Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
- Autorzy:
- Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 6
- Stron:
- 248
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.Wiesław Gałązka
Andrzej MleczkoJeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.Marek SkałaIlość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.Wojciech K. SzalkiewiczZaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.Jacek Żakowski
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(32.95 zł najniższa cena z 30 dni)32.95 zł
59.90 zł(-45%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje...
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować książkę Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować książkę
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje...
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka
-
Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan: „Bez gazu czy bez was? Bez was! Bez światła czy bez was? Bez was! Bez wody czy bez was? Bez was! Bez jedzenia czy bez was? Bez wa...
Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego
(38.25 zł najniższa cena z 30 dni)38.25 zł
45.00 zł(-15%) -
«Міфи про PR» Річа Лі 2014 це цілком новий погляд н&...
Міфи про PR. Поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення Міфи про PR. Поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення
(21.06 zł najniższa cena z 30 dni)21.06 zł
26.00 zł(-19%) -
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania pr...
-
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyżs...
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(9.98 zł najniższa cena z 30 dni)21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami zał...
Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw
-
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistyc...(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł(-20%)
O autorach książki
Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek ŻakowskiAndrzej Mleczko urodził się w 1949 roku w Tarnobrzegu. Studiował na wydziale architektury Politechniki Krakowskiej. W 1971 roku zadebiutował na łamach tygodnika „Student”. Od tego czasu zajmuje się przede wszystkim rysunkiem satyrycznym, ale także plakatem, scenografią, grafiką oraz rysunkiem reklamowym. Jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji opublikowanych w kilkudziesięciu pismach i magazynach. Dotychczas zbiory jego prac ukazały się w 46 książkach i albumach. Twórczość artysty była prezentowana na 125 wystawach indywidualnych w kraju i na 30 wystawach za granicą. W 1983 roku utworzył swoją Galerię Autorską w Krakowie przy ulicy Św. Jana 14. Galeria miała być tylko krótkotrwałym eksperymentem, ale w związku z dużym zainteresowaniem funkcjonuje do dzisiaj. W Galerii znajdują się najnowsze oraz archiwalne rysunki prezentowane w formie oryginałów, plakatów, kartek pocztowych i wydawnictw.
Marek Skała - jest trenerem warsztatowym, mówcą inspiracyjnym i coachem, właścicielem firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 30 lat prowadzi dla firm szkolenia z przywództwa, negocjacji, motywacji, wdrażania zmian, efektywności, technik rozwoju i coachingu. Autor książek i dziennikarz. Ma na koncie cztery bestsellery: Psychologia zmiany — rzecz dla wściekniętych, Manipulacja odczarowana, Skuteczność górą! i 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Od wielu lat jest członkiem International Coach Federation i International Federation of Journalists. Laureat Ostrego Pióra BCC, Protonu 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR; w 2019 roku otrzymał nagrodę Złote Pióro w Wiedniu.
Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski - pozostałe książki
-
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Wiele lat temu, przed samym końcem zwiedzania, wszedłem do muzealnego sklepu w Wiedniu. Zapłaciłem za kilka pamiątkowych drobiazgów, miło porozmawiałem z panią w kasie. Wybiła osiemnasta, sklep zamknięto. Jednak jakaś turystka koniecznie chciała coś kupić, zrobiła awanturę, podeszli ochroniarze. ...
Skuteczność górą! Mechanizmy - Inspiracje - Techniki wpływające na Twoje decyzje Skuteczność górą! Mechanizmy - Inspiracje - Techniki wpływające na Twoje decyzje
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
W tytule książki, która stanowi podstawę tego szkolenia, jest słowo „manipulacja”. Słowo uznane za brzydkie, choć w wielu fabrykach używa się manipulatorów, a w domu, kiedy używamy pilotów, manipulujemy sprzętem RTV. Książka, którą napisałem, miała odczarować to słowo, a w ślad za tym...
Techniki wpływu. Kurs video. Broń się przed manipulacją i skutecznie przekonuj innych Techniki wpływu. Kurs video. Broń się przed manipulacją i skutecznie przekonuj innych
(35.55 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Te trzy pojęcia należą do najważniejszych, jeśli ktoś chce zrobić w pracy lub życiu coś więcej, coś ponad przeciętność i normę. Dotyczy to zarówno szefów myślących o swoich pracownikach, jak i rodziców troszczących się o swoje dzieci. Dotyczy każdego z nas, bo konsekwencja i automotywacja przynal...
Motywacja i automotywacja. Kurs video. Zmobilizuj siebie i innych do działania Motywacja i automotywacja. Kurs video. Zmobilizuj siebie i innych do działania
(31.60 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Słowo „manipulacja” wywodzi się z łaciny: „mani” to „ręka”, „pulus” to „pełny”, „kontrolowany”. W efekcie „manipulacja” to działanie, w którym świadomie „trzymamy w ręce” jakiś proces. Wpływamy na kogo...
MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wtedy pojawia się ONA. Opowieść. Intrygująca, choć pozornie kompletnie niezwiązana z tematem, dla którego zebrano się w klimatyzowanej sali konferencyjnej. Jest ciekawa, wciągająca, zabawna. Płynie wartko aż do zaskakującego końca. I morału, który okazuje się zadziwiająco zbieżny z tym, o czym by...
77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
(26.95 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Ta książka powstała po to, abyś mógł stanąć przed lustrem i powiedzieć do siebie: „To ja jestem najlepszym manipulatorem!”. Albo przynajmniej: „Nie dam sobą manipulować!”. Z tym, że nie na pewno ;)
MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
(14.50 zł najniższa cena z 30 dni)15.95 zł
29.00 zł(-45%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.84 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Ebooka "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: proto.pl Iwona KubiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Osoby, które pociąga PR polityczny i spin doctoring w polskim wydaniu powinny natomiast sięgnąć po lekturę z serii „Ten wredny PR – 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę“, wydaną przez wydawnictwo One Press. Książka pokazuje kulisy debat politycznych, kreowania newsów i wykorzystywania medialnych rekwizytów dla zdobycia popularności lub osiągnięcia medialnych celów. Jest to kolejne dzieło zbiorowe, pokazujące różnorodne spojrzenie na PR okiem nie tylko PR-owców, ale także trenerów, coachów oraz samych dziennikarzy. To, co łączy wszystkie zebrane w niej historie, to nietuzinkowe myślenie o doradztwie komunikacyjnym, wychodzenie poza utarty schemat i odważne przełamywanie obowiązujących standardów. W PR trzeba być bowiem nie tylko super strategiem, korzystającym z doświadczenia najlepszych specjalistów czy dobrym rzemieślnikiem, sięgającym po wiedzę wybitnych profesorów i znanych praktyków, ale także odważnie wytyczać nowe trendy, o czym starają się przekonać nas autorzy ostatniej pozycji.
-
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2011-09-07Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O Public Relations pisze się dużo zarówno w pozytywnym, jak i negatywnym kontekście. Określeniem Public relations często też „na wiatr” i w niewłaściwym kontekście rzucają politycy. Wydana przez wydawnictwo Helion książka Ten wredny PR 2009. Jak Public relations zmieniło Polskę to nic innego jak spojrzenie okiem znanych dziennikarzy i publicystów na rolę Public Relations w naszej rodzimej polityce. Tę książkę polecał podczas jednego z wykładów jeden z wykładowców. Teraz postanowiłam po nią sięgnąć. Nie jest to książka dla tych, którzy szukają teoretycznego kompendium wiedzy na temat PRu politycznego. Jest to raczej zbiór prezentujący punkty widzenia osób będących bacznymi obserwatorami życia politycznego w Polsce. Wypowiadają się Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski. Znani i cenieni publicyści. Książka jest zbiorem wcześniej już publikowanych artykułów i felietonów. Dobrym jej uzupełnieniem jest rozdział zawierający publikacje Marka Skały. Wydaje się on być bardziej merytoryczny (z punktu widzenia teoretyków PRu). Humoru dodaje rozdział z grafikami Andrzeja Mleczki – w tym przypadku jak zwykle można liczyć na dawkę dobrego humoru i trafnych komentarzy. Polecam zajrzeć do książki tym, którzy interesują sie marketingiem politycznym – dla skonfrontowania własnych obserwacji zachowań polityków w Polsce oraz ich podejściem do PRu. Również tym, którzy cenią uporządkowaną wiedzę praktyczną połączoną z komentarzem do zastosowanych rozwiązań.
-
Recenzja: legologos.blog.polityka.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wartość książki polega między innymi na tym, że nie jest oderwanym od życia zbiorem encyklopedycznych ustaleń, lecz refleksją osób, które są bezpośrednimi uczestnikami, twórcami i odbiorcami sytuacji, zdarzeń public relations - Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski.
Autorzy z wrodzoną sobie i znaną z telewizji bezpośredniością, a chwilami wręcz bolesną szczerością, opowiadają przystępnym językiem o mechanizmach public relations w Polsce, o wpływie tych praktyk na życie polityczne i gospodarcze w naszym kraju.
Można mieć do nich, Autorów, różny stosunek, można ich lubić lub wręcz "nie trawić’, ale warto ich posłuchać (poczytać), gdyż taki, miedzy innymi, jest obraz public relation w Polsce i warto rozważać o realiach, a nie tylko akademickich teoriach. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiecki, 19/10/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tak wielu znanych nazwisk Wydawnictwo Onepress jeszcze nigdy nie zgromadziło między okładkami jednej książki. Katarzyna Kolenda-zaleska, Monika Olejnik, Andrzej Mleczko czy Jacek Żakowski -to tylko niektórzy z zabierających głos w dyskusji pod tytułowym hasłem "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę". A ponieważ to zbiór refleksji opisujących rzeczywistość spod znaku PR tu i teraz - jak najszybciej trzeba po nie sięgnąć. Bo realia zmienne są niczym kobiety -jutro możemy ich już nie poznać, a książka nabierze archiwalnego charakteru. Więc kujmy żelazo, bierzmy się za lekturę - póki gorące.
Zwłaszcza że to lektura niekoniecznie dla każdego przyjemna, ale z pewnością łatwa, bo przybrana w formę felietonów. Dłuższych, krótszych, a nawet... jednozdaniowych (jak w przypadku Andrzeja Mleczki). Autorzy- sypiąc aktualnymi przykładami - zajmują się "pijarem", jako zespołem pokracznych działań wizerunkowych-jaki Public Relations, traktowanym jako normalna dziedzina wiedzy i rzetelnego biznesu. -
Recenzja: HOME & MARKETRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Ten wredny PR 2009", to zbiór krótkich felietonów autorstwa przedstawicieli świata mediów i branży public relations. Trudno doszukać się tu definicji public relations. Ale za to czytelnik znajdzie humor, trafne spostrzeżenia oraz cięte pointy. "Raz jest śmieszna, raz smutna, czasami wredna, ale zawsze szczera - taka jest nasza książka o wrednym PR 2009".
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-2440-6, 8324624406
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-09-11
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 5214
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Public Relations
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Doradcy idą na wojnę (21)
- Pora na "orliki" kultury (24)
- Opozycja, czyli Piłat (27)
- Wałęsa, na zawsze (30)
- A Tusk w Dolomitach (33)
- Jak za PiS (36)
- Samo dobro czy tylko sztuczka? (38)
- Świński ryj (45)
- Pałac na wodzie (47)
- Możliwe tylko w Ameryce (49)
- Skóra i modlitwa (51)
- Kózki Kaczyńskiego (53)
- Palikot w maglu (55)
- Coś na "k" (57)
- Czy leci z nami pilot? (59)
- Czy motyl może wbić nóż w plecy (62)
- "Polski Wrestling" (67)
- Nie zaciskaj pięści, czas i tak przecieka przez palce (71)
- 3.10 do Yumy, 8.00 do Warszawy
- czyli jak zostałem terrorystą (74)
- Zły Mikołaj (77)
- Polska - są powody do mruczenia (80)
- "Rejs" (83)
- PR Dzikich Wieprzy (85)
- Małpa z brzytwą, Leon Zawodowiec i Czarne Chmury pułkownika Dowgirda (89)
- To dopiero koniec początku (95)
- O kiepskich orędziach (97)
- TV trwa mać (100)
- Do góry go! I o ziemię... (103)
- Medialne rekwizyty polityków (105)
- á la carte! (108)
- Polityczno-medialne czarne dziury (111)
- Wysoka frekwencja (117)
- Palikot nie przepuści (118)
- Ocieplić wizerunek (119)
- Mały prezydent (120)
- Wykastruje tatusia (121)
- III wojna światowa (122)
- Tusk na szybie (123)
- Prezydent się obraził (124)
- Obywatelstwo murzynowi (125)
- Napluć do zupy (126)
- Hasło "Miłość" (127)
- Fotomontaż (128)
- Spin doktor (129)
- Z ostatniej chwili (130)
- Donaldyzacja konieczna (135)
- PR wojenny - Tusk-Neo kontra bracia Smith (144)
- Wałęsa, Katyń i Westerplatte - i książka o UB (148)
- Krew na rękach Tuska?, Euro po 7 złotych?
- "Pijarowska" obłuda IV władzy na feriach (151)
- PR wzmacnia i zabija (159)
- Niedopuszczalność w Rykach (168)
- Palikot, Kaczyńscy - wiosenne dylematy strategii PR (173)
- Po co komu "Układ"? (179)
- Cud mniemany, czyli wyborcze obietnice (183)
- Słów parę o powtarzaniu, powtarzaniu, powtarzaniu... (186)
- Nie samym PR-em robi się politykę (192)
- Wiara cudu nie uczyni? (195)
- Pycha - grzech śmiertelny (198)
- Polityka i pieniądze (201)
- Przypadki pana prezydenta (209)
- Wstyd i groza (212)
- Przeciek i co dalej? (215)
- Donald, nie rób wrażenia (218)
- Zapraszam na Ziemię (226)
- Dlaczego Tusk płynie pod prąd (229)
- Polityka się zabetonowała (232)
Ten wredny PR... (9)
Czym jest ten cały PR..., czyli czas zawołać fachowca! (11)
Katarzyna Kolenda-Zaleska (19)
Monika Olejnik (43)
Sebastian Chachołek (65)
Wiesław Gałązka (93)
Andrzej Mleczko (115)
Marek Skała (133)
Wojciech K. Szalkiewicz (177)
Jacek Żakowski (207)
Po wyborach 2009 i przed 2010... (235)
Podziękowania (241)
Oceny i opinie klientów: Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(0)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii