|
Cześć! 😎
Nie ma to jak zacząć tydzień, ze świeżą głową i nowymi pomysłami! Wkrocz w tę jesień z przytupem!!
Sprawdź tytuły, które pomogą Ci budować przewagę rynkową! 😀👇
⏬ Wolisz wersje elektroniczne książek? ⏬😃
|
|
|
|
(ebook) |
(ebook) |
(ebook) |
(ebook) |
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni |
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu |
Strategiczne podejście do działania w social mediach |
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania |
Mirosław Skwarek |
Morgan Housel |
Anna Ledwoń-Blacha |
dr Katarzyna Czyż |
|
59,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
49,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
49,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
44,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
|
|
|
(audio) |
(audio) |
(audio) |
(audio) |
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych |
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie |
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! |
Mistrz efektywnej nauki. Zaawansowane metody przyswajania wiedzy i doskonalenia umiejętności |
Jarosław Gibas |
Dale Carnegie & Associates |
Klaudia Pingot |
Peter Hollins |
|
54,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
49,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
59,00 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
|
39,90 zł
|
|
najniższa cena z 30 dni
|
|
✨JUTRO PREMIERA 👇📖✨
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana😎
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:
👉 zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.)
👉 znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
👉 najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem , jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
🎈🎉 Weź udział w KONKURSIE🎈🎉
Jeśli znasz odpowiedź na pytanie: Jak zrobić #DobrePierwszeWrażenie , weź udział w naszym konkursie! 😀
Do wygrania niesamowite szkolenie z Michałem Rusinkiem i Aleksandrą Pakułą, zestaw książek Onepress oraz bony do wykorzystania w naszej księgarni 😀😃
👇Koniecznie sprawdź szczegóły! 🎉👇
|
|
|