ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów Joanna Macalik - okładka książki

Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów Joanna Macalik - okładka książki

Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów Joanna Macalik - okładka audiobooka MP3

Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów Joanna Macalik - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
198
     PDF

Ebook

27,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i funkcje muzeum jako specyficznego podmiotu rynku kultury, a także przedstawiono funkcjonujące typologie i formy działalności tych instytucji w warunkach polskich. W rozdziale II omówiono komunikację marketingową w działalności muzeum: pojęcia i specyfikę marketingu kultury oraz formułowanie i wybór strategii marketingowej w podmiotach na tym rynku, w tym zwłaszcza w muzeach. Następnie poddano analizie pojęcie komunikacji marketingowej w odniesieniu do specyfiki rynku kultury. Szczególną uwagę poświęcono koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej. W rozdziale III zaprezentowano wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych wśród menedżerów marketingu w muzeach. W rezultacie w IV rozdziale zaprezentowano autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum, wskazano na kluczowe implikacje menedżerskie oraz dobre praktyki.

Wybrane bestsellery

Joanna Macalik

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności