Jak grzeczne dziewczynki robią to w Polsce? [nowości] |
|
Drogi Czytelniku i Droga Czytelniczko!
Zwykle pisząc do Ciebie używam formy męskiej, zakładając w domyśle cichą akceptację Pań dla zwrotu "Drogi Czytelniku", tym razem jest inaczej, ponieważ są ku temu powody...
Właśnie ujrzało światło dzienne drugie polskie wydanie naszego absolutnego bestsellera:
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Decydując się na wznowienie, postanowiliśmy oddać głos Polkom i zapytać:"jakie błędy w pracy popełnia polska grzeczna dziewczynka?" Na nasz apel odpowiedziały Czytelniczki z całego kraju i tak ciekawie opisały specyfikę rodzimego rynku w kontekście obecności na nim kobiet, że zdecydowaliśmy się stworzyć z ich opowieści dodatkowy rozdział książki. Wszystkich ciekawych tego, jak wygląda grzeczna dziewczynka między Odrą i Bugiem, zapraszam do lektury!
Aby nie sprawdzać odporności newslettera na rozciąganie oraz nie nadużywać Twojej cierpliwości, o pozostałych nowościach nie rozpisuję się szeroko, prezentuję je poniżej -- poświęć im chwilę swojego czasu, naprawdę warto, szczególnie Logo Design Love powinno zwrócić Twoją uwagę, w końcu świat reklamy nie mógł się doczekać polskiej edycji tego tytułu!
Gorąco polecam!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
Nowości księgarni Onepress.pl:
|
|
|
Grzeczna dziewczynka nie dostanie awansu -- także w Polsce!
"Grzeczne dziewczynki zazwyczaj świetnie czują się na ciepłej, bezpiecznej posadce. Dobrze sprawdzają się na swoim stanowisku, są sumienne i poukładane, nie wadzą nikomu. (…)
Niegrzeczna dziewczynka za często mówi to, co myśli, i za bardzo pyskuje. Czasem obrywa za to po nosie, wplątuje się w konflikty albo dostaje wypowiedzenie. Ale podnosi się i radzi sobie jeszcze lepiej niż poprzednio. Dostaje jeszcze lepsze stanowisko, jeszcze bardziej wymagające i odpowiedzialne. Czasem zakłada własną firmę. (…)
Może jest jej trudniej, ale częściej dostaje awans od życia." -- Beata Rzepka, coach kariery
|
|
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"?
Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
|
|
Dlaczego geniusze nie są milionerami?
W tej książce Gary Belsky, nagradzany dziennikarz, i Thomas Gilovich, jeden z wiodących ekspertów w tej nowej, rozwijającej się dopiero dziedzinie, wyjaśniają, dlaczego ludzie wydają, inwestują, oszczędzają, pożyczają i - co najważniejsze - marnują pieniądze. W dowcipny i przystępny sposób omawiają różnego rodzaju zjawiska (dawanie napiwków, hazard, katastrofy samolotów, loterie i teleturnieje), aby na ich przykładzie przedstawić założenia ekonomii behawioralnej. Nade wszystko jednak autorzy podają dziesiątki praktycznych wskazówek, które umożliwiają eliminację czynników skłaniających Cię do podejmowania mniej trafnych decyzji finansowych.
|
|
Udoskonalony Master Mind
Ta książka stanowi doskonały zestaw przyrządów nawigacyjnych. Pozwoli Ci odkryć i odmienić Twój wewnętrzny świat. Wyobraź sobie, że Twoje życie stanowi spełnienie największych pragnień, a nie najgorszych lęków. Jest to łatwiejsze, niż przypuszczasz! Twoja przyszłość kształtuje się właśnie tu i teraz, w Twojej świadomości i podświadomości. Twoje wyobrażenia oraz to, w co wierzysz, leżą u podstawy wszystkich Twoich rzeczywistych doświadczeń. Jeśli oparte na negacji życie emocjonalne znajduje swoje odzwierciedlenie w warunkach zewnętrznych, odwrotna sytuacja z pewnością również jest możliwa. I tylko czeka, byś ją przywołał do siebie.
|
|
Na dobry początek przygody z NLP
Ten uniwersalny podręcznik jasno, profesjonalnie i bardzo szczegółowo omawia zasady oraz metody stosowania programowania neurolingwistycznego. Odnajdziesz tu perfekcyjnie usystematyzowaną wiedzę, połączoną z kursem praktycznym, gotowym do wykorzystania. Jeśli więc jeszcze nie wiesz, czym jest NLP, albo już wiesz, ale nie masz pojęcia od czego zacząć, zacznij od tej książki!
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|