Drogi Czytelniku!
Jeżeli planujesz podróż po świecie książek w klasie biznes i nie lubisz przepłacać -- już teraz zaplanuj, jakie tytuły chcesz zabrać ze sobą!
Wybieraj spośród książek jeszcze nie wydanych, a za tytuły kupione w przedsprzedaży zapłacisz nawet o 15% mniej! Więcej szczegółów na temat przedsprzedaży znajdziesz
tutaj >>
Życzę miłej podróży po nieodkrytych lądach biznesu!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
Aktualnie w przedsprzedaży m.in.:
|
|
|
Wszyscy patrzą na mnie!
Przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych badania dowodzą, że nie śmierć, węże, wojna czy zakaźne choroby wywołują w nas największe przerażenie, ale właśnie przemawianie przed publicznością! Wśród Amerykanów krąży żart, że większość ludzi wolałaby sama znaleźć się w trumnie, niż wygłosić przemówienie na czyimś pogrzebie. Dlaczego tak się dzieje? Przecież nie zdarzy się nic strasznego, jeśli staniesz przed grupą osób i przez parę chwil o czymś poopowiadasz. A mimo to jesteś zdenerwowany.
Czym jest ta straszliwa trema? Według krótkiej, słownikowej definicji "to podniecenie połączone z lękiem, obawą i zdenerwowaniem, zwykle utrudniające koncentrację i możliwość działania". Jeśli jednak czujesz, że Twój dreszczyk emocji zamienia się w poczucie zagrożenia w sytuacji, gdy występujesz przed publicznością i jesteś narażony na jej krytykę, jeśli odczuwasz panikę na samą myśl o publicznym wystąpieniu bez względu na stopień swojego przygotowania albo tracisz zaufanie do samego siebie, nie będąc w stanie kontrolować sytuacji, ta książka to Twoje wybawienie!
|
|
Sukces to tylko odpowiednia liczba powtórzeń
Zacznijmy od szkolnego quizu. Czy wiesz, kto jest autorem słów: "Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca"? To prosty marynarz, osierocony jako nastolatek, zadłużony po uszy, któremu nie dane było skończyć gimnazjum. Ten sam, który po kilku latach opublikował swoją pierwszą powieść, został kapitanem samotnie odbywającym rejsy oraz szczęśliwym mężem i ojcem. Po dziś dzień nazywają go Słowackim Wysp Tropikalnych, a rocznica jego śmierci została wpisana do kalendarza rocznic UNESCO.
Zastanawiasz się pewnie, dlaczego opowiadam Ci o Josephie Conradzie? Uważam, że warto wybrać go na ojca chrzestnego swojego sukcesu. Ważne, byś jak on spisał swoje własne zasady sukcesu i nauczył się zmieniać marzenia w rzeczywistość. I by ta Twoja nowa rzeczywistość była o stokroć lepsza niż życie, które wiedziesz dzisiaj.
|
|
Myśl, działaj, zmieniaj rzeczywistość
Stworzony przez autora książki Model Produktywnego Myślenia thinkx powstał jako efekt wieloletnich badań nad zjawiskiem kreatywności i metodami poprawiania sprawności umysłu, stosowanymi między innymi przez NASA. Trzymasz w ręku podręcznik produktywnego myślenia, który pozwoli Ci w sposób zdyscyplinowany i powtarzalny generować większą liczbę lepszych pomysłów w krótszym czasie. Na końcu książki znajduje się słowniczek z terminologią produktywnego myślenia i kluczowymi narzędziami, a także przykład zastosowania Modelu Produktywnego Myślenia w praktyce.
|
|
Czy masz sprawdzoną metodę na wyścig biurowych szczurów?
Jakieś 100 tysięcy lat temu nasi protoplaści tańczyli wokół świeżo upolowanej zwierzyny, ciesząc się z kolejnego zawodowego sukcesu o prawdziwie mamucich rozmiarach. Od tego momentu minął szmat czasu, a ludzkość ewoluowała. W rezultacie zrezygnowaliśmy ze zdrowego trybu życia na łonie natury, przesiadając się do wywołujących bóle zatok, klimatyzowanych pomieszczeń biurowych. Porzuciliśmy również dotychczasowy sposób porozumiewania się, polegający na warczeniu, pomrukiwaniu i waleniu pięściami, wybierając metody bardziej neutralne, takie jak podawanie ręki i wymienianie się nieszczerymi uprzejmościami.
Jednak nasze życie od zawsze koncentrowało się i koncentruje na nieustannej walce o byt - tyle tylko, że dziś Twoja mała wojna toczy się każdego dnia w przestrzeni biurowej. Aby przetrwać i nie pozwolić się pożreć, musisz stale zdobywać i rozwijać nowe, cenne umiejętności.
|
|
Kreowanie markowej rzeczywistości
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę -- nowy przedmiot rynkowego pożądania -- i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|