|
🔥Nowa książka Davida Allena!🔥
Twórcy przełomowej metody GTD (Getting Things Done)!
Getting Things Done w praktyce.
👉10 kroków do efektywności bez stresu👈
Odzyskaj kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości.
Książka dla doświadczonych praktyków GTD, jak i osób początkujących.
Ciesz się życiem pełnym bezstresowej efektywności.
Efektywność stała się bardzo ważna. Wymagamy jej od siebie i innych. Bycie produktywnym nie jest jednak łatwe. W natłoku zadań, newsów, e-maili i innych rozpraszaczy uwagi trudno o właściwe zarządzanie czasem, dokonywanie odpowiednich wyborów i konsekwentne realizowanie wyznaczonych celów, a skutkiem popełnionych błędów, poza niepowodzeniem, jest narastający stres i poczucie przytłoczenia. Na szczęście tak być nie musi.
👉 Dzięki metodzie Getting Things Done wykonasz wszystkie ważne zadania, zwiększysz swoją kreatywność, a dodatkowo odzyskasz spokój i radość z życia.
Ta książka, to wyjątkowo przystępny podręcznik praktycznego stosowania metody GTD. Wyjaśniono tu wszystkie potrzebne zasady i prawidła oraz wskazano cele do osiągnięcia na poszczególnych etapach.
✅ W każdym rozdziale przedstawiono wyzwanie, z którym musisz się uporać, techniki pracy, szereg porad, a także nieco bardziej szczegółowe wskazówki.
✅ Dowiesz się również, jak monitorować swoje postępy.
✅ Podręcznik zawiera łatwe do przyswojenia zagadnienia, z którymi można zapoznać się w niemal dowolnej kolejności.
✅ Został przygotowany tak, aby stanowić możliwie jak najprzydatniejszy zestaw instrukcji, z którego skorzystają zarówno doświadczeni praktycy GTD, jak i osoby początkujące.
Przekonaj się, jak bardzo satysfakcjonująca jest osobista efektywność!
Więcej o Autorach ⬇️
David Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii.
Dr Brandon Hall - specjalizuje się w nauczaniu, jak osiągać ambitne cele osobiste. Uczestniczy w konferencjach na całym świecie. Pracował z takimi firmami jak IBM, Apple, GE, Cisco, Microsoft, a także z Departamentem Obrony Stanów Zjednoczonych.
👉 Przygotowaliśmy promocję na pozostałe książki tego Autora ❗
✔ Książki drukowane -30%
✔ Ebooki -50%
✔ Audiobooki po 12.90 zł
Efektywnego dnia! ;)
|
|
|