Zarządzanie cenami
- Autorzy:
- Hermann Simon, Martin Fassnacht
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 466
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Zarządzanie cenami
Wybrane bestsellery
-
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na ...
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Czytelnik po zapoznaniu się ze schematem funkcjonowania globalnego rynku walutowego sam odkryje, że nie ma uniwersalnego leku na obecne i potencjalne bolączki walutowe świata, ponieważ gospodarki prawie wszystkich krajów tworzą obecnie system naczyń połączonych. A zatem celowa dewaluacja jednej w...
Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Nowa, długo oczekiwana książka autora słynnego Powrotu do Reims to opowieść o losach jego matki, która pod koniec życia, jako osoba nie w pełni sprawna, trafiła do ośrodka opiekuńczego. Eribon pisze o ostatnich dramatycznych miesiącach jej życia, ale też o wcześniejszej codziennej walce o przetrw...
-
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększ...
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata
(57.53 zł najniższa cena z 30 dni)63.92 zł
79.90 zł(-20%) -
Embark on a profound exploration of societal responsibility and the power of wealth with "The Gospel of Wealth" by Andrew Carnegie. In this seminal work, Carnegie, the pioneering industrialist and philanthropist, articulates a visionary perspective on the ethical obligations of the affluent towar...
-
Delve into the captivating life of one of history's most influential figures with "The Autobiography of Andrew Carnegie." Through the pages of this timeless ebook, Andrew Carnegie, the visionary industrialist and philanthropist, unveils the remarkable journey from his humble beginnings in Sco...
-
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%) -
Niezależny miesięcznik branży energetycznej, adresowany do szeroko pojętej kadry zarządzającej w energetyce, ciepłownictwie, górnictwie, hutnictwie, gazownictwie, przemyśle naftowym, chemicznym, petrochemicznym. Czasopismo wydawane od 2000 roku zajmuje się energetyką konwencjonalną jak również od...(8.64 zł najniższa cena z 30 dni)
8.64 zł
10.80 zł(-20%)
Ebooka "Zarządzanie cenami" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie cenami" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie cenami" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Małgorzata Guzowska
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0857-8, 9788301208578
- Data wydania ebooka:
- 2019-09-24 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 99624
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.8MB
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- O Autorach
- 1. Podstawy zarządzania cenami
- 1.1. Zysk i cena
- 1.2. Definicja ceny
- 1.3. Cena i zarządzanie
- 1.3.1. Cena jako narzędzie marketingu
- 1.3.2. Zrozumienie roli ceny
- 1.3.3. Zarządzanie cenami jako proces
- 1.4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami
- 1.5. Zarządzanie cenami i prawo
- 1.6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami
- Podsumowanie
- Literatura
- 2. Strategia ceny
- 2.1. Cele
- 2.2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli
- 2.3. Wartość i cena
- 2.4. Pozycjonowanie
- 2.5. Sposób działania
- 2.6. Pozycje cenowe
- 2.6.1. Luksusowa pozycja cenowa
- 2.6.2. Pozycja cenowa premium
- 2.6.3. Średnia pozycja cenowa
- 2.6.4. Niska pozycja cenowa
- 2.6.5. Ultraniska pozycja cenowa
- 2.6.6. Dynamika pozycjonowania cenowego
- Podsumowanie
- Literatura
- 3. Analiza: ekonomia ceny
- 3.1. Wprowadzenie
- 3.2. Analiza informacji ważnych dla ceny
- 3.2.1. Ustalanie cen metodą koszt plus
- 3.2.2. Klienci
- 3.2.3. Konkurencja
- 3.3. Krzywa popytu
- 3.3.1. Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu
- 3.3.2. Krzywa popytu i elastyczność cenowa
- 3.3.3. Inne formy krzywej popytu
- 3.3.4. Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej
- 3.4. Empiryczne wyznaczanie krzywej popytu
- 3.4.1. Wywiady
- 3.4.2. Obserwacje
- 3.4.3. Podsumowanie narzędzi
- Podsumowanie
- Literatura
- 4. Analiza: Psychologia ceny
- 4.1. Wprowadzenie
- 4.2. Tradycyjna psychologia ceny
- 4.2.1. Cena a efekt prestiżu
- 4.2.2. Paradoks Giffena
- 4.2.3. Cena jako wyznacznik jakości
- 4.2.4. Wyjątki
- 4.3. Behawioralne wyznaczanie ceny
- 4.3.1. Podstawy teoretyczne
- 4.3.2. Efekty towarzyszące behawioralnemu wyznaczaniu cen
- 4.3.3. Neuropricing
- Podsumowanie
- Literatura
- 5. Decyzja: Ceny jednowymiarowe
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen
- 5.3. Jednoczynnikowe metody ustalania cen
- 5.3.1. Ustalanie cen metodą koszt plus
- 5.3.2. Polityka cen zorientowana na konkurencję
- 5.4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen
- 5.4.1. Rachunek marży brutto
- 5.4.2. Systemy wspomagania decyzji
- 5.4.3. Matematyczna optymalizacja cen
- 5.4.4. Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu
- 5.4.5. Hipotezy reakcji w oligopolu
- Podsumowanie
- Literatura
- 6. Decyzja: Ceny wielowymiarowe
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Różnicowanie cen
- 6.2.1. Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen
- 6.2.2. Teoretyczne podstawy różnicowania cen
- 6.2.3. Realizacja różnicowania cen
- 6.3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów
- 6.3.1. Decyzje cenowe dla linii produktów
- 6.3.2. Wiązanie cen
- Podsumowanie
- Literatura
- 7. Decyzja: Ceny optymalne dynamicznie
- 7.1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie
- 7.1.1. Dynamiczna funkcja celu
- 7.1.2. Dynamiczna funkcja popytu
- 7.1.3. Dynamiczna funkcja kosztów
- 7.1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie
- 7.2. Dynamiczna optymalizacja cen
- 7.2.1. Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami
- 7.2.2. Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe
- 7.3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji
- Podsumowanie
- Literatura
- 8. Zarządzanie cenami i warunki ramowe
- 8.1. Cena i podatki
- 8.1.1. Skutki podatkowe po stronie odbiorców
- 8.1.2. Skutki oddziaływania podatków po stronie oferenta
- 8.1.3. Taktyczne rozważania o podatkach i cenach
- 8.1. Cena i podatki
- 8.2. Cena i inflacja
- 8.3. Międzynarodowe zarządzanie cenami
- 8.3.1. Problemy i praktyki
- 8.3.2. Ceny a kurs walut
- 8.3.3. Import równoległy
- 8.3.4. Cena i interwencje państwa
- 8.3.5. Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym
- Podsumowanie
- Literatura
- 9. Realizacja
- 9.1. Wprowadzenie
- 9.2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami
- 9.2.1. Definiowanie zadań
- 9.2.2. Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej
- 9.2.3. Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami
- 9.2.4. Rola dyrektora generalnego
- 9.3. Rola sił sprzedaży
- 9.3.1. Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie
- 9.3.2. Systemy motywacyjne zorientowane na cenę
- 9.4. Komunikowanie cen
- 9.4.1. Komunikowanie cen na zewnątrz
- 9.4.2. Wewnętrzna komunikacja cen
- 9.5. Kontroling cenowy
- 9.5.1. Zadania kontrolingu cenowego
- 9.5.2. Wymogi informatyczne
- 9.5.3. Narzędzia kontrolingu cenowego
- Podsumowanie
- Literatura
- 10. Zarządzanie cenami na rynku dóbr konsumpcyjnych
- 10.1. Wprowadzenie
- 10.2. Wertykalne zarządzanie cenami
- 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną
- 10.2.2. Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta
- 10.2.3. Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku
- 10.3. Wielokanałowe zarządzanie cenami
- Podsumowanie
- Literatura
- 11. Zarządzanie cenami na rynku dóbr industrialnych
- 11.1. Wprowadzenie
- 11.2. Analiza
- 11.3. Decyzja
- 11.3.1. Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność
- 11.3.2. Metody kalkulacyjne
- 11.3.3. Aukcje
- 11.4. Realizacja
- 11.4.1. Negocjacje cenowe
- 11.4.2. Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny
- Podsumowanie
- Literatura
- 12. Zarządzanie cenami w sektorze usług
- 12.1. Wprowadzenie
- 12.2. Analiza
- 12.2.1. Informacje dotyczące przedsiębiorstwa
- 12.2.2. Informacje dotyczące klientów
- 12.2.3. Informacje dotyczące konkurencji
- 12.3. Decyzja
- 12.3.1. Procedury przybliżone
- 12.3.2. Różnicowanie cen w sektorze usług
- 12.3.3. Yield management
- 12.4. Realizacja
- 12.4.1. Realizacja zróżnicowanych cen
- 12.4.2. Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji
- 12.4.3. Komunikowanie cen
- Podsumowanie
- Literatura
- 13. Zarządzanie cenami w handlu
- 13.1. Wprowadzenie
- 13.2. Strategia
- 13.2.1. Pozycjonowanie cenowe
- 13.2.2. Wizerunek cenowy
- 13.3. Analiza
- 13.3.1. Informacje dotyczące przedsiębiorstwa
- 13.3.2. Informacje dotyczące klientów
- 13.3.3. Informacje dotyczące konkurencji
- 13.4. Decyzja
- 13.4.1. Określanie przedziałów cenowych
- 13.4.2. Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów
- 13.4.3. Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe
- 13.4.4. Decyzje przy promocjach cenowych
- 13.5. Realizacja
- Podsumowanie
- Literatura
- 14. Innowacje w zarządzaniu cenami
- 14.1. Innowacje cenowe: trochę historii
- 14.2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości
- 14.3. Innowacyjne modele cenowe
- 14.3.1. Jednorazowe opłaty stałe
- 14.3.2. Model freemium
- 14.3.3. Interaktywne modele cenowe
- 14.3.4. Opłata za wykorzystanie
- 14.3.5. Nowe miary cenowe
- 14.3.6. Dwustronne systemy cenowe
- 14.3.7. Ceny ujemne
- 14.3.8. Zerowe koszty krańcowe i sharing economy
- 14.3.9. Innowacyjne systemy płatności
- Podsumowanie
- Literatura
- Podziękowania
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorczości oraz odpowiedzialność przedsiębiorcy. Poruszana w pu...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(71.20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie cenami Hermann Simon, Martin Fassnacht (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.