|
🔥Dzisiejsza premiera!🔥
Najnowsza książka Briana Tracy'ego już jest w sprzedaży!
Kanadyjskiego pisarza bestsellerowych książek na temat negocjacji biznesowych, rozwoju osobistego, motywacji i psychologii sukcesu.
Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem, pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najlepsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz mnóstwo sztuczek pozwalających zwiększać produktywność w domu i w pracy.
Praca, praca... a po pracy wyprawa!🗺️🚴
Wraz z Wydawnictwem Bezdroża, przygotowaliśmy wyjątkową promocję na świetne przewodniki.
Szczególnie mocno polecamy serię Ucieczki z miasta, która jest bestsellerową nowością! Zbiór kilkudziesięciu pomysłów na wycieczki - na pół dnia, na cały dzień i na weekend. Skorzystaj z propozycji wypadów w interesujące, często niebanalne i rzadko odwiedzane miejsca, do których można dotrzeć w kilkadziesiąt minut.
A już jutro premiera książki Artura Jabłońskiego!
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
👉Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
👉Zrealizuj założone cele biznesowe
👉Wygeneruj nowe leady
Efektywnego dnia! 💪🙂
|
|
|