniejszy poradnik o aspekt praktyczny.
Układ treści, swoją drogą bardzo obszernej, jest bardzo przejrzysty, spójny i logiczny. Zebranie danych w tabele, uchwycenie dygresji w ramkach, wytłuszczenie i wypunktowanie najważniejszych punktów sprawia, że podane treści są przystępne do przyswojenia i zapamiętania, a w razie potrzeby możemy łatwo wrócić i odnaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Poradnik spełnia swoją funkcję w każdym calu. Uczula na to, że na każdy projekt należy spojrzeć z kilku perspektyw – oczami klienta, wykonawcy zlecenia, zespołu podwykonawców, osób zarządzającymi wiedzą i ludźmi. Natomiast z perspektywy psychologa, szczególnie wartościową zaletą książki wydaje mi się to, iż pomimo faktu, że traktuje ona o tematyce pozornie oddalonej od kwestii międzyludzkich, to tak naprawdę uzmysławia nam, że wszelkie usługi oparte na technologii informatycznej są tworzone przez ludzi i dla ludzi, a z pominięcia tego faktu może wynikać wiele problemów i rozczarowań na każdym etapie pracy nad projektem. Wziąwszy to pod uwagę, autorzy podsuwają szeroki wachlarz rozwiązań, po które należy sięgnąć, aby uchronić się przed najczęściej popełnianymi błędami.
W dzisiejszych czasach, kiedy przepływ informacji jest niewyobrażalnie szybki i dostęp do wiedzy z niemalże każdej dziedziny jest względnie łatwy, taki poradnik może okazać się szczególnie przydatny. Człowiek częstokroć zagubiony w gąszczu wiadomości tak naprawdę traci orientację, w jaki sposób efektywnie rozwiązać dany problem lub gdzie znaleźć kompetentnego specjalistę. Dzięki konkretnym podpowiedziom zawartym w książce możemy zaoszczędzić wiele czasu, np. na szukanie narzędzi ułatwiających koordynację pracy ludzi pracujących na odległość nad jednym zleceniem, lub szukanie informacji o tym, w jaki sposób skonstruować umowę, aby gwarantowała ona bezpieczeństwo i satysfakcję zarówno dla klienta, jak i dla całego zespołu pracującego nad wykonaniem zlecenia.
Jako osoba na progu ukończenia studiów pozwolę sobie na końcową refleksję, że lektura niniejszego poradnika może być okazją do tego, aby spojrzeć na naszą wiedzę teoretyczną w sposób kreatywny, oraz zainspirować do pomysłu jej skomercjalizowania. Jest to o tyle istotne, że żyjemy w świecie, który oferuje nam dzisiaj tak wysoce rozwinięte rozwiązania technologiczne, a na uczelniach coraz bardziej widoczne są trendy transferu wiedzy do tworzenia innowacyjnych przedsiębiorstw.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7541-8, 9788324675418
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-10-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8725-1, 9788324687251
- Data wydania ebooka :
- 2013-10-07 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 13865
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Jak przeprowadzić projekt z sukcesem? (34)
- Jak prowadzić projekt? (34)
- Co robić w sytuacjach kryzysowych? (37)
- Jak być dobrym project managerem? (39)
- Jak porządkować komunikację z firmą wdrożeniową? (41)
- Myślimy o komunikacji już na etapie podpisywania umowy (42)
- Etap analityczny i projektowy (43)
- Testy i odbiór (45)
- Utrzymanie (46)
- Jak budować i rozwijać zespół technologiczny? (50)
- Przede wszystkim - wspólny cel i szacunek dla pracy innych (50)
- Dobra atmosfera (51)
- Elitarność i autorytet (52)
- Odpowiedzialność (53)
- Nowe technologie (53)
- Wymiana wiedzy (54)
- Jak zapewnić sprawną współpracę project managera i programistów? (56)
- Jaką wybrać metodykę? Scrum i Kanban (61)
- Metodyki zwinne (62)
- Jak działa Scrum? (63)
- Czym jest Kanban i jak może pomóc? (65)
- Jakie są różnice pomiędzy Scrumem a Scrumbanem? (67)
- Jaką metodykę wybrać? (67)
- Jak skutecznie zebrać wymagania? (70)
- Jak radzić sobie ze zmianami wymagań? (74)
- Wpływ zmian na projekt (76)
- Jak wdrażać zmiany? (77)
- Czym jest i co powinien zawierać projekt funkcjonalny? (81)
- Czym jest projekt funkcjonalny? (81)
- Jak przygotować projekt? (82)
- Projektowanie a użyteczność - podstawy podstaw (87)
- Co powinna zawierać dokumentacja techniczna? (94)
- Dokumentacja techniczna projektu (94)
- Dokumentacja wdrożeniowa (95)
- Dokumentacja użytkownika (95)
- Zawartość dokumentacji (96)
- Testowanie dokumentacji (100)
- Dedykowana platforma, oprogramowanie pudełkowe czy open source? (102)
- Platforma dedykowana (104)
- Oprogramowanie pudełkowe (105)
- Oprogramowanie pudełkowe zamknięte, oprogramowanie w formie dzierżawy (105)
- Mit rozwiązań komercyjnych (106)
- Oprogramowanie pudełkowe otwarte - open source (107)
- Licencje open source (109)
- Porównanie dostępnych opcji (111)
- Dla praktyków - najpopularniejsze platformy (113)
- Jak ocenić oprogramowanie pod kątem dalszego rozwoju? (115)
- Przede wszystkim - licencja (116)
- Portfolio wdrożeń (117)
- Wsparcie producenta (117)
- Dokumentacja (117)
- Architektura (118)
- Testy automatyczne (119)
- Historia dotychczasowych zmian (120)
- Jak w odpowiedzialny sposób poprawiać jakość techniczną projektu? (122)
- Motywacje i cele (123)
- Jak refaktoryzować? (125)
- Jak planować rozwój oprogramowania oraz pracę? (127)
- Obawy użytkowników (128)
- Organizacja wiedzy (129)
- Jak wypracować nawyki związane z jakością? (135)
- Jak wydawać kolejne wersje oprogramowania? (139)
- Ciągła integracja (139)
- Przed wdrożeniem (144)
- Wdrożenie (145)
- Sposób wdrażania (146)
- Jak i kiedy aktualizować kod platformy oraz jak dbać o jego bezpieczeństwo? (148)
- Zmiany wykonywane w trakcie wdrożenia (149)
- Śledzenie historii zmian (150)
- Testy i zarządzanie wersjami (151)
- Jak przejąć nieznany projekt od firmy trzeciej i dalej go rozwijać? (152)
- Dokumentacja i szkolenia (152)
- Wywiad i poznanie systemu (154)
- Uruchomienie i podstawowe czynności (154)
- Analiza kodu źródłowego (154)
- Zespół do zadań specjalnych (156)
- Testy jednostkowe (156)
- System kontroli wersji i śledzenie zmian (157)
- Dziennik (log) projektu i dokumentacja (157)
- Jak wybrać dostawcę hostingu i na co zwracać uwagę w umowach hostingowych? (160)
- Świadomy wybór firmy hostingowej (160)
- Po pierwsze: pytaj i zapisz w umowie lub regulaminie (161)
- Na co zwracać uwagę (161)
- Poziom jakości usług (163)
- Normy i standardy (164)
- Polska, Europa, świat (164)
- Umowa powierzenia przetwarzania danych (165)
- Co to jest SLA i jakie powinno mieć parametry? (169)
- Dostępność systemu (170)
- Tryb monitorowania, raportowania i eskalacji (171)
- Tryb zgłaszania problemów (172)
- Zakres asysty technicznej (172)
- Czas reakcji (172)
- Czas naprawy i obejścia błędu (173)
- Czas przywracania kopii zapasowych (173)
- Niezawodność sprzętu (174)
- Czas naprawy lub wymiany sprzętu (174)
- Przepustowość łączy i limity transferu (175)
- Dostępność sieci (175)
- Wirtualizacja. Jakie są plusy i minusy? (176)
- Czym jest wirtualizacja? (176)
- Wady i zalety (178)
- Najpopularniejsze technologie wirtualizacji (181)
- Czy to się opłaca? (182)
- Jak użyć chmury obliczeniowej do skalowania? (184)
- Wzorce pracy serwisów internetowych (184)
- Klęska urodzaju (186)
- W czym mogą pomóc nam chmury? (188)
- Jak migrować? (190)
- Jak bezpiecznie przetwarzać informacje? (198)
- Centrum przetwarzania (199)
- Serwery i osprzęt sieciowy (200)
- Systemy (202)
- Bazy danych (205)
- Jak bezpiecznie przetwarzać korespondencję masową? (211)
- Komponenty (211)
- Zgody i regulaminy (213)
- Zagrożenia i dodatkowa ochrona (214)
- Jakim testom bezpieczeństwa poddać aplikację? (217)
- Środowisko testowe (217)
- Głębokość testów (218)
- Wybór (223)
- Ustawiczne testowanie (224)
- System śledzenia błędów (225)
- Jak sprawić, aby pracownicy dbali o bezpieczeństwo danych? (226)
- Ufać czy kontrolować? (226)
- Zabezpieczenia (226)
- Kontrola administracyjna (227)
- Kontrola techniczna (227)
- Kontrola fizyczna (228)
- Kontrola prewencyjna, monitorująca i korygująca (228)
- Polityka czystego biurka i czystego ekranu (229)
- Jakie gwarancje powinna mi dawać firma wdrożeniowa? (232)
- Wdrożenie (233)
- Utrzymanie (238)
- Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych? (244)
- Chronić należy nie tylko dane osobowe (245)
- Klient sklepu internetowego nie jest anonimowy (245)
- Dane osobowe to nie tylko imię i nazwisko (245)
- Zbiór danych osobowych a baza danych w systemie informatycznym (246)
- Wymagania techniczne wobec oprogramowania sklepu (247)
- Zabezpieczenie transmisji przez internet (248)
- Kopie zapasowe (249)
- Dokumentacja i procedury (249)
- Konsekwencje prawne niezabezpieczenia danych (251)
- Podsumowanie (252)
- Na co zwracać uwagę przy współpracy z firmą informatyczną? (253)
- Jak reagować na przypadki niewłaściwego realizowania umowy przez wykonawcę? (255)
- Jak ma się zachować zamawiający wobec wykonawcy, jeśli aplikacja zawiera wady? (256)
- Jak dokumentować przypadki wadliwego wykonywania umowy? (258)
- Jakie problemy występują w praktyce w trakcie współpracy zamawiającego z wykonawcą? (260)
- Jakie są skutki odstąpienia od umowy z firmą wdrożeniową? (272)
- Prawne znaczenie protokołów odbioru (273)
- Jak obsługiwać i rozwijać oprogramowanie bez udziału wykonawcy? (276)
- Co się dzieje, jeśli wykonawca "bankrutuje" w trakcie realizacji umowy? (281)
- Wybrane zagadnienia z zakresu open source (283)
- Jak chronić wartość intelektualną? (287)
- Prawne zabezpieczenia własności intelektualnej w branży e-commerce (287)
- W jaki sposób zintegrować system księgowy ze sklepem? (296)
- Jakie systemy wymieniają dane? (296)
- Jakie dane są wymieniane? (298)
- Jak zapewnić sprawną komunikację? (301)
- Jak działa komunikacja ESB? (302)
- Platformy wymiany danych (303)
- Jak zaprojektować protokoły komunikacji? (306)
- Zależności pomiędzy protokołami (307)
- Zagadnienia projektowania (308)
- Bezpieczeństwo (311)
- Dokumentowanie protokołu (313)
- Jak monitorować komunikację oraz zapewnić jej ciągłość? (314)
- Wypadki chodzą po firmach (314)
- Monitorowanie komunikacji (316)
- Zapewnianie ciągłości komunikacji (320)
- Ciągłość i monitoring w ujęciu biznesowym (322)
- Co to jest wysoka dostępność? (324)
- Podstawy wysokiej dostępności (326)
- Wysoka dostępność jako proces (328)
- Czy Twój system jest wystarczająco dostępny? (328)
- Jak zapewnić dostępność bazy danych i aplikacji? (331)
- Redundancja sprzętowa (332)
- Nadmiarowość serwerów aplikacji (332)
- Replikacja bazy danych (333)
- Rozproszony system plików (335)
- Wirtualizacja (336)
- Chmury obliczeniowe (337)
- Czym jest skalowalność? (339)
- Po pierwsze - oprogramowanie (340)
- Po drugie - sprzęt (343)
- Skalowanie poziome warstwy aplikacji (344)
- Skalowanie warstwy bazy danych (346)
- Skalowanie warstwy przechowującej pliki (349)
- Gotowe rozwiązania (349)
- Dla praktyków (350)
- Co zrobić, jeśli sklep ma problemy wydajnościowe? (354)
- Monitoruj i wcześnie wykrywaj problemy (354)
- Stosuj pamięć podręczną - cache (355)
- Odciąż serwery aplikacji (355)
- Zainstaluj moduł mod_pagespeed (357)
- Stosuj osobny serwer bazy danych (357)
- Trzymaj sesje w bazie danych lub pamięci podręcznej (358)
- Dodawaj serwery aplikacji (358)
- Wybieraj dobre oprogramowanie (359)
- Ostatnie, ale nie mniej ważne - testuj (359)
- Co dalej? (359)
- Dla praktyków (359)
- Jak dbać o kopie zapasowe i szybkość ich przywracania? (361)
- Kopie zapasowe należy wykonywać (361)
- Archiwizacja danych a kopia zapasowa (361)
- RAID to nie kopia zapasowa (362)
- Na jakich nośnikach wykonywać i archiwizować kopie zapasowe (363)
- Systematyczność (364)
- Narzędzia (365)
- Odtwarzanie (366)
- Jak długo przechowywać (366)
- Jak uchronić się przed awarią centrum przetwarzania danych? (367)
- Procesy biznesowe w organizacji (367)
- Planowanie ciągłości działania (367)
- Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po awarii (368)
- Ile jest czasu na przywrócenie i ile danych można utracić (369)
- Zasoby i procesy biznesowe (369)
- Zagrożenia i ich wpływ (370)
- Przeciwdziałanie i odtwarzanie po awarii (371)
- Bilans korzyści (373)
- Jakie warunki powinna spełniać dostępna witryna internetowa? (376)
- Jak zapewnić dostępność do serwisu osobom niepełnosprawnym? (377)
- Testowanie serwisu (382)
- Korzyści (384)
- Jakie aspekty SEO wpływają na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania? (385)
- Bezbłędny i semantyczny kod HTML (386)
- Każda strona sklepu powinna mieć tytuł i opis (386)
- Mapa sklepu - plik sitemap.xml (388)
- Plik robots.txt (388)
- Przyjazne adresy URL (388)
- Odnośniki (389)
- Obrazki i ich opisy (390)
- Integracja z Google Analytics (390)
- Oznaczone dane strukturalne zgodnie ze schema.org (390)
- Integracja z serwisami społecznościowymi (391)
- Krótki czas ładowania stron = wyższa pozycja (392)
- Podsumowanie (392)
- Jak zwiększyć widoczność produktu w wyszukiwarce? (393)
- Google Rich Snippets - rozszerzony widok danych strukturalnych (393)
- Czym są dane strukturalne? (395)
- Od czego zacząć? (396)
- Jak optymalizować szybkość witryny? (399)
- Zmniejsz liczbę żądań HTTP (400)
- Minimalizuj rozmiar plików CSS i JavaScript (401)
- Pisz semantyczny kod HTML i unikaj skomplikowanych selektorów CSS (401)
- Włącz kompresję (403)
- Kompresuj pliki graficzne (403)
- Wykorzystaj pamięć podręczną przeglądarki (404)
- Używaj sieci dystrybucji treści (ang. CDN - Content Delivery Network) i rozprosz zasoby na kilka domen (405)
- Umieszczaj pliki arkuszy stylów CSS w sekcji <head> (406)
- Umieszczaj skrypty na końcu kodu HTML (407)
- Umieszczaj style CSS i skrypty JavaScript w zewnętrznych plikach (408)
- Optymalizacja szybkości ładowania witryn pod kątem urządzeń mobilnych (408)
- Jak wdrożyć wersję mobilną serwisu? (410)
- Czy ktoś pamięta jeszcze, co oznacza skrót WML? (411)
- Nadeszły czasy HTML5 i CSS3 (412)
- Projektowanie pod urządzenia mobilne (412)
- Brak kursora myszy (412)
- Grube palce (413)
- Niskie rozdzielczości powracają! (414)
- Niska przepustowość łącza (414)
- Responsive Web Design (415)
- Elastyczny układ strony (416)
- Elastyczne zdjęcia (418)
- CSS3 Media Queries (419)
- Testowanie (420)
- Responsive Web Design to nie jedyne słuszne rozwiązanie (421)
- Jakie testy powinny być przeprowadzane? (424)
- Testy użyteczności interfejsu użytkownika (ang. UI Tests) (425)
- Testy bezpieczeństwa (426)
- Testy obsługi sytuacji wyjątkowych (error handling tests) (427)
- Testy funkcjonalne, testy podstawowych scenariuszy i ścieżek (428)
- Testy regresyjne i testy dymne (smoke tests) (428)
- Testy przywracania systemu (recovery tests) (429)
- Testy obciążeniowe (430)
- Testy integracyjne (430)
- Jakie testy są obowiązkowe? (431)
- Jak napisać scenariusze testów funkcjonalnych? (432)
- Zakres testów (433)
- Założenia (434)
- Jak może wyglądać scenariusz? (434)
- Inne scenariusze testowe (437)
- Jak przetestować wydajność sklepu internetowego? (438)
- Co testować? (439)
- Jak testować? (439)
- Czym testować? (439)
- Jak testować integracje z systemami? (446)
- Czy warto testować? (447)
- Scenariusze testowe (447)
- Jak testować? (448)
- O czym należy pamiętać przy zmianie platformy? (450)
- Testy (450)
- Katalog produktów (452)
- Treści statyczne (452)
- SEO (453)
- Metody dostawy i płatności (454)
- Integracje (455)
- Poczta, domena, certyfikat SSL (455)
- Zgodność z prawem (456)
- W jaki sposób monitorować dostępność aplikacji? (457)
- Nie możesz zarządzać tym, czego nie mierzysz (457)
- Monitoring rozproszony geograficznie (458)
- Monitorowanie procesu zakupowego (458)
- Polecane narzędzia (458)
- Dostępność serwisu a jego wygląd w przeglądarce (459)
- Jakie są typy i zastosowania certyfikatów SSL w e-commerce? (460)
- Jakie dane zawierają certyfikaty? (460)
- Czy istnieje podział certyfikatów ze względu na moc szyfrowania? (461)
- Podział certyfikatów ze względu na sposób weryfikacji wraz z krótkim opisem procesu weryfikacji (461)
- Zastosowanie certyfikatów - gdzie stosować certyfikaty i dlaczego? (463)
Podziękowania (13)
Wstęp (15)
Informacje o autorach (19)
Rozdział 1. Zarządzanie projektem i komunikacja (33)
Rozdział 2. Projekt i dokumentacja (69)
Rozdział 3. Wybór platformy (101)
Rozdział 4. Jakość i rozwój oprogramowania (121)
Rozdział 5. Hosting (159)
Rozdział 6. Bezpieczeństwo danych (197)
Rozdział 7. Aspekty prawne (231)
Rozdział 8. Integracje (295)
Rozdział 9. Skalowalność i wysoka dostępność (323)
Rozdział 10. Interfejs użytkownika, SEO (375)
Rozdział 11. Porady praktyczne (423)
Skorowidz (467)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński (6) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii