Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 6
- Stron:
- 248
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje.Katarzyna Kolenda-Zaleska
Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników.Monika Olejnik
Gdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu.Sebastian Chachołek
Nasi politycy zamiast o RP, myślą o PR.Wiesław Gałązka
Andrzej Mleczko
Jeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa.Marek Skała
Ilość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię.Wojciech K. Szalkiewicz
Zaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują.Jacek Żakowski
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu — przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: „Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?”. „Nie ma — broni swoich ludzi dyrektor marketingu. — Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu”. Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje, które pomogą Ci zaplanować promocję jeszcze na długi czas
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje, które pomogą Ci zaplanować promocję jeszcze na długi czas
-
Promocja
Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan: „Bez gazu czy bez was? Bez was! Bez światła czy bez was? Bez was! Bez wody czy bez was? Bez was! Bez jedzenia czy bez was? Bez was! Chłód, głód, ciemność i pragnienie nie są dla nas tak straszne i śmiertelne, jak wa- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,25 zł najniższa cena z 30 dni)
29.25 zł
45.00 zł (-35%) -
«Міфи про PR» Річа Лі 2014 це цілком новий погляд на сферу зв2019язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань.
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutec
-
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi d
-
Promocja
Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce. Praca zawiera analizę i syntezę teorii i pra(24,14 zł najniższa cena z 30 dni)
24.14 zł
34.00 zł (-29%) -
Promocja
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób –- ePub + Mobi pkt
(32,33 zł najniższa cena z 30 dni)
32.33 zł
44.90 zł (-28%)
O autorach książki
Andrzej Mleczko urodził się w 1949 roku w Tarnobrzegu. Studiował na wydziale architektury Politechniki Krakowskiej. W 1971 roku zadebiutował na łamach tygodnika „Student”. Od tego czasu zajmuje się przede wszystkim rysunkiem satyrycznym, ale także plakatem, scenografią, grafiką oraz rysunkiem reklamowym. Jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji opublikowanych w kilkudziesięciu pismach i magazynach. Dotychczas zbiory jego prac ukazały się w 46 książkach i albumach. Twórczość artysty była prezentowana na 125 wystawach indywidualnych w kraju i na 30 wystawach za granicą. W 1983 roku utworzył swoją Galerię Autorską w Krakowie przy ulicy Św. Jana 14. Galeria miała być tylko krótkotrwałym eksperymentem, ale w związku z dużym zainteresowaniem funkcjonuje do dzisiaj. W Galerii znajdują się najnowsze oraz archiwalne rysunki prezentowane w formie oryginałów, plakatów, kartek pocztowych i wydawnictw.
Marek Skała - jest trenerem warsztatowym, mówcą inspiracyjnym i coachem, właścicielem firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 30 lat prowadzi dla firm szkolenia z przywództwa, negocjacji, motywacji, wdrażania zmian, efektywności, technik rozwoju i coachingu. Autor książek i dziennikarz. Ma na koncie cztery bestsellery: Psychologia zmiany — rzecz dla wściekniętych, Manipulacja odczarowana, Skuteczność górą! i 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Od wielu lat jest członkiem International Coach Federation i International Federation of Journalists. Laureat Ostrego Pióra BCC, Protonu 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR; w 2019 roku otrzymał nagrodę Złote Pióro w Wiedniu.
Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski - pozostałe książki
-
Promocja
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Wiele lat temu, przed samym końcem zwiedzania, wszedłem do muzealnego sklepu w Wiedniu. Zapłaciłem za kilka pamiątkowych drobiazgów, miło porozmawiałem z panią w kasie. Wybiła osiemnasta, sklep zamknięto. Jednak jakaś turystka koniecznie chciała coś kupić, zrobiła awanturę, podeszli ochroniarze. W tym momencie przybiegły moje córki i na migi, zza pleców ochroniarzy, błagały, by kupić maskotkę słynnego zielonego hipopotama. Kiedy awanturującą się turystkę wreszcie wyprowadzono, pokazałem pani w kasie, też na migi, tę wymarzoną przez córki zabawkę. Ze stoickim spokojem i z uśmiechem zaprosiła mnie do kasy. Nilpferd, choć wielce wymęczony, jest bohaterem jednej z rodzinnych legend. Dziś mieszka w Edynburgu. [I jest na stronie 57].- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
W tytule książki, która stanowi podstawę tego szkolenia, jest słowo „manipulacja”. Słowo uznane za brzydkie, choć w wielu fabrykach używa się manipulatorów, a w domu, kiedy używamy pilotów, manipulujemy sprzętem RTV. Książka, którą napisałem, miała odczarować to słowo, a w ślad za tym wiele technik wywierania wpływu. Mani to ręka, a pulus znaczy pełny — czyli manipulacja to termin, który oznacza działanie z sensem, z rozmysłem, by osiągnąć własny cel. To działania matki, która chce nauczyć dziecko samodzielnego jedzenia lub zawiązywania butów, a także przedstawiciela handlowego, szefa, lekarza czy nauczyciela. Manipulacja to naturalna aktywność każdego człowieka, któremu o coś konkretnego chodzi, który chce coś świadomie osiągnąć. Jeśli człowiek czegoś chce, to świadomie lub nieświadomie stara się sterować swoimi relacjami z innymi ludźmi i sobą samym. Jest milszy, uśmiecha się, angażuje, zmienia ton głosu. Stwarza lepsze wrażenie. Warto poznać towarzyszące temu procesowi mechanizmy i narzędzia, bo dzięki nim możemy skuteczniej realizować własne cele.- Videokurs pkt
(31,60 zł najniższa cena z 30 dni)
35.55 zł
79.00 zł (-55%) -
Promocja
Te trzy pojęcia należą do najważniejszych, jeśli ktoś chce zrobić w pracy lub życiu coś więcej, coś ponad przeciętność i normę. Dotyczy to zarówno szefów myślących o swoich pracownikach, jak i rodziców troszczących się o swoje dzieci. Dotyczy każdego z nas, bo konsekwencja i automotywacja przynależą do każdego człowieka. Mechanizmy są bardzo podobne - większe zaangażowanie pracownika w projekt można osiągnąć w analogiczny sposób, w jaki motywujemy nastolatka do przygotowania się do klasówki. Zresztą podobnych narzędzi używamy wtedy, kiedy chcemy utrzymać własne zaangażowanie w projekt zawodowy albo w regularne bieganie czy chodzenie na siłownię. Warto poznać służące zwiększeniu motywacji mechanizmy i narzędzia, bo dzięki nim możemy skuteczniej realizować własne cele.- Videokurs pkt
(31,60 zł najniższa cena z 30 dni)
35.55 zł
79.00 zł (-55%) -
Promocja
Słowo „manipulacja” wywodzi się z łaciny: „mani” to „ręka”, „pulus” to „pełny”, „kontrolowany”. W efekcie „manipulacja” to działanie, w którym świadomie „trzymamy w ręce” jakiś proces. Wpływamy na kogoś lub na sytuację w sposób świadomy, a nie przypadkiem. Przygotowujemy się do tego wpływania. I nie ma w tym nic złego. I nie dajmy się oszukać, że techniki wywierania wpływu są dobre, a techniki manipulacji złe. To dokładnie te same narzędzia. Rok 2020 to czas pandemii, która zatrzymała świat. Od marca 2020 r. żyjemy w innym świecie. Od pierwszego wydania Manipulacji odczarowanej pojawiły się też trzy poważne zjawiska społeczne. Jedno to #BLM; drugie to #MeToo. I świadomość zmian klimatycznych. W rozszerzeniu, w kontekście „manipulacji odczarowanej” o tym właśnie piszę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Ta książka powstała po to, abyś mógł stanąć przed lustrem i powiedzieć do siebie: „To ja jestem najlepszym manipulatorem!”. Albo przynajmniej: „Nie dam sobą manipulować!”. Z tym, że nie na pewno ;)
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: proto.pl Iwona KubiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Osoby, które pociąga PR polityczny i spin doctoring w polskim wydaniu powinny natomiast sięgnąć po lekturę z serii „Ten wredny PR – 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę“, wydaną przez wydawnictwo One Press. Książka pokazuje kulisy debat politycznych, kreowania newsów i wykorzystywania medialnych rekwizytów dla zdobycia popularności lub osiągnięcia medialnych celów. Jest to kolejne dzieło zbiorowe, pokazujące różnorodne spojrzenie na PR okiem nie tylko PR-owców, ale także trenerów, coachów oraz samych dziennikarzy. To, co łączy wszystkie zebrane w niej historie, to nietuzinkowe myślenie o doradztwie komunikacyjnym, wychodzenie poza utarty schemat i odważne przełamywanie obowiązujących standardów. W PR trzeba być bowiem nie tylko super strategiem, korzystającym z doświadczenia najlepszych specjalistów czy dobrym rzemieślnikiem, sięgającym po wiedzę wybitnych profesorów i znanych praktyków, ale także odważnie wytyczać nowe trendy, o czym starają się przekonać nas autorzy ostatniej pozycji.
-
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2011-09-07Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O Public Relations pisze się dużo zarówno w pozytywnym, jak i negatywnym kontekście. Określeniem Public relations często też „na wiatr” i w niewłaściwym kontekście rzucają politycy. Wydana przez wydawnictwo Helion książka Ten wredny PR 2009. Jak Public relations zmieniło Polskę to nic innego jak spojrzenie okiem znanych dziennikarzy i publicystów na rolę Public Relations w naszej rodzimej polityce. Tę książkę polecał podczas jednego z wykładów jeden z wykładowców. Teraz postanowiłam po nią sięgnąć. Nie jest to książka dla tych, którzy szukają teoretycznego kompendium wiedzy na temat PRu politycznego. Jest to raczej zbiór prezentujący punkty widzenia osób będących bacznymi obserwatorami życia politycznego w Polsce. Wypowiadają się Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski. Znani i cenieni publicyści. Książka jest zbiorem wcześniej już publikowanych artykułów i felietonów. Dobrym jej uzupełnieniem jest rozdział zawierający publikacje Marka Skały. Wydaje się on być bardziej merytoryczny (z punktu widzenia teoretyków PRu). Humoru dodaje rozdział z grafikami Andrzeja Mleczki – w tym przypadku jak zwykle można liczyć na dawkę dobrego humoru i trafnych komentarzy. Polecam zajrzeć do książki tym, którzy interesują sie marketingiem politycznym – dla skonfrontowania własnych obserwacji zachowań polityków w Polsce oraz ich podejściem do PRu. Również tym, którzy cenią uporządkowaną wiedzę praktyczną połączoną z komentarzem do zastosowanych rozwiązań.
-
Recenzja: legologos.blog.polityka.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wartość książki polega między innymi na tym, że nie jest oderwanym od życia zbiorem encyklopedycznych ustaleń, lecz refleksją osób, które są bezpośrednimi uczestnikami, twórcami i odbiorcami sytuacji, zdarzeń public relations - Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski.
Autorzy z wrodzoną sobie i znaną z telewizji bezpośredniością, a chwilami wręcz bolesną szczerością, opowiadają przystępnym językiem o mechanizmach public relations w Polsce, o wpływie tych praktyk na życie polityczne i gospodarcze w naszym kraju.
Można mieć do nich, Autorów, różny stosunek, można ich lubić lub wręcz "nie trawić’, ale warto ich posłuchać (poczytać), gdyż taki, miedzy innymi, jest obraz public relation w Polsce i warto rozważać o realiach, a nie tylko akademickich teoriach. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiecki, 19/10/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tak wielu znanych nazwisk Wydawnictwo Onepress jeszcze nigdy nie zgromadziło między okładkami jednej książki. Katarzyna Kolenda-zaleska, Monika Olejnik, Andrzej Mleczko czy Jacek Żakowski -to tylko niektórzy z zabierających głos w dyskusji pod tytułowym hasłem "Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę". A ponieważ to zbiór refleksji opisujących rzeczywistość spod znaku PR tu i teraz - jak najszybciej trzeba po nie sięgnąć. Bo realia zmienne są niczym kobiety -jutro możemy ich już nie poznać, a książka nabierze archiwalnego charakteru. Więc kujmy żelazo, bierzmy się za lekturę - póki gorące.
Zwłaszcza że to lektura niekoniecznie dla każdego przyjemna, ale z pewnością łatwa, bo przybrana w formę felietonów. Dłuższych, krótszych, a nawet... jednozdaniowych (jak w przypadku Andrzeja Mleczki). Autorzy- sypiąc aktualnymi przykładami - zajmują się "pijarem", jako zespołem pokracznych działań wizerunkowych-jaki Public Relations, traktowanym jako normalna dziedzina wiedzy i rzetelnego biznesu. -
Recenzja: HOME & MARKETRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Ten wredny PR 2009", to zbiór krótkich felietonów autorstwa przedstawicieli świata mediów i branży public relations. Trudno doszukać się tu definicji public relations. Ale za to czytelnik znajdzie humor, trafne spostrzeżenia oraz cięte pointy. "Raz jest śmieszna, raz smutna, czasami wredna, ale zawsze szczera - taka jest nasza książka o wrednym PR 2009".
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-2440-6, 8324624406
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-09-11
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 5214
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Public Relations
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Doradcy idą na wojnę (21)
- Pora na "orliki" kultury (24)
- Opozycja, czyli Piłat (27)
- Wałęsa, na zawsze (30)
- A Tusk w Dolomitach (33)
- Jak za PiS (36)
- Samo dobro czy tylko sztuczka? (38)
- Świński ryj (45)
- Pałac na wodzie (47)
- Możliwe tylko w Ameryce (49)
- Skóra i modlitwa (51)
- Kózki Kaczyńskiego (53)
- Palikot w maglu (55)
- Coś na "k" (57)
- Czy leci z nami pilot? (59)
- Czy motyl może wbić nóż w plecy (62)
- "Polski Wrestling" (67)
- Nie zaciskaj pięści, czas i tak przecieka przez palce (71)
- 3.10 do Yumy, 8.00 do Warszawy
- czyli jak zostałem terrorystą (74)
- Zły Mikołaj (77)
- Polska - są powody do mruczenia (80)
- "Rejs" (83)
- PR Dzikich Wieprzy (85)
- Małpa z brzytwą, Leon Zawodowiec i Czarne Chmury pułkownika Dowgirda (89)
- To dopiero koniec początku (95)
- O kiepskich orędziach (97)
- TV trwa mać (100)
- Do góry go! I o ziemię... (103)
- Medialne rekwizyty polityków (105)
- á la carte! (108)
- Polityczno-medialne czarne dziury (111)
- Wysoka frekwencja (117)
- Palikot nie przepuści (118)
- Ocieplić wizerunek (119)
- Mały prezydent (120)
- Wykastruje tatusia (121)
- III wojna światowa (122)
- Tusk na szybie (123)
- Prezydent się obraził (124)
- Obywatelstwo murzynowi (125)
- Napluć do zupy (126)
- Hasło "Miłość" (127)
- Fotomontaż (128)
- Spin doktor (129)
- Z ostatniej chwili (130)
- Donaldyzacja konieczna (135)
- PR wojenny - Tusk-Neo kontra bracia Smith (144)
- Wałęsa, Katyń i Westerplatte - i książka o UB (148)
- Krew na rękach Tuska?, Euro po 7 złotych?
- "Pijarowska" obłuda IV władzy na feriach (151)
- PR wzmacnia i zabija (159)
- Niedopuszczalność w Rykach (168)
- Palikot, Kaczyńscy - wiosenne dylematy strategii PR (173)
- Po co komu "Układ"? (179)
- Cud mniemany, czyli wyborcze obietnice (183)
- Słów parę o powtarzaniu, powtarzaniu, powtarzaniu... (186)
- Nie samym PR-em robi się politykę (192)
- Wiara cudu nie uczyni? (195)
- Pycha - grzech śmiertelny (198)
- Polityka i pieniądze (201)
- Przypadki pana prezydenta (209)
- Wstyd i groza (212)
- Przeciek i co dalej? (215)
- Donald, nie rób wrażenia (218)
- Zapraszam na Ziemię (226)
- Dlaczego Tusk płynie pod prąd (229)
- Polityka się zabetonowała (232)
Ten wredny PR... (9)
Czym jest ten cały PR..., czyli czas zawołać fachowca! (11)
Katarzyna Kolenda-Zaleska (19)
Monika Olejnik (43)
Sebastian Chachołek (65)
Wiesław Gałązka (93)
Andrzej Mleczko (115)
Marek Skała (133)
Wojciech K. Szalkiewicz (177)
Jacek Żakowski (207)
Po wyborach 2009 i przed 2010... (235)
Podziękowania (241)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę Katarzyna Kolenda-Zaleska, Monika Olejnik, Sebastian Chachołek, Wiesław Gałązka, Andrzej Mleczko, Marek Skała, Wojciech K. Szalkiewicz, Jacek Żakowski (6) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(1)
(0)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii