Jak przejść od słów do zysków? [premiera] |
|
Drogi Czytelniku!
Co jest najcenniejsze w biznesie? Notes z kontaktami do odpowiednich osób! Kim jest owa "odpowiednia osoba"? To ktoś, kto Cię zna na tyle dobrze, by móc Cię polecić potencjalnym klientom i partnerom biznesowym, którzy z kolei na tyle dobrze znają Twojego znajomego, że zaufają jego rekomendacjom... Na tym w skrócie polega networking. Piszą o nim Grzegorz Turniak i Witold Antosiewicz w książce pt. Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych.
W networkingu skupiamy się przede wszystkim na procesie budowania zaufania, opartym na autentyczności relacji, a nie na szybkim "złapaniu" klienta. Atmosfera zaufania i wzajemności to podstawa trwałej i owocnej relacji biznesowej. W dłuższej perspektywie takie działanie się bardzo opłaca, ponieważ klient, który ma do nas zaufanie nie tylko sam do nas wielokrotnie powraca z zamówieniami, ale też chętnie poleca nas dalej. Zatem, jeśli chcesz przejść od słów do zysków, bądź parterem, na którym zawsze można polegać - ludzie chętnie się odwzajemniają. - więcej o networkingu dowiesz się z wywiadu, jaki przeprowadziliśmy z autorami.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS
Pamiętaj, że jeszcze do końca tygodnia trwa konkurs Czytanie przynosi owoce!. Wielu już wygrało, wielu jeszcze wygra!
|
|
|
Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!
Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.
|
|
W grzeczności siła
Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!
|
|
Ważne, by wiedzieć gdzie nacisnąć
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
|
|
Porywając tłum
Jeśli zechcesz, zostaniesz lewitującym metr nad ziemią płomiennym mówcą. Zobacz to -- Ty przed publicznością, całą swoją postawą prezentujący pewność siebie i fachowość. Rzucasz celny dowcip, a następnie poważniejesz w mgnieniu oka. Harmonijnie wykorzystujesz elementy ruchu, modulację głosu, celne puenty i inteligentne riposty. Tak, to właśnie Ty. Koniec z nieśmiałością, uczuciem gorąca, trzęsącymi się kolanami. Twoje wystąpienia nareszcie przypominać będą perły retoryki. Twoje prezentacje podbiją serca audytorium. A egzamin ustny zdasz już przy pierwszych słowach. To tylko kwestia treningu.
|
|
Niech Cię zrozumieją!
Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.
Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!
|
|
Porozmawiajmy o konkretach...
Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!
|
|
|
|