Zarządzanie i inżynieria jakości
- Autor:
- Adam Hamrol
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 538
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Zarządzanie i inżynieria jakości
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki Zarządzanie jakością z przykładami. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. Prof. Adam Hamrol kieruje Katedrą Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W latach 2005-2012 był rektorem tej uczelni. Jest laureatem Polskiej Nagrody Jakości w kategorii nauka. Opublikował ponad 200 prac, w tym wznawianą co roku, już od ponad 10 lat, książkę Zarządzanie jakością z przykładami.
Wybrane bestsellery
-
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dob...
Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne
(75.20 zł najniższa cena z 30 dni)75.20 zł
94.00 zł(-20%) -
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat rewol...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "Zarządzanie i inżynieria jakości" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie i inżynieria jakości" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie i inżynieria jakości" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-9261-7, 9788301192617
- Data wydania ebooka:
- 2017-06-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 76256
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 30.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie
- 1. O inżynierii jakości i zarządzaniu jakością
- 2. Zakres i układ książki
- 3. Komentarz terminologiczny
- 4. Podziękowania
- Część I. Jakość postrzeganie i ocena
- Rozdział 1. Postrzeganie i ocena jakości
- 1.1. Postrzeganie jakości
- 1.1.1. Definicja jakości
- 1.1.2. Jakość w cyklu życia produktu
- 1.2. Cechy jakościowe produktów i procesów
- 1.3. Ocena jakości
- 1.3.1. Badanie, pomiar i wyznaczanie stanu cech jakościowych
- 1.3.2. Ocena jakości procesów produkcji oraz dostarczania usług
- 1.3.3. Ocena jakości produktów finalnych
- Bibliografia do rozdziału 1
- 1.1. Postrzeganie jakości
- Rozdział 1. Postrzeganie i ocena jakości
- Część II. Inżynieria jakości w cyklu życia produktu
- Rozdział 2. Projektowanie produktów oraz przygotowanie procesów wykonania
- 2.1. Projektowanie projakościowe
- 2.1.1. Opracowanie planu projektu i zapewnienie warunków
- 2.1.2. Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań oraz możliwości ich spełnienia
- 2.1.3. Identyfikacja ryzyka niespełniania założeń projektowych
- 2.1.4. Innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów
- 2.1.5. Ekonomiczny poziom jakości projektowej
- 2.2. Zapewnienie jakości procesów wykonania produktów
- 2.2.1. Badanie zdolności jakościowej maszyn i procesów[30]
- 2.2.2. Projektowanie granic tolerancji
- 2.2.3. Zapewnienie zdolności jakościowej
- 2.2.4. Tworzenie projakościowego środowiska pracy[33]
- 2.2.5. Standaryzacja pracy
- 2.2.6. Uodpornianie procesów na błędy
- 2.2.7. Kwalifikacja dostawców
- Bibliografia do rozdziału 2
- 2.1. Projektowanie projakościowe
- Rozdział 3. Wykonanie produktów
- 3.1. Kontrola jakości
- 3.1.1. Kontrola w cyklu życia produktu
- 3.1.2. Sposoby, zakres i cel kontroli
- 3.1.3. Systemy pomiarowe
- 3.1.4. Kontrola stuprocentowa i kontrola wyrywkowa
- 3.1.5. Skuteczność i koszty kontroli
- 3.1.6. Planowanie kontroli
- 3.2. Sterowanie jakością
- 3.2.1. Obwody sterowania jakością
- 3.2.2. Statystyczne sterowanie procesem
- 3.2.3. Utrzymywanie sprawności i dostępności maszyn
- 3.2.4. Utrzymywanie porządku i przestrzeganie standardów
- 3.2.5. Komunikacja i wizualizacja
- 3.2.6. Kontrola dostaw
- Bibliografia do rozdziału 3
- 3.1. Kontrola jakości
- Rozdział 4. Utrzymanie jakości w procesach dystrybucji i użytkowania
- 4.1. Zapewnienie jakości w procesach dystrybucji
- 4.2. Zapewnienie prawa klienta do jakości
- 4.3. Użytkowanie ocena niezawodności wyrobów
- Bibliografia do rozdziału 4
- Rozdział 2. Projektowanie produktów oraz przygotowanie procesów wykonania
- Część III. Zarządzanie jakością
- Rozdział 5. Zasady i strategie zarządzania jakością
- 5.1. Cele i funkcje zarządzania jakością
- 5.1.1. Podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania
- 5.1.2. Zarządzanie jakością
- 5.2. Zasady zarządzania jakością
- 5.2.1. Orientacja na klienta
- 5.2.2. Przywództwo
- 5.2.3. Zaangażowanie ludzi
- 5.2.4. Podejście procesowe
- 5.2.5. Ciągłe doskonalenie
- 5.2.6. Podejmowanie decyzji na podstawie dowodów
- 5.2.7. Zarządzanie relacjami
- 5.3. Koncepcje i strategie zarządzania jakością
- 5.3.1. Ewolucja podejścia do zarządzania jakością
- 5.3.2. TQM powszechne zaangażowanie
- 5.3.3. Six Sigma dążenie do doskonałości
- 5.3.4. Znormalizowane systemy zarządzania jakością
- 5.3.5. Lean Manufacturing, Kaizen i inne koncepcje wspierające zarządzanie jakością
- 5.3.6. Synergia różnych strategii Lean Six Sigma
- 5.4. Ekonomiczne aspekty zarządzania jakością
- 5.4.1. Koszty jakości
- 5.4.2. Modele kosztów jakości
- 5.4.3. Rachunek kosztów jakości
- Bibliografia do rozdziału 5
- 5.1. Cele i funkcje zarządzania jakością
- Rozdział 6. Normalizacja w zarządzaniu jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem
- 6.1. Normy i wymagania wyznaczające standardy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem
- 6.2. Normalizacja systemów zarządzania jakością
- 6.2.1. Zarządzanie jakością normy serii ISO 9000
- 6.2.2. Zarządzanie jakością w motoryzacji norma IATF 16949
- 6.3. Zarządzanie bezpieczeństwem
- 6.3.1. Bezpieczeństwo informacji ISO/IEC 27001
- 6.3.2. Bezpieczeństwo żywności ISO 22000 i HACCP
- 6.3.3. Bezpieczeństwo wyrobów znak CE
- 6.3.4. Bezpieczeństwo i higiena pracy PN-N 18001
- 6.4. Zarządzanie środowiskowe ISO 14001
- 6.5. Ogólne zasady projektowania i wprowadzania znormalizowanych systemów zarządzania
- 6.5.1. Etapy projektowania
- 6.5.2. Deklaracja kierownictwa
- 6.5.3. Prace przygotowawcze
- 6.5.4. Projektowanie systemów
- 6.5.5. Integracja systemów
- 6.6. Ocena znormalizowanych systemów zarządzania i certyfikacja
- 6.6.1. Audyt
- 6.6.2. Przegląd systemu
- 6.6.3. Certyfikacja znormalizowanych systemów zarządzania
- Bibliografia do rozdziału 6
- Rozdział 5. Zasady i strategie zarządzania jakością
- Część IV. Instrumenty inżynierii i zarządzania jakością
- Rozdział 7. Narzędzia rozwiązywania problemów i doskonalenia
- 7.1. Wizualizacja
- 7.1.1. Schemat blokowy
- 7.1.2. Diagram SIPOC
- 7.1.3. Sieć działań
- 7.1.4. Mapa procesu mapa przepływu wartości
- 7.1.5. Diagram spaghetii wykres sznurkowy
- 7.1.6. Arkusz kontrolny
- 7.2. Grupowanie i identyfikacja relacji
- 7.2.1. Burza mózgów
- 7.2.2. Diagram Ishikawy i diagram podobieństwa
- 7.2.3. Diagram relacji
- 7.2.4. Diagram macierzowy
- 7.2.5.Diagram systematyki
- 7.2.6. Schemat 5-Why
- 7.3. Wyznaczanie ważności
- 7.3.1. Diagram Pareta
- 7.3.2. Metoda ABCD
- 7.3.3. Macierz analizy danych
- Bibliografia do rozdziału 7
- 7.1. Wizualizacja
- Rozdział 8. Narzędzia i metody projakościowego planowania i projektowania
- 8.1. Badania potrzeb, oczekiwań i satysfakcji klientów
- 8.1.1. Metodyka badań
- 8.1.2. Indeks satysfakcji klientów CSI
- 8.2. QFD dom jakości
- 8.3. Identyfikacja i analiza ryzyka FMEA
- 8.4. Planowanie eksperymentów
- 8.4.1. Znaczenie eksperymentowania w inżynierii jakości
- 8.4.2. Zmiana jednego czynnika
- 8.4.3. Porównywanie procesów (wyrobów)
- 8.4.4. Systematyczna zamiana poziomu czynników
- 8.4.5. Eksperyment czynnikowy dwupoziomowy
- 8.4.6. Plany Taguchiego
- Bibliografia do rozdziału 8
- 8.1. Badania potrzeb, oczekiwań i satysfakcji klientów
- Rozdział 9. Narzędzia i metody kontroli oraz sterowania jakością
- 9.1. Wskaźniki zdolności jakościowej
- 9.2. Karty kontrolne
- 9.2.1. Zmienność naturalna i specjalna
- 9.2.2. Projektowanie i analiza karty kontrolnej
- 9.2.3. Karty kontrolne liczbowe
- 9.2.4. Karty kontrolne alternatywne
- 9.2.5. Zasady projektowania kart kontrolnych
- 9.3. Statystyczna kontrola odbiorcza
- 9.3.1. Ryzyko odbiorcy i dostawcy
- 9.3.2. Kontrola odbiorcza alternatywna
- 9.3.3. Kontrola odbiorcza liczbowa
- 9.4. Badanie przydatności systemów pomiarowych
- 9.4.1. Parametry systemu pomiarowego
- 9.4.2. Ocena systemu pomiarowego cech mierzalnych wskaźnik R& R
- 9.4.3. Ocena systemu pomiarowego cech niemierzalnych
- Bibliografia do rozdziału 9
- Rozdział 7. Narzędzia rozwiązywania problemów i doskonalenia
- Załączniki
- Załącznik 1. Kompendium wiedzy ze statystyki dla inżyniera i menedżera jakości
- Z1.1. Parametry populacji i statystyki próby
- Z1.2. Histogram
- Z1.3. Rozkłady
- Z1.4. Przedziały ufności
- Z1.5. Testy statystyczne
- Z1.5.1. Testy parametryczne
- Z1.5.2. Testy nieparametryczne
- Z1.6. Analiza wariancji[158] ANOVA
- Z1.7. Tablice wielodzielcze
- Z1.8. Regresja i korelacja
- Bibliografia do załącznika 1
- Załącznik 2. Projekt Six Sigma metodyka i przykłady
- Z2.1. Metodyka
- Z2.2. Przykłady
- Z2.2.1. Projekt 1
- Z2.2.2. Projekt 2
- Załącznik 1. Kompendium wiedzy ze statystyki dla inżyniera i menedżera jakości
- Tablice statystyczne
- Słowniczek wybranych terminów
- Zadania do samodzielnego rozwiązania
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorczości oraz odpowiedzialność przedsiębiorcy. Poruszana w pu...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(71.20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie i inżynieria jakości Adam Hamrol (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.