Zarządzanie uczelnią cyfrową
- Autor:
- Łukasz Sułkowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 462
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Zarządzanie uczelnią cyfrową
Wybrane bestsellery
-
Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz analizy porównawczej fuzji uczelni, w publikacji zgł...(56.28 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Z recenzji W ujęciu ogólnym warto zwrócić uwagę na atuty pracy, do których zaliczam przede wszystkim relewantność tematyki metodycznej tj. koncentracji uwagi na roli oraz metodyce rzetelnie aplikowanego podejścia mieszanego w badaniach podejmowanych na gruncie nauk o zarządzaniu. Warto także zwr...
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka "Zarządzanie uczelnią cyfrową" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie uczelnią cyfrową" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie uczelnią cyfrową" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-2257-4, 9788301222574
- Data wydania ebooka:
- 2022-06-30 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 217907
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- Część I. Zintegrowane zarządzanie instytucjami szkolnictwa wyższego
- Rozdział 1. Istota zarządzania uczelniami
- 1.1. Uczelnia przyszłości
- 1.2. Organizacja uniwersytetów I fali
- 1.3. Organizacja uniwersytetów II fali
- 1.4. Uniwersytety posthumboldtowskie
- 1.5. Organizacja uczelni III fali
- 1.6. Organizacja uczelni IV fali
- 1.7. Cztery fale organizacji uczelni
- 1.8. Autonomia uniwersytetu i wolność nauki
- Rozdział 1. Istota zarządzania uczelniami
- Rozdział 2. Model zarządzania uczelnią perspektywa zintegrowana
- 2.1. Nadzór akademicki a zarządzanie uczelniami
- 2.2. Zarządzanie uczelnią
- 2.3. Ład akademicki i nadzór nad uczelniami
- 2.4. Modele ładu akademickiego w różnych krajach
- 2.5. Nadzór a zarządzanie uczelnią
- 2.6. Koncepcje ładu akademickiego
- 2.7. Krytyka menedżeryzmu i korporacyjności w zarządzaniu uczelnią
- Rozdział 3. Transformacje instytucji szkolnictwa wyższego
- 3.1. Źródła transformacji uczelni
- 3.2. Uniwersytet neoliberalny idea i krytyka
- 3.3. Internacjonalizacja szkolnictwa wyższego
- 3.4. Dywersyfikacja strategii oraz stratyfikacja zarządzania uczelniami
- 3.5. Powszechność kształcenia wyższego
- 3.6. Korporatyzacja zawodu akademika
- 3.7. Nauka przemysłowa oraz akademicka
- 3.8. Prywatyzacja i specjalizacja kształcenia
- Rozdział 4. Przywództwo akademickie
- 4.1. Przywództwo w uczelni
- 4.2. Koncepcje przywództwa akademickiego
- 4.3. Role kierownicze w uczelniach
- 4.4. Przywództwo cyfrowe w uczelniach
- Część II. System organizacyjny uczelni
- Rozdział 5. Strategia i misja akademicka
- 5.1. Zarządzanie strategiczne w uczelni
- 5.2. Historyczne zmiany misji i strategii akademickiej
- 5.3. Formacje i strategie uczelni
- 5.4. Biznesowe koncepcje strategii w uczelniach
- Rozdział 5. Strategia i misja akademicka
- Rozdział 6. Kultura i tożsamość organizacyjna uczelni
- 6.1. Kultura i tożsamość organizacyjna
- 6.2. Modele kultur organizacyjnych
- 6.3. Rodzaje kultur organizacyjnych
- 6.4. Ewolucja kultur akademickich
- 6.5. Zanikanie tradycyjnych kultur uniwersytetów
- 6.6. Kultura kontroli w uczelni
- 6.7. Proces zmiany kulturowej
- Rozdział 7. Struktury organizacyjne i władza w uczelniach
- 7.1. Struktury organizacyjne
- 7.2. Struktury organizacyjne uczelni
- 7.3. Władza w organizacjach
- 7.4. Zmiany struktur władzy w uczelniach
- Część III. Misje uczelni
- Rozdział 8. Zarządzanie nauką
- 8.1. Znaczenie działalności naukowej uczelni
- 8.2. Zarządzanie działalnością badawczą uczelni
- 8.3. Międzynarodowe rankingi doskonałości naukowej
- 8.4. Krytyczne spojrzenie na zarządzanie nauką
- Rozdział 8. Zarządzanie nauką
- Rozdział 9. Zarządzanie dydaktyką
- 9.1. Znaczenie zarządzania kształceniem wyższym
- 9.2. Zarządzanie jakością kształcenia
- 9.3. Zmiany systemów jakości
- 9.4. Metody i narzędzia zarządzania jakością w edukacji
- 9.5. Krytycznie o zarządzaniu jakością kształcenia
- Rozdział 10. Zarządzanie trzecią misją
- 10.1. Istota trzeciej misji
- 10.2. Cele trzeciej misji uczelni
- 10.3. Zarządzanie trzecią misją
- 10.4. Różnorodność i tolerancja w uczelni
- 10.5. Zrównoważony rozwój w szkolnictwie wyższym
- Część IV. Zarządzanie obszarami funkcjonalnymi uniwersytetów
- Rozdział 11. Zarządzanie kapitałem ludzkim i talentami w uczelniach
- 11.1. Człowiek w uczelni
- 11.2. Trzy paradygmaty zarządzania ludźmi w uczelni
- 11.3. Transformacje zarządzania kapitałem ludzkim w uczelniach
- 11.4. Zarządzanie kapitałem ludzkim w uczelniach i przedsiębiorstwach
- 11.5. Szkoły wyższe a obszary funkcji kadrowych
- 11.6. Planowanie zasobów ludzkich (planowanie personalne)
- 11.7. Rola rekrutacji w uczelniach
- 11.8. Problemy motywowania pracowników
- Rozdział 11. Zarządzanie kapitałem ludzkim i talentami w uczelniach
- Rozdział 12. Marketing w szkolnictwie wyższym
- 12.1. Ambiwalencja marketingu akademickiego
- 12.2. Koncepcje działalności marketingowej uczelni
- 12.3. Marka uniwersytetu
- 12.4. Komunikacja marketingowa w uniwersytetach
- 12.5. Marketing wewnętrzny oraz społeczna odpowiedzialność uniwersytetu
- Rozdział 13. Policzalność uczelni
- 13.1. Koncepcja policzalności (accountability)
- 13.2. Rachunkowość uniwersytetów
- 13.3. Rozliczalność i profesjonalizacja zarządzania uczelniami publicznymi
- 13.4. Pomiar efektywności działalności uniwersytetów
- 13.5. Pomiar kapitału intelektualnego w uczelniach
- 13.6. Sprawozdawczość kapitału intelektualnego w szkołach wyższych
- 13.7. Zastosowanie raportowania kapitału intelektualnego uczelni na świecie
- Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą i informacją w instytucjach szkolnictwa wyższego
- 14.1. Zarządzanie wiedzą
- 14.2. Zarządzanie wiedzą w uczelniach
- 14.3. Taksonomie wiedzy w szkolnictwie wyższym
- 14.4. Koncepcje zarządzania wiedzą w uczelniach
- 14.5. Technologie informacyjno-komunikacyjne w ZW w uczelniach
- Część V. Zarządzanie zmianą i procesami w szkolnictwie wyższym
- Rozdział 15. Zarządzanie zmianą i restrukturyzacja uczelni
- 15.1. Zarządzanie zmianą w uczelni
- 15.2. Zarządzanie zmianą kulturową w uczelni
- 15.3. Istota restrukturyzacji w uczelniach
- 15.4. Typologie restrukturyzacji uniwersytetów
- Rozdział 15. Zarządzanie zmianą i restrukturyzacja uczelni
- Rozdział 16. Zarządzanie procesowe i projektowe w uczelni
- 16.1. Projektyzacja zarządzania
- 16.2. Procesy oraz projekty w szkolnictwie wyższym
- Rozdział 17. Fuzje, przejęcia i alianse strategiczne uczelni
- 17.1. Rola fuzji uniwersytetów
- 17.2. Kooperacja, koordynacja oraz konsolidacja szkół wyższych
- 17.3. Ograniczenia fuzji szkół wyższych
- 17.4. Fale konsolidacji na świecie
- 17.5. Warunki brzegowe powodzenia fuzji uniwersytetu
- Część VI. Zarządzanie uniwersytetem przyszłości
- Rozdział 18. Wpływ pandemii COVID-19 na szkolnictwo wyższe
- 18.1. Wpływ pandemii COVID-19 na cyfryzację organizacji
- 18.2. Skutki pandemii dla uczelni
- 18.3. Wymuszony e-learning w pandemii
- Rozdział 18. Wpływ pandemii COVID-19 na szkolnictwo wyższe
- Rozdział 19. Transformacja cyfrowa uczelni
- 19.1. Transformacja cyfrowa świata
- 19.2. Organizacje ery cyfrowej
- 19.3. Transformacja cyfrowa w uczelniach
- Rozdział 20. Paradygmaty organizacyjne uniwersytetu
- 20.1. Paradygmaty organizacyjne
- 20.2. Funkcjonalistyczny paradygmat uczelni
- 20.3. Interpretatywna wizja szkoły wyższej
- 20.4. Krytyczny obraz uniwersytetu
- 20.5. Postmodernistyczny uniwersytet?
- 20.6. Analiza porównawcza paradygmatów organizacyjnych uczelni
- Wnioski
- Bibliografia
- O autorze
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie uczelnią cyfrową Łukasz Sułkowski (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.