Cześć! 😎
Lato w pełnym rozkwicie! 🌞🌲📖😀
Niezależnie od tego, czy zamierzasz odwiedzić dalekie kraje czy odkrywać malownicze zakątki w pobliżu... audiobook może Ci towarzyszyć wszędzie 🌻
To najlepsza książka na podróż. Do samochodu, pociągu, na wędrówkę 🏔️ A wystarczy Ci jedynie... smartfon 😉📱
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy 👇🏼😀
👇🏻✨ Dzisiejsze PREMIERY ✨👇🏻
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia? Wykorzystaj tę wiedzę w praktyce i nie dopuść do katastrofy! Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Dobra wiadomość jest taka, że ta książka zawiera te informacje.