Dwie świetne premiery w tym tygodniu: „Biblia sprzedaży” i „Metoda Running Lean” |
|
Sprzedawco!
Oddajemy dziś w Twoje ręce coś naprawdę wyjątkowego, coś co w jednym miejscu gromadzi całą potrzebną Ci wiedzę, której okruszki i fragmenty musiałeś do tej pory mozolnie zbierać z wielu różnych źródeł. Poznaj "Biblię sprzedaży" Arkadiusza Bednarskiego!
„Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.”
Praktyku!
Szefie, dyrektorze, właścicielu, przedsiębiorco, deweloperze, programisto, kreatorze – tak jest! To książka dla Was. Ten świetny przewodnik po modelu Lean Startup to cały worek wskazówek dla jego efektywnego wykorzystania. Weź pod lupę "Metodę Running Lean"
To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać.
Dan Martell, założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu
Ps. Przypominamy, że dziś ostatni dzień HAPPY HOUR
Śledźcie nasz profil na Facebooku - tam podamy informację o starcie promocji :)
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Idźcie zatem i sprzedawajcie!
Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.
|
|
Wizja testowana w praktyce
Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.
|
|
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
|
|
Strategie nie dla harcerzyków! [przedsprzedaż]
Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
|
|
Przestań myśleć schematycznie - czas rozwinąć skrzydła [przedsprzedaż]
Czas nie jest Twoim przyjacielem. Okiełznanie go wymaga sprytu, determinacji i bezkompromisowości. Programy zarządzania czasem starego typu kładły ogromny nacisk na przyszłość. Lista zadań do wykonania ciągnęła się w nieskończoność. Zapomnij o tym. Najwyższa pora, byś uporządkował chaos wokół siebie, uwolnił się od potrzeby podobania innym, podporządkowania listom, poddawania lękom i naciskom. Poznaj rewolucyjny, nieliniowy sposób radzenia sobie z czasem.
|
|
|
|