- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe Silva RERUM
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 317
-
PDF
Opis książki: Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 7
Seria „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych” składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i jej praktycznych przejawach społeczno-organizacyjnych oraz prekursorach regionalizmu wielkopolskiego. Tom trzeci natomiast stanowi kontynuację rozważań o regionalizmie wielkopolskim, widzianym jednak z innej perspektywy, a mianowicie z punktu widzenia jego przejawów społeczno-kulturalnych, politycznych i gospodarczych wraz z ich luminarzami. Na zawartość tomu czwartego składają się refleksje o etosie regionalnym Wielkopolan i towarzyszących jej ideach, a także o znaczeniu prasy w życiu regionu oraz charakterystycznych postawach i zachowaniu jego mieszkańców. Przedmiotem zainteresowania tomu piątego są wielkopolskie tradycje czasopiśmiennictwa regionalistycznego do 1939 roku. Rozwój tej kategorii prasowo-wydawniczej w Wielkopolsce po drugiej wojnie światowej scharakteryzowano w tomie szóstym. Tom siódmy zawiera próbę zdefiniowania pojęcia czasopisma regionalistycznego poprzez wprowadzenie formuły określającej pod nazwą „cecha” – rozważania te oparte są głównie na źródłach i tradycji wielkopolskiego czasopiśmiennictwa regionalistycznego XIX/XX wieku.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ryszard Kowalczyk - pozostałe książki
-
Praca organiczna i etos regionalny Wielkopolan stanowią zasadniczy przedmiot niniejszych rozważań. Zagadnienia te są rozpatrywane z perspektywy politologicznej i regionalistycznej. Dlatego akcentuje się tutaj z jednej strony polityczne cechy pracy organicznej i etosu regionalnego Wielkopolan, z d...
PRACA ORGANICZNA I ETOS REGIONALNY WIELKOPOLAN Szkice politologiczno-regionalistyczne PRACA ORGANICZNA I ETOS REGIONALNY WIELKOPOLAN Szkice politologiczno-regionalistyczne
-
Seria „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych” składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i je...
-
Seria „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych” składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i je...
-
Zamierzeniem autora niniejszej publikacji, pierwszej z serii „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych”, jest próba przedstawienia Wielkopolski jako regionu historycznego i kulturowego jednocześnie. Splatanie się w dziejach regionu elementów jego kultury – ...
-
Celem niniejszej publikacji, drugiej z serii „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych”, jest próba scharakteryzowania kilku ważnych aspektów regionalizmu wielkopolskiego. Chodzi tutaj zarówno o jego zasadnicze idee i przejawy społeczno-organizacyjne, jak ...
-
Niniejsza publikacja, trzecia z serii „Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych”, jest próbą scharakteryzowania niektórych ideowych i praktycznych przejawów społeczno-kulturalnych, politycznych i gospodarczych regionalizmu wielkopolskiego, a także ich lumi...
-
Seria Wielkopolskich Szkiców Regionalistycznych składa się z siedmiu tomów. Pierwszy tom tego opracowania zawiera rozważania nad Wielkopolską jako regionem historyczno-kulturowym. Drugi tom skupiony jest zarówno na regionalizmie wielkopolskim jako idei, jak i jej praktycznych...
Ebooka "Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 7" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 7" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 7" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-656-9725-7, 9788365697257
- Data wydania ebooka:
- 2017-12-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.6MB
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Spis treści
WSTĘP..............................................................................................................11
ROZDZIAŁ I....................................................................................................13
DEFINIOWANIE CZASOPISMA REGIONALISTYCZNEGO.....................13
1.1. Wprowadzenie...........................................................................................13
1.2. Idea regionu i regionalizmu.......................................................................17
1.3. Idea altruizmu............................................................................................24
1.4. Idea patriotyzmu........................................................................................30
1.5. Więź emocjonalna z regionem...................................................................40
1.6. Problemy z pojęciem czasopisma regionalistycznego...............................43
1.7. Definicja poprzez kategorię „cechy”.........................................................44
ROZDZIAŁ II...................................................................................................48
SZCZEGÓLNOŚĆ CZASOPISMA REGIONALISTYCZNEGO...................48
2.1. Zasadnicze obszary tematyczne.................................................................48
2.1.1. Ideowo-polityczne źródła czasopiśmiennictwa regionalistycznego.......50
2.1.2. Historia regionu i metoda badawcza.......................................................61
2.1.2.1. Interpretacja historii regionu................................................................61
2.1.2.2. Znaczenie i prawda w interpretacji historii regionu............................69
2.1.2.3. Metoda badawcza.................................................................................74
2.1.3. Tradycja i kultura regionu.......................................................................87
2.1.3.1. Tradycja regionu..................................................................................87
2.1.3.2. Kultura regionu....................................................................................90
2.2. Motywacja i sposób narracji......................................................................92
2.2.1. Motywacja a język..................................................................................92
2.2.2. Język uniwersalny i potoczny.................................................................97
2.2.3. Regionalizm językowy............................................................................99
2.2.3.1. Regionalizm w twórczości Romana Wilkanowicza (1886-1933)
i Mariana Turwida (1905-1987)......................................................................104
2.2.4. Narracja i jej uwarunkowania...............................................................107
2.2.5. Symbolizm i wartości............................................................................111
2.2.6. Motyw „małej ojczyzny” i więzi terytorialnej......................................116
2.3. Cele, obowiązki i zadania czasopiśmiennictwa regionalistycznego........119
2.3.1. Ogólne cele, obowiązki i zadania.........................................................119
2.3.2. Niematerialne dziedzictwo kulturowe regionu.....................................123
2.3.3. Edukacja kulturowa i regionalna oraz pedagogika społeczna..............125
2.3.4. Warsztat dziennikarski..........................................................................127
2.3.5. Ideologia i polityka – partyjniactwo a czasopisma regionalistyczne....131
2.3.5.1. Dziennikarze a partyjniactwo............................................................134
ROZDZIAŁ III................................................................................................140
KATEGORIE I TYPY CZASOPISMA REGIONALISTYCZNEGO............140
3.1. Uwagi ogólne...........................................................................................140
3.2. Kategorie..................................................................................................149
3.2.1. Według zakresu tematycznego..............................................................150
3.2.1.1. Popularne regionalistyczne czasopisma ogólnoinformacyjne...........150
3.2.1.2. Regionalistyczne czasopisma specjalistyczne...................................151
3.2.1.3. Środowiskowe czasopisma regionalistyczne.....................................151
3.2.2. Według sposobu kształtowania treści...................................................152
3.2.2.1. Naukowe czasopisma regionalistyczne..............................................152
3.2.2.2. Popularnonaukowe czasopisma regionalistyczne..............................153
3.2.2.3. Popularne czasopisma regionalistyczne.............................................153
3.2.3. Według celów, postaw i motywacji.......................................................153
3.2.3.1. Cele ...................................................................................................153
3.2.3.1.1. Odzwierciedlanie i kształtowanie tożsamości regionu...................154
3.2.3.2. Postawa wobec rzeczywistości..........................................................160
3.2.3.2.1. Afirmująca.......................................................................................161
3.2.3.2.2. Neutralna.........................................................................................161
3.2.3.2.3. Kontestująca i krytyczna.................................................................162
3.2.3.2.4. Zaangażowana.................................................................................163
3.2.3.3. Motywacja polityczno-ideologiczna..................................................163
3.2.3.3.1. Motywacja liberalna........................................................................164
3.2.3.3.2. Motywacja lewicowa......................................................................164
3.2.3.3.3. Motywacja konserwatywna............................................................164
3.2.3.3.4. Motywacja wyznaniowa.................................................................165
3.3. Typy.........................................................................................................165
3.3.1. Podmiot wydawniczy............................................................................166
3.3.2. Zakres tematyczny................................................................................168
3.3.2.1. Regionalistyczne czasopisma popularne............................................169
3.3.2.2. Regionalistyczne periodyki specjalistyczne......................................170
3.3.2.3. Regionalistyczne czasopisma środowiskowe....................................170
3.3.3. Zasięg rozpowszechniania i miejsce wydawania..................................171
3.3.4. Nakład...................................................................................................172
3.3.5. Częstotliwość........................................................................................173
ROZDZIAŁ IV...............................................................................................174
ZADANIA CZASOPISMA REGIONALISTYCZNEGO..............................174
4.1. Perspektywa historyczna..........................................................................174
4.2. Perspektywa współczesna........................................................................183
4.3. Zadania w dziedzinach.............................................................................185
4.3.1. Kształtowania świadomości i więzi regionalistycznej oraz postaw proregionalistycznych.....................................................................................186
4.3.2. Przekazywania dorobku kulturowego regionu oraz międzypokoleniowego doświadczenia kulturowego.............................................................191
4.3.3. Integracji regionu, aktywizacji kulturalnej mieszkańców, kształtowania kapitału kulturowego oraz budowania spójności społecznej...............195
4.3.4. Badania, utrwalania i upowszechniania historii regionu oraz wiedzy o regionie........................................................................................................202
4.3.5. Umacniania tożsamości regionu i związanej z nim symboliki.............206
4.3.6. Werbalizacji regionu i promocji ruchu regionalistycznego..................209
4.3.7. Wpływu na partycypację obywatelską i rozwój regionu......................214
4.3.8. Podtrzymywania zainteresowania wielokulturowością i szerzenia tolerancji kulturowo-etnicznej........................................................................217
4.3.9. Kształtowania kultury dialogu publicznego..........................................221
ROZDZIAŁ V.................................................................................................225
FUNKCJE CZASOPISMA REGIONALISTYCZNEGO..............................225
5.1. Funkcje....................................................................................................225
5.1.1. Funkcja informacyjno-poznawcza.....................................................227
5.1.2. Funkcja dokumentacyjna......................................................................230
5.1.3. Funkcja edukacyjno-socjalizacyjno-kulturowa.................................232
5.1.4. Funkcja integracyjna...........................................................................236
5.1.5. Funkcja perswazyjna.............................................................................240
5.1.6. Funkcja mobilizacyjna..........................................................................242
5.1.7. Funkcja kontrolna.................................................................................245
5.1.8. Funkcja promocyjno-kreacyjna..........................................................246
5.1.9. Funkcja rozrywkowa.............................................................................247
WYKAZ ŹRÓDEŁ I LITERATURY.............................................................251
A. ŹRÓDŁA....................................................................................................251
A1. Prawo.......................................................................................................251
A2. Albumy, analizy, dokumenty, druki i wystąpienia okolicznościowe, ekspertyzy, materiały, opracowania, prace doktorskie i magisterskie, raporty, rękopisy i maszynopisy, skorowidze, sprawozdania, starodruki, statuty, strategie...................................................................................................251
A3. Atlasy, archiwalia, badania opinii publicznej, bibliografie, encyklopedie, katalogi, leksykony, podręczniki, poradniki, prasa, regulaminy, roczniki statystyczne, słowniki, spisy treści..........................................................253
A4. Internet.....................................................................................................254
A5. Artykuły w czasopiśmiennictwie naukowym, popularnonaukowym
i popularnym...................................................................................................254
B. LITERATURA...........................................................................................272
INDEKS MIEJSCOWOŚCI...........................................................................316
Wydawnictwo Naukowe Silva RERUM - inne książki
-
Wywiad rzeka, poświęcony problematyce senioralnej
Czy starość może być atrakcyjna? Rozważania na temat blasków i cieni życia seniora Czy starość może być atrakcyjna? Rozważania na temat blasków i cieni życia seniora
-
RECENZJA NAUKOWA dr hab. Łukasz Guzek, prof. ASP dr hab. Aneta Pawłowska, prof. UŁ PROJEKT OKŁADKI I ILUSTRACJE Dorota Sobota SOCIAL NET ART Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wiz...
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0 SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
-
Celem publikacji jest ukazanie mody językowej na zapożyczenia angielskie jako zjawiska wieloaspektowego, na podstawie anglicyzmów wyekscerpowanych z wybranych czasopism należących do prasy kobiecej.
Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej Moda językowa na zapożyczenia angielskie w prasie kobiecej
-
Z recenzji: Książka Mikołaja Jacka Łuczaka posiada szereg zalet, wśród nich niewątpliwie wymienić należy fakt, że Autor książki o komunikacji idzie z duchem modnej obecnie interdyscyplinarności. Pragnę zaakcentować zwłaszcza refleksje Autora nad kategorią bezpieczeństwa informacji, albo...
Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna
-
W przestrzeni publicznej coraz wyraźniej słychać głosy diagnozujące pęknięcie Polski na dwie części: odłam liberalny i konserwatywny. Wygląda na to, że nadal aktualne pozostaje pytanie zadane w wierszu przez Juliusza Słowackiego: Szli krzycząc „Polska! Polska” (…...
Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015 Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015
-
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie szans, wyzwań i zagrożeń dla bezpieczeństwa regionu Europy Środkowej i Wschodniej w ujęciu przedmiotowym. Przeprowadzone badania przez autorów reprezentujących różne ośrodki akademickie zostały zogniskowane według katalogu bezpieczeńst...
Bezpieczeństwo państw Europy Środkowej i Wschodniej. Kwestie społeczne, ekonomiczne, polityczne i militarne Bezpieczeństwo państw Europy Środkowej i Wschodniej. Kwestie społeczne, ekonomiczne, polityczne i militarne
-
Znakomici prawnicy i medioznawcy: Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak, Tadeusz Kononiuk – autorzy książki pt. Fundamenty zawodu dziennikarza nie tylko wskazują w swej pracy na korzenie dziennikarstwa, ale porządkują wiedzę o nim, mówią o jego współczesnej kondycji. Powied...
-
W polskich przedsiębiorstwach idea zarządzania procesowego nabiera coraz większego znaczenia. Doświadczenia tych przedsiębiorstw wskazują, że niezbędnymi warunkami skutecznego wdrożenia koncepcji zarządzania procesowego i towarzyszących im procesowych struktur organizacyjnych jest integracja proc...
Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej
-
Fragment wstępu: Niedostatek badań nad dziejami kwestii zdrowotnych widoczny jest jasno w podręcznikach historii Polski i historii powszechnej, podczas gdy są to zagadnienia znaczące, ale i ciekawe. Podobnie jak w obszarze innej instytucji – szkolnictwa – w biegu epo...
Balwierze, cyrulicy, wyrwizęby. Z dziejów choroby i zdrowia Balwierze, cyrulicy, wyrwizęby. Z dziejów choroby i zdrowia
-
Il volume che presentiamo ai lettori tiene conto della complessità del fenomeno del conflitto e, nonostante le sfumature negative presenti nell’accezione comune del termine, mira a dimostrare la sua utilità come chiave di lettura di fenomeni di varia natura, come strumento per...
Il conflitto nella lingua e nella cultura italiana: analisi, interpretazioni, prospettive Il conflitto nella lingua e nella cultura italiana: analisi, interpretazioni, prospettive
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wielkopolskie szkice regionalistyczne t. 7 Ryszard Kowalczyk (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.