Zarządzanie projektami IT w małym palcu
- Autorzy:
- Susan Snedaker, Nels Hoenig
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 488
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Zarządzanie projektami IT w małym palcu
Kierujesz projektami IT w przedsiębiorstwie? Zarządzasz działem IT? A może chcesz podnieść swoje kwalifikacje, aby zwiększyć konkurencyjność na rynku pracy? Zarządzanie projektami IT to specyficzna dziedzina wiedzy. Kierowanie zespołem projektowym, uwzględnianie wymagań użytkowników i osób finansujących projekt, szybkie reagowanie na zmiany w specyfikacjach oraz rozwój technologii, kontrola jakości i przede wszystkim zachowywanie terminów -- to wszystko sprawia, że osoba zarządzająca projektem IT musi posiadać rozległą wiedzę i powinna współpracować ze wszystkimi komórkami przedsiębiorstwa.
"Zarządzanie projektami IT w małym palcu" to książka będąca kompendium wiedzy na temat zarządzania projektami IT. Czytając ją, poznasz zasady efektywnego kierowania projektem tak, aby zmieścić się w wyznaczonym budżecie i terminie. Dowiesz się, w jaki sposób uwzględniać politykę i strukturę korporacji w sterowaniu projektem, a także jak skompletować zespół i prawidłowo zdefiniować cele. Nauczysz się kontrolować jakość prac, zarządzać zmianami i reagować na sytuacje krytyczne. Przeczytasz także o procedurze zamykania projektu, przygotowywaniu dokumentacji i raportów oraz procesie odbioru projektu przez klienta.
W książce omówiono:
- Czynniki sukcesu projektu
- Wpływ polityki i strategii korporacji na zarządzanie projektem
- Definiowanie projektu
- Tworzenie zespołu projektowego i zarządzanie nim
- Organizacja prac nad projektem
- Kontrolowanie jakości
- Zarządzanie zmianami i ryzykiem
- Testowanie produktów projektu
- Zamknięcie projektu
Jeśli chcesz, aby zarządzane przez Ciebie projekty kończyły się sukcesem,
koniecznie przeczytaj tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę nauk...
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło równ...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach ...(21.95 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Metoda opracowana przez autora działa u każdego, kto jest wystarczająco zmotywowany, by zmienić swoje życie – poprawić jakość swojej pracy, zwiększyć własną wydajność, spłacić długi, popchnąć do przodu karierę, naprostować prywatne relacje. Z kolejnych stron tej książki dowiesz się, jak efe...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
21.45 zł
39.00 zł(-45%)
Ebooka "Zarządzanie projektami IT w małym palcu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie projektami IT w małym palcu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie projektami IT w małym palcu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zarządzanie projektami IT w małym palcu (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz; 10/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zarządzanie każdym projektem, w tym projektami IT, wymaga umiejętności i wiedzy z wielu dziedzin. Autorka uważa, że przystępując do projektu IT należy w pierwszej kolejności opracować strategię informacyjną korporacji i określić wpływ polityki korporacyjnej na zarządzanie projektem, a następnie przystąpić do definiowania projektu i powołania zespołu projektowego składającego się z członków o odpowiednich kwalifikacjach. Szczególną uwagę zwraca na jakość, którą trzeba monitorować od pierwszego etapu projektu. Podkreśla wagę dokładnego zdefiniowania projektu i zaplanowania harmonogramu realizacji z uwzględnieniem kosztów i ryzyka zarządzania projektem. Prezentuje narzędzia do śledzenia postępu projektu, jego testowania, a także procedury zamykania projektu. Wiedza zawarta w książce pomoże wpisać projekt IT w ogólną strategię przedsiębiorstwa i zakończyć go sukcesem.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- How to Cheat at IT Project Management
- Tłumaczenie:
- Filip Kowalczyk, Anna Zawadzka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0497-9, 8324604979
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-07-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3730
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie projektami
Spis treści książki
- Wprowadzenie (21)
- Systemy usprawniania procesów biznesowych (22)
- Project Management Institute (22)
- CMM i CMMI (23)
- Six Sigma (23)
- ISO 9000 (24)
- Krótkie omówienie zarządzania projektem (25)
- Współczynnik sukcesu i porażki projektu (25)
- Czynniki sukcesu projektu (28)
- Czynnik sukcesu nr 1: wsparcie kierownictwa (28)
- Czynnik sukcesu nr 2: zaangażowanie użytkownika (28)
- Czynnik sukcesu nr 3: doświadczony kierownik projektu (30)
- Czynnik sukcesu nr 4: jasno zdefiniowane cele projektu (31)
- Czynnik sukcesu nr 5: jasno zdefiniowany (i mniejszy) zakres (32)
- Czynnik sukcesu nr 6: krótsze harmonogramy, dużo kamieni milowych (33)
- Czynnik sukcesu nr 7: jasno zdefiniowany proces zarządzania projektem (34)
- Czynnik sukcesu nr 8: standardowa infrastruktura (35)
- Cztery ograniczenia projektowe (37)
- Projekty, programy i portfele (38)
- Podsumowanie (39)
- Skrót rozwiązań (40)
- Często zadawane pytania (42)
- Wprowadzenie (45)
- Omówienie strategii korporacji w dzisiejszym środowisku (46)
- Powiązanie technologii informacyjnej ze strategią korporacji: jeden krok dalej (47)
- Strategia kontra taktyka (49)
- Przewaga nad konkurencją (49)
- Zrozumienie strategii firmy (53)
- Strategie korporacji a technologia informacyjna (54)
- Strategie biznesowe a technologia informatyczna (56)
- Metody pomagające w opracowaniu strategii informatyzacji (57)
- Opracowywanie strategii informatyzacji (61)
- Przechodzenie od strategii do działania (64)
- Ocenianie bieżącego środowiska informatycznego (68)
- Ocenianie projektów informatycznych (68)
- Klasyfikowanie projektów informatyzacji (69)
- Opracowywanie operacyjnego planu informatyzacji (72)
- Podsumowanie (73)
- Skrót rozwiązań (75)
- Często zadawane pytania (76)
- Wprowadzenie (79)
- Polityka korporacyjna: elementarz (80)
- Zrozumienie źródła władzy (81)
- Władza z pozycji (82)
- Władza z informacji (83)
- Władza z zasobów (84)
- Władza z wiedzy specjalistycznej (84)
- Władza z wyników (85)
- Władza z cech osobistych (85)
- Zrozumienie metod wpływu (86)
- Groźby (87)
- Wymiana lub barter (88)
- Odwoływanie się do wartości, emocji lub rozsądku (89)
- Paradoks władzy (91)
- Wydajna praca w środowisku politycznym (92)
- Zaakceptuj istnienie polityki (92)
- Stwórz pozytywne relacje (93)
- Rozwiń wymianę (94)
- Słuchaj uważnie (94)
- Przekazuj więcej, nie mniej (94)
- Wiedz, czego nie mówić (95)
- Dziel się władzą (96)
- Poznaj wyznawane przez siebie wartości (96)
- Spodziewaj się, że polityka będzie wpływać na Twoją pracę (96)
- Bądź świadom zmian w polityce (97)
- Rozładowywanie zatorów politycznych (98)
- Wsparcie wysokiego szczebla (98)
- Opracowanie przypadku biznesowego (99)
- Obliczony i wykazany zwrot z inwestycji (obniżony całkowity koszt posiadania) (100)
- Skuteczne środki zaradcze (100)
- Polityka obsługi (100)
- Współpraca z odpowiednikami z działów biznesowych (101)
- Zespół projektowy (102)
- Udział klientów i użytkowników (102)
- Plan komunikacji (103)
- Podsumowanie (104)
- Skrót rozwiązań (104)
- Często zadawane pytania (107)
- Wprowadzenie (111)
- Dzisiejsze środowisko zarządzania (112)
- Czego naprawdę pragną ludzie? (113)
- Powody niezadowolenia z pracy (113)
- Podstawowe czynniki satysfakcji z pracy (118)
- Style pracy i zespół projektowy (122)
- Zarządzanie różnymi stylami pracy (127)
- Czynniki kulturowe (134)
- Zarządzanie ludźmi z różnych kultur (134)
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym (142)
- Mężczyźni, kobiety i technologia (146)
- Tworzenie zespołów o wysokiej wydajności (147)
- Upewnij się, że skład zespołu odpowiada zadaniu (147)
- Jasno zdefiniuj cel projektu i zespołu (148)
- Jasno zdefiniuj role członków zespołu, wykorzystując niepowtarzalne umiejętności i talenty (148)
- Jasno sformułuj obowiązki członka wobec zespołu (148)
- Stwórz jasne wytyczne dla produktów cząstkowych (148)
- Wspólnie z zespołem zdefiniuj jego tożsamość i normy kulturowe (149)
- Wspólnie z zespołem opracuj wytyczne dotyczące rozwiązywania problemów i konfliktów (149)
- Stwórz środowisko, w którym sprzyja się szacunkowi i uprzejmości (149)
- Wyrażaj uznanie za indywidualne i grupowe osiągnięcia (149)
- Zarządzaj efektywnie czasem zespołu (150)
- Ustal wytyczne dotyczące komunikacji (150)
- Wykorzystuj technologię do poprawienia komunikacji i porozumiewania się w czasie rzeczywistym (151)
- Podsumowanie (151)
- Skrót rozwiązań (152)
- Często zadawane pytania (154)
- Wprowadzenie (159)
- Proces zarządzania projektem IT (160)
- Źródła projektu (163)
- Zatwierdzenie propozycji projektowej (165)
- Stworzenie małego, wstępnego zespołu projektowego (166)
- Analiza istniejącej propozycji projektowej (166)
- Sprawdzenie informacji projektowych (167)
- Definiowanie projektu (168)
- Definiowanie problemu (170)
- Określanie celu projektu (173)
- Określenie potencjalnych rozwiązań (175)
- Wybór optymalnego rozwiązania (177)
- Rozwijanie propozycji projektowej (179)
- Szacowanie (181)
- Określenie zleceniodawcy (185)
- Uzyskanie aprobaty (zatwierdzenia) dla propozycji projektu (186)
- Podsumowanie (189)
- Skrót rozwiązań (190)
- Często zadawane pytania (193)
- Wprowadzenie (197)
- Identyfikowanie celów projektu (202)
- Deklaracja celu projektu (202)
- Cele projektu lub główne produkty cząstkowe (203)
- Zdefiniuj, co ZAWIERA, a czego NIE ZAWIERA projekt (203)
- Identyfikowanie udziałowców (205)
- Identyfikowanie udziałowców projektu informatycznego (205)
- Przypisywanie priorytetu lub klasyfikowanie udziałowców (208)
- Zarządzanie oczekiwaniami udziałowca (210)
- Identyfikowanie wymogów projektowych (211)
- Zarządzanie wymaganiami (217)
- Dopracowywanie parametrów projektowych (221)
- Kryteria sukcesu (221)
- Kryteria akceptacji (225)
- Zakres, koszt, czas realizacji i jakość (226)
- Siatka lub lista elastyczności (226)
- Ograniczenia i zastrzeżenia (230)
- Ryzyko (230)
- Kamienie milowe (230)
- Specyfikacja zakresu prac lub karta projektu (231)
- Definiowanie infrastruktury projektu (233)
- Definiowanie procesów projektu (234)
- Kryteria akceptacji (236)
- Plan zarządzania ryzykiem (236)
- Plan zarządzania zmianami (236)
- Plan komunikacji (237)
- Plan zarządzania jakością (237)
- Raportowanie o stanie projektu (237)
- Śledzenie usterek, błędów i problemów (240)
- Procedury eskalacji (243)
- Procedury dokumentowania (244)
- Procedury zatwierdzania (245)
- Plan wdrożenia (246)
- Plan działań (246)
- Plan szkoleń (246)
- Podsumowanie (248)
- Skrót rozwiązań (250)
- Często zadawane pytania (252)
- Wprowadzenie (257)
- Przegląd zagadnień związanych z jakością (260)
- Jakość kontra klasa (260)
- Elementy zarządzania jakością (260)
- Satysfakcja użytkownika (261)
- Działania zapobiegawcze a działania korygujące (261)
- Ciągłe doskonalenie (261)
- Zaangażowanie kierownictwa (261)
- Koszt jakości (264)
- Planowanie jakości (265)
- Wymagania użytkowników (265)
- Wymogi funkcjonalne (266)
- Wymogi techniczne (266)
- Kryteria akceptacji (266)
- Metryki jakości (267)
- Listy kontrolne jakości (267)
- Monitorowanie jakości (268)
- Plan zarządzania jakością (268)
- Metryki jakości (268)
- Procedury projektowe (268)
- Raporty o postępach prac (268)
- Śledzenie problemów (269)
- Zarządzanie zmianą (269)
- Testowanie jakości (269)
- Zapobieganie i inspekcje (270)
- Procedury testowania jakości (270)
- Testowanie wybiórcze (270)
- Analiza (271)
- Rozwiązywanie problemów (271)
- Podsumowanie (272)
- Skrót rozwiązań (273)
- Często zadawane pytania (274)
- Wprowadzenie (277)
- Określenie koniecznych kwalifikacji członków zespołu (279)
- Stanowiska i zakresy obowiązków (280)
- Kompetencje (280)
- Dostępność personelu (280)
- Określenie zasad współpracy zespołu projektowego z innymi działami firmy (281)
- Zdefiniowanie zakresów odpowiedzialności pracowników (281)
- Zdefiniowanie stanowisk i zakresów obowiązków (283)
- Nabór do zespołu projektowego (284)
- Formowanie zespołu (285)
- Lista członków zespołu (286)
- Szkolenie (286)
- Procedury (286)
- Zgodność formalna (286)
- Pierwsze spotkanie zespołu (287)
- Zespół i technologia (288)
- Zarządzanie przebiegiem pracy (288)
- Docenianie i nagradzanie pracowników (289)
- Podsumowanie (290)
- Skrót rozwiązań (291)
- Często zadawane pytania (293)
- Wprowadzenie (295)
- Struktura podziału pracy (299)
- Jakość a struktura podziału pracy (299)
- Podział pracy projektowej (300)
- Główne produkty cząstkowe i zadania projektu (300)
- Podział zadań głównych na podzadania (301)
- Kontrola zakresu projektu (303)
- Odpowiedzialność za zadania (303)
- Kryteria ukończenia (304)
- Kryteria wejścia/wyjścia (305)
- Oprogramowanie wspomagające zarządzanie projektem (306)
- Szczegóły zadań projektowych (307)
- Wymogi funkcjonalne i techniczne (308)
- Tworzenie diagramu sieciowego (309)
- Kamienie milowe (310)
- Tworzenie diagramu (312)
- Ścieżka krytyczna (312)
- Margines czasowy (313)
- Tworzenie harmonogramu (315)
- Tworzenie harmonogramu a umiejętności pracowników (317)
- Rezerwy a umyślne przeszacowanie (317)
- Tworzenie budżetu (320)
- Oszacowanie poziomu przepływów pieniężnych (321)
- Kontrola kosztów (322)
- Identyfikacja ryzyk projektu (324)
- Identyfikacja ryzyk (324)
- Kategoryzacja ryzyka (325)
- Łagodzenie ryzyka (326)
- Komunikacja w projekcie (329)
- Plan komunikowania (330)
- Punkty kontrolne planu komunikowania (331)
- Finalizowanie planu projektu (332)
- Podsumowanie (334)
- Skrót rozwiązań (336)
- Często zadawane pytania (339)
- Wprowadzenie (343)
- Rozpoczynanie pracy nad projektem (347)
- Ogłoszenie początku pracy (347)
- Wdrożenie planu projektu (348)
- Monitorowanie postępów projektu (348)
- Raportowanie o postępach projektu (349)
- Ryzyko i plany awaryjne (353)
- Określanie postępów projektu (354)
- Zarządzanie odchyleniami (361)
- Zarządzanie planami powiązanymi (361)
- Zarządzanie zmianą w projekcie (361)
- Zmiany wywołane przez odchylenia (362)
- Zmiany w harmonogramie (363)
- Zmiany w budżecie (365)
- Zmiany zakresu projektu (367)
- Zarządzanie żądaniami zmian (368)
- Podejmowanie działań korygujących (369)
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie (370)
- Zarządzanie zespołem projektowym (372)
- Efektywne zarządzanie projektem IT (372)
- Rozwiązywanie problemów w zespole projektowym (374)
- Rozwiązywanie problemów spotkań zespołu (378)
- Rozwiązywanie problemów interpersonalnych (380)
- Kończenie pracy projektowej (381)
- Podsumowanie (381)
- Skrót rozwiązań (383)
- Często zadawane pytania (385)
- Wprowadzenie (389)
- Techniczne narzędzia śledzenia postępów projektu (392)
- Analiza wartości wypracowanej (393)
- Wskaźnik efektywności harmonogramowej (395)
- Wskaźnik efektywności kosztowej (397)
- Szacunek kosztu całkowitego (397)
- Wskaźnik krytyczny (398)
- Testowanie produktów projektu (399)
- Testowanie jednostkowe (400)
- Testowanie zintegrowane (401)
- Testowanie użyteczności (401)
- Testowanie akceptacyjne (401)
- Testowanie próbne (402)
- Testowanie regresywne (402)
- Testowanie wydajnościowe (403)
- Testowanie porównawcze (benchmarking) (404)
- Testowanie bezpieczeństwa (404)
- Przygotowanie do wdrożenia produktu i przekazania go klientowi (405)
- Wdrożenie (405)
- Rozwinięcie (406)
- Przekazanie produktu użytkownikom (406)
- Najczęściej występujące problemy i ich rozwiązywanie (409)
- Problemy związane z zakresem projektu (409)
- Problemy z jakością (411)
- Problemy z harmonogramem (414)
- Problemy z budżetem (418)
- Problemy z personelem (421)
- Problemy ze zleceniodawcą (423)
- Problemy z dostawcami (426)
- Problemy z klientami, użytkownikami i innymi interesariuszami projektu (429)
- Podsumowanie (433)
- Skrót rozwiązań (435)
- Często zadawane pytania (438)
- Wprowadzenie (441)
- Finalizowanie prac projektowych (443)
- Rejestr problemów (444)
- Żądania zmian i wykonania prac (444)
- Raporty o błędach (445)
- Przygotowanie końcowej dokumentacji (445)
- Dokumentacja techniczna (446)
- Końcowy, zaktualizowany plan projektu (447)
- Raport zamknięcia projektu (447)
- Odbiór projektu przez klienta (449)
- Formalne przekazanie produktu (449)
- Przekazanie produktu użytkownikom (450)
- Zagospodarowanie zasobów projektu (451)
- Przegląd zdobytej wiedzy (452)
- Administracyjne zakończenie projektu (453)
- Bezpieczeństwo (453)
- Praca papierkowa (454)
- Zagadnienia cywilnoprawne (455)
- Analiza wydajności personelu (455)
- Ostatnie spotkanie zespołu (459)
- Podsumowanie (461)
- Skrót rozwiązań (462)
- Często zadawane pytania (465)
Podziękowania (11)
O autorze (13)
Konsultant techniczny (15)
Podziękowania autora (17)
Przedmowa (19)
Rozdział 1. Co ma do tego zarządzanie projektem? (21)
Rozdział 2. Co ma z tym wspólnego strategia korporacji? (45)
Rozdział 3. Poruszanie się po polityce korporacji (79)
Rozdział 4. Zarządzanie zespołem projektowym (111)
Rozdział 5. Definiowanie projektu (159)
Rozdział 6. Organizowanie projektów informatycznych (197)
Rozdział 7. Jakość od podstaw (257)
Rozdział 8. Tworzenie zespołu projektowego (277)
Rozdział 9. Planowanie projektu (295)
Rozdział 10. Zarządzanie projektami IT (343)
Rozdział 11. Śledzenie projektu (389)
Rozdział 12. Zamykanie projektu (441)
Skorowidz (469)
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie projektami IT w małym palcu Susan Snedaker, Nels Hoenig (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)