|
Cześć! 😎
Nadszedł listopad!
To doskonały miesiąc na naukę, rozwijanie nowych umiejętności, ale przede wszystkim idealny czas na czytanie książek! 🍂📖
Sięgnij po tytuły, które kształcą liderów 👇😀📚
Spójrz na nowości Onepress!💥👇
✨Audiobooki w jesiennych cenach 👇📖✨
|
|
|
|
(audio) |
(audio) |
(audio) |
(audio) |
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy |
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego |
Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności |
O tym, co ważne. Jak radzić sobie z przeciwnościami i żyć spełnionym życiem |
Lidia Buksak |
Robert B. Cialdini |
Peter Hollins |
Joshua Becker |
|
54,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
39,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
37,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
49,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
|
|
|
(audio) |
(audio) |
(audio) |
(audio) |
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie |
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy |
Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym |
12 reguł sukcesu |
Dale Carnegie & Associates |
Tomasz Sędzimir |
Ryan Holiday |
Bob Proctor |
|
49,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
67,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
49,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
49,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
🟣 KSIĄŻKA W PROMOCJI TYGODNIA 🟣
✨"Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców" Norbert Oruba ✨
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
|
|
|