Twitter - sukces komunikacji w 1...

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Autor: Eryk Mistewicz

Ocena:
   5.1/6  Opinie  (9)
Stron: 200
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,92 zł
34,90 zł

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.


Eryk Mistewicz — buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca „Polskiego Pulitzera”, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii „Nowe Media”, stale współpracuje też m.in. z polską edycją „Forbesa” i francuskim „L’Atlantico”. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w „Le Monde”, "L'Opinion", „Financial Times”, „Rzeczpospolitej”. Wcześniej wydał w Helionie „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”. www.ErykMistewicz.pl
 

Patroni medialni:


Wstęp (7)

140 mgnień myśli (15)

Sky is the Limit (18)

Dlaczego nie stworzono podobnego serwisu w Polsce? (21)

Twitter na start (23)

Mit pierwszy - Twitter jest za trudny (27)

Mit drugi - Twitter prymitywizuje obraz świata (29)

Mit trzeci - Twitter nic mi nie da (31)

Mit czwarty - Twitter jest zdominowany przez prawicę (lub przez lewicę) (33)

Mit piąty - Twitter jest dla polityków, dla osób zainteresowanych polityką (35)

Mit szósty - Twitter nie przyniesie nam dochodu (36)

Mit siódmy - Twitter zabiera czas (37)

Mit ósmy - Twitter to rzeka bez końca, bez szansy na opanowanie (38)

Mit dziewiąty - Twitter to użeranie się - jak w innych miejscach sieci - z trollami (39)

Mit dziesiąty - Twitter nie ma przyszłości (41)

Początek na Twitterze (42)

Jak zwiększać swój zasięg na Twitterze? (43)

Kto jest followersem wartościowym? (44)

Jak dać się zauważyć innym? (46)

Co jest wartościową treścią? (48)

Narracje cyfrowe budują zasięg (49)

Gra hashtagami (50)

Gra retweetami (53)

Gra ilustracją (54)

Gra Vine (55)

Gra zaczepkami (56)

Gra przyciskiem "Ulubione" (58)

Wiadomości prywatne (59)

Sekret udanego wpisu (60)

Nie dla "tykania" na Twitterze (61)

Blokowanie uciążliwych followersów (62)

Blokowanie followersów przez urzędników państwowych (64)

Dlaczego nie widzimy części wpisów? (65)

Piątkowe święto Twittera możliwością zyskania kolejnych followersów (66)

Tajemnicze sposoby na zwiększenie propagacji wpisu (68)

Listy tematyczne (70)

Skaning w poszukiwaniu interesujących Twitterowiczów (71)

TweetUpy i konferencje w świecie nowych mediów (72)

Live Tweeting (74)

Please RT (75)

Jak nie tracić followersów? (76)

Unfollow nie jest wypowiedzeniem wojny (78)

Konta zamknięte (79)

Łączenie kont Twittera z innymi serwisami (80)

Automatyczna publikacja wpisów (82)

Sieć - zabójca reputacji (83)

Kasowanie wpisów (87)

Twitter - opowiadanie swoich historii (88)

Wsłuchaj się w najlepszych (93)

Jak zwiększać widoczność firmy? (95)

Marka na Twitterze (96)

20 najpopularniejszych marek w świecie 140 znaków (99)

Twitter zostaje w firmie (101)

Twitter narzędziem human resources (103)

Od klasycznego marketingu do marketingu zaangażowanego (105)

Ile kosztuje wpis na Twitterze? (106)

Organizacja promocji na Twitterze (107)

Twitter pomaga zatrudniać (109)

Bad buzz, czyli kryzys w 140 znakach (110)

Kryzys na Twitterze się zaczyna, na Twitterze ewoluuje, na Twitterze dogasa (112)

Prezes na Twitterze (115)

Marka w 140 znakach (117)

Twoja marka królem Twittera (118)

Dobre praktyki instytucji publicznej na Twitterze (120)

Dekalog Twittera dla polityków (123)

Dekalog Twittera dla wyborców (125)

Nie ma jednego Twittera (128)

Kogo śledzić - kogo dodać do obserwowanych? (130)

Czy to dziennikarze nadają ton Twitterowi? (131)

100 najciekawszych kont na Twitterze w Polsce (133)

10 najpopularniejszych Twitterowiczów świata (146)

Jak uniknąć fałszywych kont? (147)

Weryfikacja informacji podawanych na Twitterze (148)

Ekosystem otwarty. API (151)

Jak uniknąć wirusa? (153)

Geolokalizacja, czyli wzmożona uwaga (154)

Tendencje, czyli trendy (155)

Więcej niż Twitter (156)

Integracja z systemem mediów własnych (158)

Koniec Twittera (163)

Twitter - polecamy (165)

Kup w zestawie:

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii plus Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Cena zestawu: 55,43 zł 73.90 zł
Oszczędzasz: 18.47 zł
Do koszyka

Kup ebooki w zestawie:

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii plus Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Cena zestawu: 51,90 zł 73.90 zł
Oszczędzasz: 22.00 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem:

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii plus Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci plus Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Cena zestawu: 96,72 zł 113,80 zł
Oszczędzasz: 17,08 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii plus Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci plus Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Cena zestawu: 96,72 zł 113,80 zł
Oszczędzasz: 17,08 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
6
(3)
5
(4)
4
(2)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 9

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Myślałem, że to będzie co innego, że będzie suche i techniczne jak te wszystkie przewodniki po narzędziach, które dziś fascynują a jutro już tylko nudzą. Ale nie! Widać, że Mistewicz "zjadł zęby na Twitterze" i jego rady są nie dość, że w punkt to jeszcze można je zastosować też w innych "nowych mediach". Fajne czytadło, dużo wiedzy, zero, UWAGA: ZERO wodolejstwa, stąd "szóstka" u mnie.
      Ocena : 6 

    Dla początkujących i użytkowników Twitter'a. Nieco podstaw i sporo pomysłów do wykorzystania. Napisane lekko i ciekawie.
      Ocena : 6 

    Chcesz promować się na Twitterze? Porzuć internetowe poradniki i sięgnij po ten tytuł! To właśnie książka Eryka Mistewicza pomogła mi w największym stopniu w poznaniu Twittera i jego obsługi. Gorąco polecam zarówno tym, którzy swoją przygodę z Twitterem dopiero zaczynają, jak i tym, którzy tę przygodę już zaczęli, ale nie wiedzą jak z Twittera korzystać.
      Ocena : 5 

    Esencja wprowadzająca w świat Twittera.
      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    Sam konkret. Mimo że używałam (kiedys, dawno temu) Twittera, dopiero teraz zrozumiałam, jak mogę go wykorzystać (w firmie, ale i w stowarzyszeniu pewnym, w którym działam). Polecam.
      Ocena : 5 

    Książka stanowi kompleksowy przewodnik dla osób chcących poznać tajniki Twittera. W jasny sposób autor opisuje podstawowe zasady, sposób konstruowania treści oraz wskazuje bardziej zaawansowane narzędzia.
      Ocena : 4 

    Książka przypomina zbiór artykułów nt. Twittera. Jednak całość dobrze się czyta i można się sporo nauczyć, zwłaszcza jeśli czytelnik jest początkujący w temacie. Z Twittera korzystam na co dzień i może dlatego książka mnie specjalnie "nie porwała". Stąd tylko ocena dobra.
      Ocena : 4 

    Polecam
    płatności onepress.pl