Witamy na półmetku wakacji :) |
|
Drogi Czytelniku,
Od dziś do 9 sierpnia włącznie na Onepress.pl przy zakupie 2 książek w dowolnym formacie, jedną z nich otrzymasz o 50% taniej. W parze się opłaca! :)
Buszuj w książkach jak w zbożu, bo jako jedne z niewielu rzeczy na świecie nie uczulają, a uodparniają! Naszą psyche od zapomnienia :)
Lista tytułów »
|
|
|
Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? [nowość]
Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
|
|
Jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał? [nowość]
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca.
|
|
01 niezwykłych pomysłów na biznes
Obok poważnych biznesowych przedsięwzięć znaleźć tu można pomysły pełne humoru, o niebanalnym pochodzeniu i zastosowaniu. Wszystkie łączy kreatywność ludzi, którzy łamią stereotypy i idą pod prąd dotychczasowych schematów. Jedni dzięki temu zostali milionerami, inni zarabiają na godne życie, ale wszyscy są na swoim.
|
|
Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie
Drugie wydanie znakomitej książki Pawła Rudzkiego pozwoli Ci zrozumieć zasady, na jakich opiera się szybkie czytanie, i rozpocząć regularne ćwiczenia. Zdziwisz się, jak błyskawicznie nastąpi radykalna zmiana. Twój mózg i Twoje oczy przyzwyczają się do nowych warunków, a efektywność czytania, czyli iloczyn szybkości i zrozumienia, poszybuje w górę.
|
|
Startup w 7 dni.
Dan Norris to nie byle kto — to niezwykle uparty przedsiębiorca, który założył niejedną firmę i... poniósł niejedną porażkę, zanim zrozumiał, jak powinien się do tego zabrać. Teraz chce się podzielić swoją wiedzą, opowiedzieć, co warto, a czego nie warto robić przy zakładaniu firmy. Od czego zacząć, jak testować produkty i jak błyskawicznie znaleźć klientów gotowych kupić to, co sprzedajesz.
|
|
|
|